Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2011
(04-10-2011, 12:38 AM)mercedes elbo Έγραψε: Καλά που τα βάζουν 75 solaris και δεν φτάνουν για το 247. Αν θυμάμαι καλά δίνονται ως εξής: Toπικά Γλυφάδας-10, 162/163-2, 202-4, 209-5, 212-5, 247-2, 309-4, 406-4, 407-4, 418-4. Δηλαδή σύνολο 44. Τα άλλα 31 τι κάνουν?

Ξέχασες και α 230-910
Το 230 νομίζω βγαίνει από Βοτανικό και είναι 12 οχήματα και 6 το 910. Σύνολο 62 οχήματα. Άρα υπάρχουν πάντα τουλάχιστον 13 οχήματα στο Α/Σ.
(04-10-2011, 05:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 230 νομίζω βγαίνει από Βοτανικό και είναι 12 οχήματα και 6 το 910. Σύνολο 62 οχήματα. Άρα υπάρχουν πάντα τουλάχιστον 13 οχήματα στο Α/Σ.

Το 230 ειναι μονιμως ''μπαλακι''. Πότε παει Βοτανικο (και σε ανταλλαγμα το Ελληνικο παιρνει 227) και πότε ειναι στο Ελληνικο (και ο Βοτ. παιρνει το 227).

Επιπλεον, αν δεις το αμαξοστασιο του Ελληνικου, απ' την πυλη κιολας φαινονται παντα καποια Solaris να καθονται. Δεν βγαινουν ολα.
(04-10-2011, 06:38 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το 230 ειναι μονιμως ''μπαλακι''. Πότε παει Βοτανικο (και σε ανταλλαγμα το Ελληνικο παιρνει 227) και πότε ειναι στο Ελληνικο (και ο Βοτ. παιρνει το 227).

Επιπλεον, αν δεις το αμαξοστασιο του Ελληνικου, απ' την πυλη κιολας φαινονται παντα καποια Solaris να καθονται. Δεν βγαινουν ολα.

Αυτά που κάθονται δεν θα μπορούσαν να πάνε στο Βοτανικό για να εξυπηρετούν, τα 025-6-7 που βγαίνουν με Neoplan;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
(07-01-2011, 12:01 PM)panos81 Έγραψε: Ας κάνω μια προσπάθεια να παρουσιάσω τις γραμμές συγκεντρωτικά.

Επειδή θα ήταν αρκετή φασαρία να γράφω ολόκληρο τον τύπο λεωφορείου και το αμαξοστάσιο κάθε φορά, τα έχω γράψει κωδικά:

Τύποι λεωφορείου
MN1 = Mercedes-Benz O405N1 εργοστασιακό
MN2 = Mercedes-Benz O405N2 Ε.Λ.Β.Ο.
MGN = Mercedes-Benz O405GN2 Ε.Λ.Β.Ο. (αρθρωτό)
ΝΕΜ = Neoplan N4007 Midi Ε.Λ.Β.Ο.
VHM = Van Hool Mini
DAF = DAF/Den Oudsten Alliance City B.90
SUM = Solaris Urbino 8.6
SUA = Solaris Urbino 18
VSA = Volvo B7LA Saracakis
RAG = Renault Agora GNC
IAG = Irisbus Agora GNC
IAD = Irisbus Agora S diesel

Αμαξοστάσια
ΒΟΤ = Βοτανικός
ΡΕΝ = Ρέντης
ΑΝΛ = Άνω Λιόσια
ΡΑΛ = Πέτρου Ράλλη
ΑΝΘ = Ανθούσα
ΑΓΔ = Άγιος Δημήτριος
ΕΛΛ = Ελληνικό

Οπότε έχουμε και λέμε...

