04-09-2019, 11:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-09-2019, 11:19 PM από vard_57. Edited 1 time in total.)
Δεν ξέρω τι λένε διάφοροι, αλλά προσωπικά, και έχοντας βιώσει γραμμή που πλέον έχει αναλάβει το ΚΤΕΛ (89), έχω να πω να καλύτερα, ειδικά αν συγκρίνουμε την κατάσταση της γραμμής πριν και μετά («κομμένα δρομολόγια», βλάβες, κλπ).
Οπότε βρίσκω θετική την όποια εμπλοκή του ΚΤΕΛ, ενώ ταυτόχρονα ο ΟΑΣΘ θα επιστρέψει στην περιοχή αρμοδιότητάς του, την Αστική, όπως λέει και το όνομά του.
Βέβαια, το άρθρο αναφέρεται σε 100 λεωφορεία για το σύνολο των γραμμών (δεν αναφέρονται ονομαστικά), που δεν είναι μικρό μέγεθος και απαιτούνται επομένως πολλά χρήματα.
Τέλος, όσον αφορά τις γραμμές συγκεκριμένα, θέλω να κάνω μια πρόβλεψη και να πω: 40, 42, 43, 53, 55, 56, 59, 60, 61, 64, 66, 67, 68, 80, 81, 82, 83, 84, 87 και 88
Οπότε βρίσκω θετική την όποια εμπλοκή του ΚΤΕΛ, ενώ ταυτόχρονα ο ΟΑΣΘ θα επιστρέψει στην περιοχή αρμοδιότητάς του, την Αστική, όπως λέει και το όνομά του.
Βέβαια, το άρθρο αναφέρεται σε 100 λεωφορεία για το σύνολο των γραμμών (δεν αναφέρονται ονομαστικά), που δεν είναι μικρό μέγεθος και απαιτούνται επομένως πολλά χρήματα.
Τέλος, όσον αφορά τις γραμμές συγκεκριμένα, θέλω να κάνω μια πρόβλεψη και να πω: 40, 42, 43, 53, 55, 56, 59, 60, 61, 64, 66, 67, 68, 80, 81, 82, 83, 84, 87 και 88