Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεγάλος Περίπατος Αθήνας και ΜΜΜ
#19
(29-06-2020, 07:21 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Με τις παρεμβάσεις στο Σύνταγμα, είδα χθες το βράδυ τα εξής: όλες οι λεωφορειακές γραμμές θα σταματούν στην στάση έμπροσθεν του "Public", ενώ όλες των τρόλεϊ έμπροσθεν του Υπ. Οικονομικών.

Εκτός αν άλλαξε κάτι εκ των υστέρων από όταν πέρασα (χθες βράδυ), η δεξιά λωρίδα μπροστά από τη στάση των λεωφορείων δεν είναι λεωφορειολωρίδα και δεν υπάρχει τρόπος προσπέρασης των τρόλεϊ, τα οποία θα κολλάνε στο σημείο του φαναριού με την Κ.Σερβίας. Αντιθέτως, η κίτρινη διαγράμμιση ξεκινά μετά το φανάρι της πλατείας, με επιπλέον λώρίδα-εσοχή στη στάση των τρόλεϊ, που επιτρέπει την υπέρβαση των λεωφορείων. Edit: Έχει λεωφορειολωρίδα στη στάση έμπροσθεν "Public", αλλά πάλι δεν υπάρχει τρόπος υπέρβασης.

Πράγματι, τα λεωφορεία σταματούν στα Public και τα τρόλεϊ στο Υπουργείο Οικονομικών-Ανάπτυξης. Ενώ παλιά ακολουθείτο η φιλοσοφία πως ό,τι πάει Συγγρού σταματάει στα Public και ό,τι πάει Βουλιαγμένης, Παγκράτι και Μοναστηράκι σταματάει στο Υπ.Οικ., τώρα "έσπασαν" τις στάσεις σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Για παράδειγμα, εάν κάποιος έχει προορισμό την Πλ. Πλαστήρα, πρέπει να επιλέξει εάν θα πάρει 2/4/11 ή 209. Αλλιώς θα σταθεί στη στάση των τρόλεϊ (τα οποία περνούν συχνότερα σε σχέση με το 209) και άμα εμφανιστεί το 209 θα τρέξει σαν τον Βέγγο ανάμεσα στις ζαρτινιέρες και στις κονσέρβες τόνου προς την άλλη στάση.

Επίσης, στην "λεωφορειολωρίδα" μια χαρά απτόητη κάνει πιάτσα η κίτρινη φυλή!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μεγάλος Περίπατος Αθήνας και ΜΜΜ - από N1Ellinikou - 02-07-2020, 01:31 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)