Α1 IAD – ΡΕΝ Mercedes O405GN -ΕΛΛ
Β1 IAD – ΡΕΝ
Γ1 MN1 – ΕΛΛ Καταργήθηκε
Α2 MGN – ΕΛΛ
Β2 MGN – ΕΛΛ
Α3 MGN – ΕΛΛ
Β3 MGN – ΕΛΛ
Α4 MGN – ΕΛΛ
Α5 MGN – ΕΛΛ
Β5 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε6 MN1 – ΕΛΛ Καταργήθηκε
Α7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Β7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Α8 RAG – ΑΝΛ
Β8 RAG – ΑΝΛ
Γ8 RAG – ΑΝΛ Καταργήθηκε
Β9 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ9 RAG – ΑΝΛ
Α10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Β10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ10 RAG – ΑΝΛ
Α11 RAG – ΑΝΛ
Β11 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Irisbus Citelis - ΛΙΟ
Β12 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ12 RAG – ΑΝΛ
Α13 MN1/MN2 – BOT
Α15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Irisbus Citelis - ΛΙΟ
Β15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Α16 MN1/MN2 – BOT
Β16 MN1/MN2 – BOT
Γ16 MN1/MN2 – BOT
Β18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Γ18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε14 MN1/MN2 – BOT Irisbus Agora GNV -ΑΝΘ
Ε15 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε22 MGN – ΕΛΛ
Ε90 IAD – ΡΕΝ
Χ14 MN1/MN2 – BOT Irisbus Agora GNV -ΑΝΘ
Χ40 RAG – ΑΝΛ
Χ41 RAG – ΑΝΛ
Χ63 MN1/MN2 – BOT
Χ93 MN2(apt)/MN2 – ΡΑΛ
Χ95 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ96 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ97 MN2(apt)/MN2 – ΡΑΛ Mercedes 0405GN -ΕΛΛ
021 SUM – BOT
022 SUM – BOT
024 RAG – ΑΝΛ
025 VHM – BOT
026 VHM – BOT
027 VHM – BOT
032 SUM – BOT
035 SUM – BOT
036 MN1/MN2 – BOT Irisbus Agora GNV -ΑΝΘ
040 MGN – ΕΛΛ
046 SUM – BOT
049 MGN – ΕΛΛ, VSA/SUA – ΡΑΛ
051 MN1/MN2 – BOT Mercedes N2 -ΡΑΛ
054 MN1/MN2 – BOT
057 SUM – BOT
060 VHM – BOT
075 SUM – BOT
100 VHM – BOT
101 IAD – ΡΕΝ
106 DAF/MN1 – ΑΓΔ
109 DAF/MN1 – ΑΓΔ
112 DAF/MN1 – ΑΓΔ
114 MN1 – ΕΛΛ
115 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
116 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
120 MN1 – ΕΛΛ
124 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
125 IAG/RAG – ΑΝΘ
126 DAF/MN1 – ΑΓΔ
128 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
129 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ Καταργήθηκε
130 IAD – ΡΕΝ
131 DAF/MN1 – ΑΓΔ
136 DAF/MN1 – ΑΓΔ
137 DAF/MN1 – ΑΓΔ
140 MN1 – ΕΛΛ
141 DAF/MN1 – ΑΓΔ
149 MN1 – ΕΛΛ
154 MGN – ΕΛΛ
155 MN1 – ΕΛΛ
162 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
163 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
170 MN1 – ΕΛΛ
171 MGN – ΕΛΛ
201 MN1 – ΕΛΛ
202 SUM – ΕΛΛ
203 MN1 – ΕΛΛ
204 MN1 – ΕΛΛ
205 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
206 MN1 – ΕΛΛ Mercedes O405N - ΜΠΡ
207 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
209 SUM – ΕΛΛ
210 MN1 – ΕΛΛ
212 SUM – ΕΛΛ
216 MN1 – ΕΛΛ
217 MN1 – ΜΠΡ
218 ΜΝ1 – ΜΠΡ
219 MN1 – ΜΠΡ
220 MN1 – ΕΛΛ Irisbus Agora GNV -ΑΝΘ
221 MN1 – ΕΛΛ Irisbus Agora GNV -ΑΝΘ
224 MN1/MN2 – BOT
227 SUM – BOT
229 MN1 – ΜΠΡ
230 SUM – BOT
232 MN1 – ΜΠΡ
235 MN1 – ΕΛΛ
237 MN1 – ΕΛΛ
242 MGN – ΕΛΛ
247 SUM – ΕΛΛ
248 ΜΝ1 – ΕΛΛ Καταργήθηκε
250 MN1 – ΕΛΛ Irisbus Agora GNV -ΑΝΘ
300 ΝΕΜ – ΡΕΝ
301 ΝΕΜ – ΑΝΘ
302 ΝΕΜ – ΑΝΘ
303 IAG/RAG – ΑΝΘ
304 IAG/RAG – ΑΝΘ
305 IAG/RAG – ΑΝΘ
306 ΝΕΜ – ΑΝΘ
307 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
308 IAG/RAG – ΑΝΘ
309 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ Solaris 8,6 - ΕΛΛ
314 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
315 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
