30-12-2018, 11:52 PM
(30-12-2018, 04:41 PM)GiannisB Έγραψε: Περισσότερο το 56. Πάμε να συγκρίνουμε Σάββατο κανονικό όχι Εορτών απόγευμα με κατεύθυνση κέντρο της πόλης 56 στο 654 σαρδέλα και 500αρι μετά από Σταυρουπολ 83 πέντε άτομα . Πάνω κάτω τις καθημερινές πάλι το 56 προβάδισμα .Το 56 δεν έχει μόνο το Ωραιόκαστρο πελατεία που είναι μεγαλύτερο από τον Λαγκάδα αλλα ΙΕΚ και ΟΑΕΔ από σπουδαστές που σπουδάζουν εκεί.Εγώ πάντως έχω πετύχει πολλές φορές 83 να κατεβαίνει φίσκα στο κέντρο. Ενώ τις προάλλες πέρασαν 3 56αρια σε 5 λεπτά μέσα και μόνο τι πρώτο είχε ίσα ίσα τους καθήμενους και τα άλλα 2 από 3-4 το καθένα. Και συν τοις άλλοις δε μπορούμε να συγκρίνουμε τη διαδρομή του 83 με του 56. Δεν έχουν τις ίδιες ανηφόρες. Τα B7l ζορίζονται πολύ παραπάνω να ανέβουν το Δερβένι σε συνθήκες σαρδέλας σε σχέση με τα Citelis.
Δοκίμασε να πάρεις 56 από το Παύλου Μελα το στρατόπεδα να πάρεις και πιο πάνω με έχει τύχει πολλές φορές να χάσω τέσσερα λεωφορεία. Αντίθετα στο 83 μπαίνεις μέσα τουλάχιστον. Θα χάνω τέσσερα λεωφορεία θα με βάζουν τα σαράβαλα τα b7L και θα τους λέω δεν είναι απαράδεκτοι ; Για να μην θυμιθω επι ιδιωτικό καθεστώς έξι λεωφορεία έχανα
Μετά υπάρχουν οι βαριές οι ανηφόρες το 83 μπορεί να πάει και από παράδρομο Εγνατία για να γλιτώσει δεν χάνει καμία στάση . Το 56 ; Είναι κεντρικός δρόμος με στάσεις .
Τέλος ενώ το 2012 ο δήμαρχος Λαγκάδα ευχαριστούσε τον ΟΑΣΘ για τα citelis εμφανίζεται πάλι να πει ότι τα λεωφορεία είναι παλιά . Εδώ βλέπουμε το ποσό καλομαθημένοι είναι