Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis
(08-10-2011, 09:43 PM)chrispan Έγραψε: Στην αρχη ειναι πολυ πιθανο το 20, εχει ολα τα χαρακτηριστικα που αναφερονται. Ειναι επισης πιθανο να τα δουμε και σε περιαστικες διαδρομες με χαμηλη επιβατικη κινηση, αλλα για μικρο χρονικο διαστημα.

Πια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται;
Απάντηση
οταν λες 20 τι εννοεις??
Απάντηση
(08-10-2011, 10:41 PM)GiannisB Έγραψε: Πια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται;
Τα εχω γραψει, ριξε μια ματια σε προηγουμενες δημοσιευσεις...
Απάντηση
Με αυτο το λεωφορειο που ειπε παραπανω ενας χρηστης που ηταν στην σινδο,μαθαμε περι τινος προκειτε??
Απάντηση
Στα citelis γιατι ο οδηγος χρειαζεται να κατεβασει εναν μοχλο εκει πανω απο τα κουμπια των πορτων και μετα να πατησει το κουμπι για να ανοιξει η πορτα?
Απάντηση
Φρενο στασης λεγεται ο μοχλος και ειναι επιπροσθετο μετρο ασφαλεια ορισμενο απο την Ε.Ε. Σε ολα τα λεωφορεια υπαρχει, σε καποια ομως ειναι αυτοματο.
Απάντηση
Στα citelis υπαρχει...επισης υπαρχει και στα cityclass,europolis και στα citaro....
Απάντηση
Στα citelis ναι είναι ένα μικρό μπιχλιμπίδι το οποίο κουνάει ο οδηγός όταν σταματάει αλλά μετά το ξανακουνάει στα cityclass και στα citaro είναι αυτόματο στα europolis δεν γνωρίζω
Απάντηση
(17-10-2011, 08:27 PM)GiannisB Έγραψε: ναι είναι ένα μικρό μπιχλιμπίδι

ROFL
Απάντηση
(17-10-2011, 08:27 PM)GiannisB Έγραψε: Στα citelis ναι είναι ένα μικρό μπιχλιμπίδι το οποίο κουνάει ο οδηγός όταν σταματάει αλλά μετά το ξανακουνάει στα cityclass και στα citaro είναι αυτόματο στα europolis δεν γνωρίζω

Τοσο στο Citaro οσο και στα Europolis, Cityclass ειναι ενεργοποιουμενο και απο τον οδηγο, στην πρωτη περιπτωση με ενα μοχλο, στη δευτερη με ενα κουμπακι στο ταμπλο. Τα Volvo το εχουν με διακοπτη, ειναι το (Η).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)