316 IAG/RAG – ΑΝΘ
319 IAG/RAG – ΑΝΘ
320 ΝΕΜ – ΑΝΘ
322 ΝΕΜ – ΑΝΘ
323 ΝΕΜ – ΑΝΘ
324 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
330 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
402 IAG/RAG – ΑΝΘ
404 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
405 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
406 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ Solaris 8,6 - ΕΛΛ
407 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ Solaris 8,6 - ΕΛΛ
409 IAG/RAG – ΑΝΘ
410 SUM – BOT
411 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
412 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
413 IAG/RAG – ΑΝΘ
416 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
418 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
420 IAD – ΡΕΝ
421 RAG – ΑΝΛ, VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
426 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
441 SUM – BOT
444 IAG/RAG – ΑΝΘ
446 IAG/RAG – ΑΝΘ
447 ΝΕΜ – ΑΝΘ
451Α IAG/RAG – ΑΝΘ
451Β IAG/RAG – ΑΝΘ
500 IAD – PEN
501 SUM – BOT
503 IAG/RAG – ΑΝΘ
504 RAG – ΑΝΛ
507 IAG/RAG – ΑΝΘ
508 IAG/RAG – ΑΝΘ
509 IAG/RAG – ΑΝΘ
522 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
523 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
524 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
526 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
527 SUM – BOT
530 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
535 IAG/RAG – ΑΝΘ
536 IAG/RAG – ΑΝΘ
537 RAG – ΑΝΛ
541 SUM – BOT
542 SUM – BOT
543 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
550 MGN – ΕΛΛ
555 SUM – BOT
560 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
561 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
602 SUM – BOT
604 SUM – BOT
605 RAG – ΑΝΛ
608 VSA/SUA – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
610 SUM – BOT
622 MN2 – ΡΑΛ
623 SUM – BOT
624 SUM – BOT
640 SUM – BOT
641 SUM – BOT
642 SUM – BOT
651 ΝΕΜ – ΑΝΘ
653 SUM – BOT
700 RAG – ΑΝΛ
701 RAG – ΑΝΛ
702 SUM – BOT
703 VSA/SUA – ΡΑΛ
704 SUM – BOT
709 SUM – BOT
711 RAG – ΑΝΛ
712 RAG – ΑΝΛ
713 RAG – ΑΝΛ
714 MN1/MN2 – BOT
718 SUM – BOT
719 RAG – ΑΝΛ
720 SUM – BOT
721 RAG – ΑΝΛ
723 RAG – ΑΝΛ
724 RAG – ΑΝΛ
727 RAG – ΑΝΛ
728 RAG – ΑΝΛ
729 RAG – ΑΝΛ
730 SUM – BOT
731 SUM – BOT
732 MN1/MN2 – BOT
733 RAG – ΑΝΛ
735 RAG – ΑΝΛ
747 RAG – ΑΝΛ
748 MN1/MN2 – BOT
749 RAG – ΑΝΛ
750 MN1/MN2 – BOT
752 RAG – ΑΝΛ
753 RAG – ΑΝΛ
790 ???
800 IAD – ΡΕΝ
801 IAD – ΡΕΝ
802 IAD – ΡΕΝ
803 IAD – ΡΕΝ
804 IAD – ΡΕΝ
805 MN1/MN2 – BOT
806 IAD – ΡΕΝ
807 IAD – ΡΕΝ
809 IAD – ΡΕΝ
810 IAD – ΡΕΝ
811 MN1/MN2 – BOT
812 MN1/MN2 – BOT
813 MN1/MN2 – BOT
814 IAD – ΡΕΝ
815 MN2 – ΡΑΛ
816 MN2 – ΡΑΛ
817 MN1/MN2 – BOT
818 NEM – PEN
819 NEM – PEN
820 NEM – PEN
821 MN1/MN2 – BOT
822 MN1/MN2 – BOT
823 MN1/MN2 – BOT
824 IAD – ΡΕΝ
825 IAD – ΡΕΝ
826 IAD – ΡΕΝ
827 IAD – ΡΕΝ
828 IAD – ΡΕΝ
829 IAD – ΡΕΝ
830 IAD – ΡΕΝ
831 IAD – ΡΕΝ
832 IAD – ΡΕΝ
833 IAD – ΡΕΝ
835 IAD – ΡΕΝ
836 IAD – ΡΕΝ
837 IAD – ΡΕΝ
838 IAD – ΡΕΝ
843 VSA/SUA – ΡΑΛ
845 IAD – ΡΕΝ
846 IAD – ΡΕΝ
847 IAD – ΡΕΝ
848 IAD – ΡΕΝ
852 IAD – ΡΕΝ
855 MN1/MN2 – BOT
856 IAD – ΡΕΝ
859 NEM – PEN
860 IAD – ΡΕΝ
862 MN1/MN2 – BOT
863 MN1/MN2 – BOT
864 MN1/MN2 – BOT
865 MN1/MN2 – BOT
866 MN1/MN2 – BOT
871 IAD – ΡΕΝ
872 IAD – ΡΕΝ
875 IAD – ΡΕΝ
878 RAG – ΑΝΛ
879 RAG – ΑΝΛ
881 MN1/MN2 – BOT
891 SUM – BOT
892 SUM – BOT
904 IAD – ΡΕΝ
906 IAD – ΡΕΝ
909 IAD – ΡΕΝ
910 SUM – ΕΛΛ
911 SUM – ΕΛΛ
914 IAD – ΡΕΝ
915 ΝΕΜ – ΡΕΝ

