18-12-2021, 05:11 AM
(18-12-2021, 04:29 AM)MrVanHool Έγραψε: Ξέρεις με ποιο σκεπτικό δόθηκαν τα νούμερα; Γιατί αν ξεκίνησαν της Λειψίας με τα 2χχχ (με όσα τελικά ήρθαν φαντάζομαι τα κενά - σαν ελεύθερος κωδικός αφού 1χχχ ήταν το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης), τα 12μετρα ΜΑΝ είναι 205χ και μετά 21χχ 12μετρα Citaro, 22χχ οι νταλίκες και πάει λέγοντας, μου κάνει εντύπωση πως τα χώρισαν.. Ανά τύπο; 24χχ είναι νταλίκες ΜΑΝ και Volvo, ενώ 23χχ είναι νταλίκες Solaris και τα 10μετρα!Με την εξαίρεση των Citaro πάνε ανά 50αδες Δημήτρη...
Το ότι θα μπορούσε να γίνει καλύτερη δουλειά είναι δεδομένο, δεν το συζητάμε. Αν τα λεωφορεία του Οργανισμού όμως δεν έχουν πολύ μέλλον, θα προκύψουν κενά ή θα μπορούσαν να κάνουν το σενάριο Αθήνας με επαναρυθμιση. Γιατί βασικά δεν είναι λειτουργικό ως προς την διαχείριση, τα υπόλοιπα είναι για όσους είμαστε τελειομανείς.. Το θέμα φυσικά (και σε Αθήνα και σε Θεσσαλονίκη) είναι η διάρκεια των leasing και η αναγκαιότητα ένταξης τους στον στόλο ή όχι...
Πολύ γενικά έχουν ως εξής:
2001-2049 Urbino 12 (ΔΘ)
2051-2063 ΜΑΝ 12m (A21, A78)
2101-2192 Citaro 12m
2201-2256 Citaro 18m
2301-2321 Urbino 18
2351-2355 Urbino 10
2401-2422 7700A
2451-2461 A23
2501-2543 Citaro 12m (δεύτερη παραλαβή που δε χωρούσε στα 21xx)
Η σειρά κυκλοφορίας τους είναι σε γενικές γραμμές αυτή των πινακίδων τους (κατά σειρά ΝΚΗ, ΚΕΖ, ΝΚΜ), με το μπάχαλο να μην έχει περιορίζεται μόνο στο πώς κατανεμήθηκαν οι πινακίδες αλλά ακόμα και στην αριθμοδότηση τους εντός της κλάσης τους, για παράδειγμα, το 2190 προηγείται του 2111 και φυσικά έτσι κατάφεραν και έχασαν το λογαριασμό με αποτέλεσμα 2108, 2109 και 2458 να μην υπάρχουν!
Κενά στα Solaris της Λειψίας δεν υπάρχουν, ήρθαν και ταξινομήθηκαν και τα 49. Από αυτά βέβαια δρόμο έχουν δει περίπου 20 και είναι ζήτημα αν από αυτά κυκλοφορούν δύο ή τρία καθημερινά.