Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Μακεδονία] ΟΑΣΘ «Ακριβό αντίτιμο, φτωχή εξυπηρέτηση»
#9
(18-01-2015, 08:14 PM)GiannisB Έγραψε: Σε μια άλλη έρευνα με ερωτηματολόγια για την προτίμηση βιολογικών προϊόντων πάλι δεν είχε. Είχε όμως επάγγελμα και ιδιότητα πχ φοιτητής σκέτο και φυσικά ηλικίες. Ακόμα και έτσι να γίνονται όπως αναφέρεις στα ΤΕΙ κακώς. Δηλαδή αν σε μια περιοχή πχ έχουμε τους γιατρούς, δικηγόρους και άλλα συναφή επαγγέλματα και έχουν τα πιο καινούργια λεωφορεία και έχουν ένα είδους φιλαργυρίας να ζητάνε και άλλα πιο καινούργια και από την άλλη μια εργατική συνοικία και έχουν τα πιο παλιά λεωφορεία και λογικό είναι να ζητούν καινούργια, θα πούμε ότι έχουν δίκιο οι πρώτοι λόγω μορφωτικού επιπέδου και στους άλλους θα βάλουμε εμπάργκο επειδή, δεν έχουν πτυχίο Πανεπιστημίου αμφισβητώντας αυτό που αισθάνονται; αυτό που καταλαβαίνουν; Να μην κρίνουμε τον άλλο από τι έχει, αν έχει πτυχίο ή όχι, από το αν έχει χρήμα ή όχι, από το αν έχει ρόλεξ ή όχι αλλά από το έργο, όπως είπε και ο Μαντίθεος. Στην περίπτωση του ΚΕΠΚΑ, η θεωρία του Μαντίθεου εφαρμόστηκε. Το ερωτηματολόγιο του ΚΕΠΚΑ προσωπική μου άποψη και γνώμη αποτελεί παράδειγμα για πολλά άλλα ερωτηματολόγια και μπράβο στην ΚΕΠΚΑ για αυτή την κίνηση, δίνοντας ένα κατανοητό και υπερπλήρης ερωτηματολόγιο και δίνοντας φυσικά την συμπόνια και την κατανόηση σε όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. . Από όποια τάξη κοινωνική, μορφωτική εργατική και ούτε καθ΄εξής, από όπου και αν προέρχονται. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην γνώμη και στην κατανόησηSmile


Α και ξέχασα να σε απαντήσω σε αυτό. Ήρεμα θα τα πω. Βάζω σχεδόν όλες τις ειδήσεις του ΟΑΣΘ, είτε αυτές με βρίσκουν σύμφωνο είτε όχι. Άμα θέλεις μπορείς να ψάξεις αυτήν την ενότητα και να το διαπιστώσεις μόνος. Εξάλλου όλα δεν πρέπει να τα λέμε; Πάμε στην εντύπωση καμία εντύπωση δεν θέλω να προκαλέσω, ούτε φυσικά με προκαλούν. Ας πούμε ότι εντύπωση=χαρά. Όχι δεν με προκαλούν χαρά. Με θλίβει που η γραμμή, που με εξυπηρετεί εμένα και την περιοχή μου καθημερινά, να μην έχει σωστή εξυπηρέτηση στους περισσότερους τομείς, μην πω σε όλους. Τους λόγους τους έχω αναφέρει πολλές φορές. Και για το τι αίσθηση με προκαλεί; Δικαίωση με προκαλεί. Δικαιώνομαι επιτέλους, για όλα όσα έχω πει και γράψει εδώ μέσα, τα πέντε χρόνια στην κοινότητα. Ήρεμα στα λέω δεν σε μαλώνω. Smile



Ούτε και εμένα με προκαλούν έκπληξη όπως είπα και πιο πάνω, αναμενόμενο το αποτέλεσμα. Όμως ο κόσμος έχει το δικαίωμα να ζητάει ένα καλύτερο συγκοινωνιακό περιβάλλον, διότι πληρώνει πολλά και πάρα πολλά μάλιστα, για τους μισθούς-συντάξεις που παίρνει. Αυτό για το γκρινιάρικος λαός δηλαδή να λέμε <<Ευχαριστώ θεέ μου, που δεν έχω λεφτά, που περνάω φτώχεια, που είμαι στα πρόθυρα αυτοκτονίας, που με κλέβουν τα λεφτά και δω στην κλεπτοκρατία>> Συγνώμη αν το εννοείς αυτό, τότε είναι σαν λες, πρέπει να έχουμε ένα είδους φιλαργυρίας με κατεύθυνση προς την νηστεία του χρήματος. Φιλικά στα λέω Smile

EuxelaioEuxelaio

[Εικόνα: large.jpg]
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [Μακεδονία] ΟΑΣΘ «Ακριβό αντίτιμο, φτωχή εξυπηρέτηση» - από bill_thes - 18-01-2015, 11:36 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [ΟΑΣΘ] Δοκιμαστική Εξυπηρέτηση των Οικισμών Παλαιού και Νέου Αγιονερίου GiannisB 0 1.934 04-06-2014, 11:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)