aliance Yeah!

Χρειαζόταν μία ενημέρωση. Πέρασα και τις δικές μου παρατηρήσεις οι οποίες είναι:

-Οι 701, 747, 749 πέρασαν στον Βοτανικό με μίντι.

-Οι 730, 748, 822, 823, έχουν Citelis όπως και όλες οι γραμμές που παίρνουν οχήματα από τα Λιόσια πλην των τοπικών Μενιδίου (537, 712, 728, 729, 733, 735, 752, 753, 878, 879) που έχουν Ρενώ τις καθημερινές. Οι τοπικές Μενιδίου τα Σάββατα παίρνουν κι αυτές Citelis, δεν ξέρω αν γίνεται το ίδιο τις Κυριακές.

-Στο 821 έχω δει Νεοπλανάκια.

-Στο 250 τις προάλλες είχε Ν2, δεν ξέρω αν έχει ακόμα τέτοια οχήματα η γραμμή.

-Στο Α8 έχουν αναφερθεί και Irisbus CNG.

-Στα Α/Β11 κυκλοφορούν κυρίως Citelis αλλά και λίγα Ν2.

Επίσης έγιναν:

-Αφαίρεση καταργημένων (αυτές που σημείωσες συν τις Β7, 320, 412, 426, 441, 451Α/Β, 542, 555, 561, 623, 624, 713, 714, 720, 802, 804, 812 & 872)

-Προσθήκη των 450, 451, 460, 461. Απ' όσο ξέρω ανήκουν στην Ανθούσα οι γραμμές αυτές και παίρνουν 12μετρα.

