Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές που θα προτείνατε για κατάργηση
#8
Τα "τοπικά Ψυχικού" είναι δύο :

Το 651 ΤΟΠΙΚΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Α, δηλ. ένα απομεινάρι της παλιάς 601 "ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΦΙΛΟΘΕΗ - Π. ΨΥΧΙΚΟ" και
Το 653 ΤΟΠΙΚΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Β, δηλ. ό,τι απέμεινε από την παλιά 603 ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛΙΚΟ).

Το μεν 651, μετά την "τοπικοποίησή" του, έχει καταντήσει άχρηστο, διότι αφ' ενός καλύπτεται ΠΛΗΡΩΣ από το 036, αφ' ετέρου κάνει στο κατέβασμα μια διαδρομή εντελώς αζήτητη, αφήνοντας απ' έξω την κατηφόρα Τριφυλλίας/Λαρίσης, που έχει κόσμο. Ο μόνος τρόπος να το "γεμίσεις" είναι να περάσει στην Πανόρμου πριν το 036.
Έπειτα, και η συχνότητα του 036 (15' στην αιχμή) φαίνεται να επαρκεί για την εξυπηρέτηση του Γηροκομείου/Λαρίσης/Ν. Φιλοθέης.
Και πριν χρόνια, που δεν υπήρχε 036, η μόνη σύνδεση της περιοχής ήταν το 601 που πήγαινε Ακαδημίας με συχνότητες 20-30-40' (τις Κυριακές και 45-50').
Συμπέρασμα ; Κόβεται άνετα και δεν το "κλαίει" κανείς, αρκεί βέβαια να ενσωματωθεί το όχημά του στη δρομολόγηση του 036 και να βελτιώσει τις διελεύεσεις, ειδικά το Σ/Κ.

Για το 653, τώρα, αν πρότεινα επαναφορά του στην Ακαδημία μέσω Ιπποκράτους, θα με κράξετε;
Οι λόγοι που η γραμμή αυτή δεν έχει επιβατικό κοινό, είναι οι εξής :
- Η φύση της περιοχής που εξυπηρετεί. Το πιό πλούσιο προάστιο της Αθήνας, μαζί με τη Φιλοθέη. Δεν θα το χρησιμοποιήσει ο κάτοικος του Ψυχικού, αλλά η υπηρέτριά του. Κατά συνέπεια, οι "ώρες αιχμής" του είναι συγκεκριμένες.
- Η κακή θέση της αφετηρίας του και η (αψυχολόγητη) αποκοπή του από το κέντρο της Αθήνας. Σε αντίθεση με το 036/601/651, όπου εξ΄αρχής ο κόσμος στράφηκε προς το σταθμό "Πανόρμου", το παλιό 603 εξυπηρετούσε κάποιες χρήσεις, οι οποίες πλέον δεν "βγαίνουν". Παράδειγμα : Το μαιευτήριο "Λητω" . Κάποιος που ερχόταν από Αθήνα/Βασ. Σοφιας, το χρησιμοποιούσε για να πάει προς τα εκεί. Σήμερα, κανείς δεν θα κάνει μετεπιβίβαση για να πάει μια στάση πέραν της Κηφισίας. Άλλο παράδειγμα : Τα ιδιωτικά σχολεία "Αρσάκειο" και "Κολλέγιο". Το μέν πρώτο προσεγγίζεται απευθείας, το δεύτερο θέλει 200 μέτρα περπάτημα προς την "πίσω" πύλη. Σίγουρα θα ήταν χρήσμιο το παλιό 603 στο προσωπικό των σχολείων αυτών, που προερχόταν από Βασ. Σοφίας. Σήμερα, δεν μετεπιβιβάζεται κανείς, απλώς κατεβαίνει στην Κηφισίας και συνεχίζει με τα πόδια.
Το ίδιο και διάφορες πρεσβείες που είναι κατά μήκος του 653. Όσοι τις επισκέπτονται, έρχονται πλέον με τις γραμμές της Κηφισίας.

Όπως και να το κάνουμε, όταν "τοπικοποιείται" μια γραμμή, χάνει επιβατικό κοινό, και ειδικά αυτό που τη χρησιμοποιούσε για σημεία κοντινά μεν στον κύριο άξονα (Κηφισίας), πλην όμως δύσκολα προσεγγίσιμα (φανάρια, κίνηση, αναμονή, ανηφόρα κλπ.) Ποιός να μπεί στον κόπο σήμερα, να πάρει μετρό/ λεωφορείο άξονα, να βγεί στον Ερυθρό/Πανόρμου, να περιμένει άλλο τόσο για να πάει πέντε στάσεις με το 653 , δυό παράλληλους πιό μέσα από την Κηφισίας

Εν πάσει περιπτώσει όμως, το 653 αποτελεί την μία και μοναδική σύνδεση ολόκληρου προαστίου και δεν μπορεί να καταργηθεί, ας είναι και άγονη γραμμή (όπως το 610 της Φιλοθέης)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Γραμμές που θα προτείνατε για κατάργηση - από Citaro - 24-01-2014, 11:43 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)