Πάμε λοιπόν:
Σύναψη:Α1 IAD – ΡΕΝ Mercedes O405GN -ΕΛΛ
Β1 IAD – ΡΕΝ
Α2 MGN – ΕΛΛ
Β2 MGN – ΕΛΛ
Α3 MGN – ΕΛΛ
Β3 MGN – ΕΛΛ
Α4 MGN – ΕΛΛ
Α5 MGN – ΕΛΛ
Β5 VSA/SUA – ΡΑΛ
Α7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Α8 CITELIS – ΑΝΛ
Β8 CITELIS – ΑΝΛ
Β9 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ9 CITELIS – ΑΝΛ
Α10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Β10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ10 CITELIS – ΑΝΛ
Α11 MN2 – ΡΑΛ, CITELIS – ΑΝΛ
Β11 MN2 – ΡΑΛ, CITELIS – ΑΝΛ
Β12 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ12 CITELIS – ΑΝΛ
Α13 MN1/MN2 – BOT
Α15 CITELIS - ΑΝΛ
Β15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Α16 MN1/MN2 – BOT
Β16 MN1/MN2 – BOT
Γ16 MN1/MN2 – BOT
Β18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Γ18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε14 IAG/RAG – ΑΝΘ
Ε15 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε22 MGN – ΕΛΛ
Ε90 IAD – ΡΕΝ
Χ14 IAG/RAG – ΑΝΘ
Χ40 CITELIS – ΑΝΛ
Χ41 CITELIS – ΑΝΛ
Χ63 MN1/MN2 – BOT
Χ93 MN2(apt)/MN2 – ΡΑΛ
Χ95 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ96 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ97 MGN – ΕΛΛ
021 SUM – BOT
022 SUM – BOT
024 CITELIS – ΑΝΛ
025 VHM – BOT
026 VHM – BOT
027 VHM – BOT
032 SUM – BOT
035 SUM – BOT
036 IAG/RAG – ΑΝΘ
040 MGN – ΕΛΛ
046 SUM – BOT
049 MGN – ΕΛΛ, VSA/SUA – ΡΑΛ
051 MN2 – ΡΑΛ
054 MN1/MN2 – BOT
057 SUM – BOT
060 VHM – BOT
075 SUM – BOT
100 VHM – BOT
101 IAD – ΡΕΝ
106 DAF/MN1 – ΑΓΔ
109 DAF/MN1 – ΑΓΔ
112 DAF/MN1 – ΑΓΔ
114 MN1 – ΕΛΛ
115 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
116 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
120 MN1 – ΕΛΛ
124 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
125 IAG/RAG – ΑΝΘ
126 DAF/MN1 – ΑΓΔ
128 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
130 IAD – ΡΕΝ
131 DAF/MN1 – ΑΓΔ
136 DAF/MN1 – ΑΓΔ
137 DAF/MN1 – ΑΓΔ
140 MN1 – ΕΛΛ
141 DAF/MN1 – ΑΓΔ
149 MN1 – ΕΛΛ
154 MGN – ΕΛΛ
155 MN1 – ΕΛΛ
162 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
163 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
170 MN1 – ΕΛΛ
171 MGN – ΕΛΛ
201 MN1 – ΕΛΛ
202 SUM – ΕΛΛ
203 MN1 – ΕΛΛ
204 MN1 – ΕΛΛ
205 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
206 MN1 – ΜΠΡ
207 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
209 SUM – ΕΛΛ
210 MN1 – ΕΛΛ
212 SUM – ΕΛΛ
216 MN1 – ΕΛΛ
217 MN1 – ΜΠΡ
218 ΜΝ1 – ΜΠΡ
219 MN1 – ΜΠΡ
220 IAG/RAG – ΑΝΘ
221 IAG/RAG – ΑΝΘ
224 MN1/MN2 – BOT
227 SUM – BOT
229 MN1 – ΜΠΡ
230 SUM – BOT
232 MN1 – ΜΠΡ
235 MN1 – ΕΛΛ
237 MN1 – ΕΛΛ
242 MGN – ΕΛΛ
247 SUM – ΕΛΛ
250 IAG/RAG – ΑΝΘ
300 ΝΕΜ – ΡΕΝ
301 ΝΕΜ – ΑΝΘ
302 ΝΕΜ – ΑΝΘ
303 IAG/RAG – ΑΝΘ
304 IAG/RAG – ΑΝΘ
305 IAG/RAG – ΑΝΘ
306 ΝΕΜ – ΑΝΘ
307 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
308 IAG/RAG – ΑΝΘ
309 SUM – ΕΛΛ
314 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
315 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
316 IAG/RAG – ΑΝΘ
319 IAG/RAG – ΑΝΘ
322 ΝΕΜ – ΑΝΘ
323 ΝΕΜ – ΑΝΘ
324 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
330 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
402 IAG/RAG – ΑΝΘ
404 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
405 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
406 SUM – ΕΛΛ
407 SUM – ΕΛΛ
409 IAG/RAG – ΑΝΘ
410 SUM – BOT
411 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
413 IAG/RAG – ΑΝΘ
416 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
418 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
420 IAD – ΡΕΝ
421 CITELIS – ΑΝΛ, VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
444 IAG/RAG – ΑΝΘ
446 IAG/RAG – ΑΝΘ
447 ΝΕΜ – ΑΝΘ
450 IAG/RAG – ΑΝΘ
451 IAG/RAG – ΑΝΘ
460 IAG/RAG – ΑΝΘ
461 IAG/RAG – ΑΝΘ
500 IAD – PEN
501 SUM – BOT
503 IAG/RAG – ΑΝΘ
504 CITELIS – ΑΝΛ
507 IAG/RAG – ΑΝΘ
508 IAG/RAG – ΑΝΘ
509 IAG/RAG – ΑΝΘ
522 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
523 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
524 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
526 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
527 SUM – BOT
530 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
535 IAG/RAG – ΑΝΘ
536 IAG/RAG – ΑΝΘ
537 RAG – ΑΝΛ
541 SUM – BOT
543 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
550 MGN – ΕΛΛ
560 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
602 SUM – BOT
604 SUM – BOT
605 CITELIS – ΑΝΛ
608 VSA/SUA – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
610 SUM – BOT
622 MN2 – ΡΑΛ
640 SUM – BOT
641 SUM – BOT
642 SUM – BOT
651 ΝΕΜ – ΑΝΘ
653 SUM – BOT
700 CITELIS – ΑΝΛ
701 SUM/NEM – BOT
702 SUM – BOT
703 VSA/SUA – ΡΑΛ
704 SUM/NEM – BOT
709 SUM/NEM – BOT
711 CITELIS – ΑΝΛ
712 RAG – ΑΝΛ
718 SUM – BOT
719 CITELIS – ΑΝΛ
721 CITELIS – ΑΝΛ
723 CITELIS – ΑΝΛ
724 CITELIS – ΑΝΛ
727 CITELIS – ΑΝΛ
728 RAG – ΑΝΛ
729 RAG – ΑΝΛ
730 SUM – BOT
731 SUM – BOT
732 MN1/MN2 – BOT
733 RAG – ΑΝΛ
735 RAG – ΑΝΛ
747 SUM/NEM – BOT
748 MN1/MN2 – BOT
749 SUM/NEM – BOT
750 MN1/MN2 – BOT
752 RAG – ΑΝΛ
753 RAG – ΑΝΛ
790 ???
800 IAD – ΡΕΝ
801 IAD – ΡΕΝ
803 IAD – ΡΕΝ
805 MN1/MN2 – BOT
806 IAD – ΡΕΝ
807 IAD – ΡΕΝ
809 IAD – ΡΕΝ
810 IAD – ΡΕΝ
811 MN1/MN2 – BOT
813 MN1/MN2 – BOT
814 IAD – ΡΕΝ
815 MN2 – ΡΑΛ
816 MN2 – ΡΑΛ
817 MN1/MN2 – BOT
818 NEM – PEN
819 NEM – PEN
820 NEM – PEN
821 NEM/MN2 – BOT
822 CITELIS – ΑΝΛ
823 CITELIS – ΑΝΛ
824 IAD – ΡΕΝ
825 IAD – ΡΕΝ
826 IAD – ΡΕΝ
827 IAD – ΡΕΝ
828 IAD – ΡΕΝ
829 IAD – ΡΕΝ
830 IAD – ΡΕΝ
831 IAD – ΡΕΝ
832 IAD – ΡΕΝ
833 IAD – ΡΕΝ
835 IAD – ΡΕΝ
836 IAD – ΡΕΝ
837 IAD – ΡΕΝ
838 IAD – ΡΕΝ
843 VSA/SUA – ΡΑΛ
845 IAD – ΡΕΝ
846 IAD – ΡΕΝ
847 IAD – ΡΕΝ
848 IAD – ΡΕΝ
852 IAD – ΡΕΝ
855 MN1/MN2 – BOT
856 IAD – ΡΕΝ
859 NEM – PEN
860 IAD – ΡΕΝ
862 MN1/MN2 – BOT
863 MN1/MN2 – BOT
864 MN1/MN2 – BOT
865 MN1/MN2 – BOT
866 MN1/MN2 – BOT
871 IAD – ΡΕΝ
875 IAD – ΡΕΝ
878 RAG – ΑΝΛ
879 RAG – ΑΝΛ
881 MN1/MN2 – BOT
891 SUM – BOT
892 SUM – BOT
904 IAD – ΡΕΝ
906 IAD – ΡΕΝ
909 IAD – ΡΕΝ
910 SUM – ΕΛΛ
911 SUM – ΕΛΛ
914 IAD – ΡΕΝ
915 ΝΕΜ – ΡΕΝ
Συγνώμη, επειδή το Α13 είναι η γραμμή μου, ξέρω ότι δεν κυκλοφορεί με Ν1. Κυκλοφορεί με Ν2 (δυστυχώς), Volvo B7LA και σπανίως με Solaris 18μ. Μια διόρθωση από προσωπική εμπειριά, χεχε!
Α, και φυσικά τα Σάββατα με Citelis!
Κάποιες extra διορθώσεις:
- Α1 Δε-Πα ΕΛΛ με GN, Σα-Κυ ΡΑΛ με Volvo/SolarisUrb.18
- B2 ΕΛΛ κυριως με Ν1, που και που GN
- 057 BOT με Neoplan/SolarisUrb.8,6
- 025/6/7 με Neoplan, SolarisUrb.8,6 και Vanhool
- 120 ΕΛΛ με N1 και N2(apt)
- 141 ΕΛΛ με Ν1
- 227 ΒΟΤ Δε-Πα, ΕΛΛ Σα-Κυ, όλα με SolarisUrb.8,6
- 230 ΕΛΛ με SolarisUrb.8,6
- 247 ΕΛΛ με Ν1 και SolarisUrb.8,6
- 790 ΑΓΔ με Ν1
- 816 ΑΓΔ με Ν1
- 911 ΡΕΝ με Neoplan

Επίσης, κωδικοποίηση των CITELIS σε ICI.

Ξαναπάμε λοιπόν!
Σύναψη:Α1 MGN - ΕΛΛ, VSA/SUA - ΡΑΛ
Β1 IAD – ΡΕΝ
Α2 MGN – ΕΛΛ
Β2 ΜΝ1/MGN – ΕΛΛ
Α3 MGN – ΕΛΛ
Β3 MGN – ΕΛΛ
Α4 MGN – ΕΛΛ
Α5 MGN – ΕΛΛ
Β5 VSA/SUA – ΡΑΛ
Α7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Α8 ICI – ΑΝΛ
Β8 ICI – ΑΝΛ
Β9 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ9 ICI – ΑΝΛ
Α10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Β10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ10 ICI – ΑΝΛ
Α11 MN2 – ΡΑΛ, ICI – ΑΝΛ
Β11 MN2 – ΡΑΛ, ICI – ΑΝΛ
Β12 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ12 ICI – ΑΝΛ
Α13 ΜΝ2/VSA/SUA - ΡΑΛ, ICI – ΑΝΛ
Α15 ICI - ΑΝΛ
Β15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Α16 MN1/MN2 – BOT
Β16 MN1/MN2 – BOT
Γ16 MN1/MN2 – BOT
Β18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Γ18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε14 IAG/RAG – ΑΝΘ
Ε15 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε22 MGN – ΕΛΛ
Ε90 IAD – ΡΕΝ
Χ14 IAG/RAG – ΑΝΘ
Χ40 ICI – ΑΝΛ
Χ41 ICI – ΑΝΛ
Χ63 MN1/MN2 – BOT
Χ93 MN2(apt)/MN2 – ΡΑΛ
Χ95 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ96 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ97 MGN – ΕΛΛ
021 SUM – BOT
022 SUM – BOT
024 ICI – ΑΝΛ
025 VHM – BOT
026 VHM – BOT
027 VHM – BOT
032 SUM – BOT
035 SUM – BOT
036 IAG/RAG – ΑΝΘ
040 MGN – ΕΛΛ
046 ΝΕΜ/SUM – BOT
049 MGN – ΕΛΛ, VSA/SUA – ΡΑΛ
051 MN2 – ΡΑΛ
054 MN1/MN2 – BOT
057 ΝΕΜ/SUM – BOT
060 VHM – BOT
075 SUM – BOT
100 VHM – BOT
101 IAD – ΡΕΝ
106 MN1 – ΑΓΔ
109 MN1 – ΑΓΔ
112 MN1 – ΑΓΔ
114 MN1 – ΕΛΛ
115 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
116 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
120 MN1/ΜΝ2(apt) – ΕΛΛ
124 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
125 IAG/RAG – ΑΝΘ
126 MN1 – ΑΓΔ
128 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
130 IAD – ΡΕΝ
131 MN1 – ΑΓΔ
136 MN1 – ΑΓΔ
137 MN1 – ΑΓΔ
140 MN1 – ΕΛΛ
141 MN1 – ΕΛΛ
149 MN1/SUM – ΕΛΛ
154 MGN – ΕΛΛ
155 MN1 – ΕΛΛ
162 MN1/SUM – ΕΛΛ
163 MN1/SUM – ΕΛΛ
170 MN1/SUM – ΕΛΛ
171 MGN – ΕΛΛ
201 MN1 – ΕΛΛ
202 SUM – ΕΛΛ
203 MN1 – ΕΛΛ
204 MN1 – ΕΛΛ
205 MN1/SUM – ΕΛΛ
206 MN1 – ΑΓΔ
207 MN1/SUM – ΕΛΛ
209 SUM – ΕΛΛ
210 MN1 – ΕΛΛ
212 SUM – ΕΛΛ
216 MN1 – ΕΛΛ
217 MN1 – ΑΓΔ
218 ΜΝ1 – ΑΓΔ
219 MN1 – ΑΓΔ
220 IAG/RAG – ΑΝΘ
221 IAG/RAG – ΑΝΘ
224 MN1/MN2 – BOT
227 SUM – BOT, SUM - ΕΛΛ
229 MN1 – ΑΓΔ
230 SUM – ΕΛΛ
232 MN1 – ΑΓΔ
235 MN1 – ΕΛΛ
237 MN1 – ΕΛΛ
242 MGN – ΕΛΛ
247 MN1/SUM – ΕΛΛ
250 IAG/RAG – ΑΝΘ
300 ΝΕΜ – ΡΕΝ
301 ΝΕΜ – ΑΝΘ
302 ΝΕΜ – ΑΝΘ
303 IAG/RAG – ΑΝΘ
304 IAG/RAG – ΑΝΘ
305 IAG/RAG – ΑΝΘ
306 ΝΕΜ – ΑΝΘ
307 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
308 IAG/RAG – ΑΝΘ
309 SUM – ΕΛΛ
314 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
315 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
316 IAG/RAG – ΑΝΘ
319 IAG/RAG – ΑΝΘ
322 ΝΕΜ – ΑΝΘ
323 ΝΕΜ – ΑΝΘ
324 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
330 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
402 IAG/RAG – ΑΝΘ
404 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
405 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
406 SUM – ΕΛΛ
407 SUM – ΕΛΛ
409 IAG/RAG – ΑΝΘ
410 SUM – BOT
411 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
413 IAG/RAG – ΑΝΘ
416 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
418 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
420 IAD – ΡΕΝ
421 ICI – ΑΝΛ, VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
444 IAG/RAG – ΑΝΘ
446 IAG/RAG – ΑΝΘ
447 ΝΕΜ – ΑΝΘ
450 IAG/RAG – ΑΝΘ
451 IAG/RAG – ΑΝΘ
460 IAG/RAG – ΑΝΘ
461 IAG/RAG – ΑΝΘ
500 IAD – PEN
501 SUM – BOT
503 IAG/RAG – ΑΝΘ
504 ICI – ΑΝΛ
507 IAG/RAG – ΑΝΘ
508 IAG/RAG – ΑΝΘ
509 IAG/RAG – ΑΝΘ
522 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
523 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
524 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
526 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
527 SUM – BOT
530 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
535 IAG/RAG – ΑΝΘ
536 IAG/RAG – ΑΝΘ
537 RAG – ΑΝΛ
541 SUM – BOT
543 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
550 MGN – ΕΛΛ
560 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ
602 SUM – BOT
604 SUM – BOT
605 ICI – ΑΝΛ
608 VSA/SUA – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
610 SUM – BOT
622 MN2 – ΡΑΛ
640 SUM – BOT
641 SUM – BOT
642 SUM – BOT
651 ΝΕΜ – ΑΝΘ
653 SUM – BOT
700 ICI – ΑΝΛ
701 SUM/NEM – BOT
702 SUM – BOT
703 VSA/SUA – ΡΑΛ
704 SUM/NEM – BOT
709 SUM/NEM – BOT
711 ICI – ΑΝΛ
712 RAG – ΑΝΛ
718 SUM – BOT
719 ICI – ΑΝΛ
721 ICI – ΑΝΛ
723 ICI – ΑΝΛ
724 ICI – ΑΝΛ
727 ICI – ΑΝΛ
728 RAG – ΑΝΛ
729 RAG – ΑΝΛ
730 SUM – BOT
731 SUM – BOT
732 MN1/MN2 – BOT
733 RAG – ΑΝΛ
735 RAG – ΑΝΛ
747 SUM/NEM – BOT
748 MN1/MN2 – BOT
749 SUM/NEM – BOT
750 MN1/MN2 – BOT
752 RAG – ΑΝΛ
753 RAG – ΑΝΛ
790 MN1 - ΑΓΔ
800 IAD – ΡΕΝ
801 IAD – ΡΕΝ
803 IAD – ΡΕΝ
805 MN1/MN2 – BOT
806 IAD – ΡΕΝ
807 IAD – ΡΕΝ
809 IAD – ΡΕΝ
810 IAD – ΡΕΝ
811 MN1/MN2 – BOT
813 MN1/MN2 – BOT
814 IAD – ΡΕΝ
815 MN2 – ΡΑΛ
816 ΜΝ1 - ΑΓΔ
817 MN1/MN2 – BOT
818 NEM – PEN
819 NEM – PEN
820 NEM – PEN
821 NEM/MN2 – BOT
822 ICI – ΑΝΛ
823 ICI – ΑΝΛ
824 IAD – ΡΕΝ
825 IAD – ΡΕΝ
826 IAD – ΡΕΝ
827 IAD – ΡΕΝ
828 IAD – ΡΕΝ
829 IAD – ΡΕΝ
830 IAD – ΡΕΝ
831 IAD – ΡΕΝ
832 IAD – ΡΕΝ
833 IAD – ΡΕΝ
835 IAD – ΡΕΝ
836 IAD – ΡΕΝ
837 IAD – ΡΕΝ
838 IAD – ΡΕΝ
843 VSA/SUA – ΡΑΛ
845 IAD – ΡΕΝ
846 IAD – ΡΕΝ
847 IAD – ΡΕΝ
848 IAD – ΡΕΝ
852 IAD – ΡΕΝ
855 MN1/MN2 – BOT
856 IAD – ΡΕΝ
859 NEM – PEN
860 IAD – ΡΕΝ
862 MN1/MN2 – BOT
863 MN1/MN2 – BOT
864 MN1/MN2 – BOT
865 MN1/MN2 – BOT
866 MN1/MN2 – BOT
871 IAD – ΡΕΝ
875 IAD – ΡΕΝ
878 RAG – ΑΝΛ
879 RAG – ΑΝΛ
881 MN1/MN2 – BOT
891 SUM – BOT
892 SUM – BOT
904 IAD – ΡΕΝ
906 IAD – ΡΕΝ
909 IAD – ΡΕΝ
910 SUM – ΕΛΛ
911 ΝΕΜ - ΡΕΝ
914 IAD – ΡΕΝ
915 ΝΕΜ – ΡΕΝ
Μερικές ακόμα διορθώσεις:

418 SUM - ΕΛΛ
651 IAG/RAG - ΑΝΘ
653 IAG/RAG - ΑΝΘ
827 NEM - ΡΕΝ
828 NEM - ΡΕΝ
748 ICI - ΑΝΛ
500 MN2 - ΡΑΛ
447 SUM/NEM - BOT
811 IAD - ΡΕΝ
304 IAG/RAG - ΑΝΘ MGN - ΕΛΛ
305 IAG/RAG - ΑΝΘ MGN - ΕΛΛ
316 IAG/RAG - ΑΝΘ MGN - ΕΛΛ
800 NEM - ΡΕΝ
301 IAG/RAG - ΑΝΘ
302 IAG/RAG - ΑΝΘ
025 VHM/NEM/SUM - BOT
026 VHM/NEM/SUM - BOT
027 VHM/NEM/SUM - BOT
035 NEM/SUM - BOT
075 NEM/SUM - BOT
735 RAG/ICI - ΑΝΛ
Α8 ICI -ΑΝΛ IAG - ΑΝΘ
B15 MN2 - ΡΑΛ

Επίσης δεν υπάρχουν πλέον Neoplan στην Ανθούσα και τα Α7, Β9, Α10/Β10, Β12 δεν παίρνουν Ν2
(15-10-2011, 11:47 PM)mercedes elbo Έγραψε: [...]τα Α7, Β9, Α10/Β10, Β12 δεν παίρνουν Ν2

Θυμάμαι ότι πολύ πρόσφατα, 1-2 εβδομάδες πριν είδα Ν2 στα Β12 και α/Β10. Σε Β9 έχω όντως καιρό να δω Ν2.

Φρέσκα νέα: Στο 608 είδα απόψε να κυκλοφορούν τουλάχιστον τρία Ν1! Επίσης είδα Ν1 στο 220, παλιότερα είχε Renault/Irisbus Agora CNG.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 833 106.986 5 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 96.812 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.100 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.464 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.608 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.251 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 587.795 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 457.823 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.429 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 704.779 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)