Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(04-07-2016, 04:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόνο σ' εμένα φαίνεται παράλογο το ότι ο ΟΑΣΑ αποφασίζει ενεργοποίηση ρήτρας την ώρα που η ΟΣΥ ακόμα χρησιμοποιεί μερικώς το σύστημα της τηλεματικής με δική της ευθύνη; Ούτε καρτελάκια φαίνεται να έχουν περάσει στο σύστημα (διαφορετικά δε θα είχαμε οχήματα με τηλεματική να κυκλοφορούν σαν "φαντάσματα" και δε μπορώ να κατηγορήσω 100% τους οδηγούς), ούτε καν χρησιμοποιούν την ενδοεπικοινωνία και τα μηνύματα για περιπτώσεις ανάγκης.

Άρα το πρόβλημά μας αυτή τη στιγμή ποιο είναι; Το αν ο ανάδοχος έχει εγκαταστήσει όλο τον εξοπλισμό ή έχει αφήσει 100-150 οχήματα χωρίς; Ή το ότι ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος υποχρησιμοποιεί την υποδομή;

ΥΓ: Off-topic, αλλά ο ΟΑΣΑ βρίσκεται πλέον σε τέτοια αδράνεια, που δε μπήκε στη διαδικασία να τυπώσει νέα προγράμματα δρομολογίων για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο και να τα βάλει στα τύμπανα στις αφετηρίες και στα τέρματα. Ή μήπως θεωρούν ότι όλοι οι επιβάτες έχουν κατεβάσει την εφαρμογή, η οποία μάλιστα δεν είναι διαθέσιμη σε ορισμένες παλαιότερες εκδόσεις Android.

Τα καρτελάκια είναι περασμένα εξαρχής. Τα λεωφορεία που κυκλοφορούν σαν "φαντάσματα" είναι πρόβλημα του εξοπλισμού και κατ' επέκταση του αναδόχου.

Επισης, τα οχήματα χωρίς τηλεματική σαφώς και δημιουργούν πρόβλημα. Ακόμα και στις περιπτώσεις που υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα οχημάτων άμα κάποιο όχημα έχει διαφήμιση αναγκαστικά πρέπει να κυκλοφορεί και ας μην έχει τηλεματική. Π.χ. Τα #224, #225, #226, #227 του Ελληνικού έχουν όλα πάνω διαφημίσεις. (Αν και ειδικά το #224 που έχει το Rethink Athens σχεδόν καμιά 3ετια απορώ ποιος πληρώνει τόσα χρόνια για κάτι που έχει ακυρωθεί... Παρομοίως και τα Newsbeast στα Ν1 #111, #117, #118, #123 και Ν2 #586, #636 που είναι κοντά 2,5 χρόνια πάνω στα οχήματα.)

Επί τη ευκαιρία γράφω τον τρόπο που μπορούμε να δούμε τα καρτελάκια μέσα από το site της Τηλεματικής, με έλεγχο αντικειμένου. Στον Firefox, που χρησιμοποιώ εγώ, η διαδικασία είναι η εξής: Δεξί κλίκ -> Έλεγχος αντικειμένου -> Μετάβαση στην καρτέλα Network στο "παράθυρο" που ανοίγει. Εκεί κάνουμε επιλογή γραμμής από το μενού και αφού σταδιακά "φορτώνουν" τα αρχεία βρίσκουμε το /apl/?act=getSchedLines&p1=205&p2=86&p3=(τετραψήφιος αριθμός γραμμής). Στο μικρότερο "παράθυρο" που ανοίγει πάμε στην καρτέλα Response όπου υπάρχει μια λίστα με όλα τα δρομολόγια. Η πρώτη λίστα είναι για τα δρομολόγια από Τέρμα ενώ η δεύτερη για τα δρομολόγια από Αφετηρία. Ανοίγοντας κάθε "δρομολόγιο" αυτά που μας ενδιαφέρουν είναι ο sds_code ο οποίος είναι ο αριθμός του κάθε οχήματος και παρακάτω τα δρομολόγια όπου αναφέρονται ο χρόνος έναρξης του δρομολογίου καθώς και ο χρόνος λήξης του για κάθε κατεύθυνση. Στην περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε το ίδιο για τα δρομολόγια Σαββάτου και Κυριακής πατάμε πάνω στο "ΘΕΡΙΝΟ 1 ΣΑΒΒΑΤΟ" και στο "ΘΕΡΙΝΟ 1 ΚΥΡΙΑΚΗ" αντίστοιχα όπου σχεδόν άμεσα "φορτώνει" το αντίστοιχο "/apl/?act=getSchedLines&p1=205&p2=86&p3=(τετραψήφιος αριθμός γραμμής)" αρχείο και στη συνέχεια ακολουθούμε την ίδια ακριβώς διαδικασία.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από mercedes elbo - 05-07-2016, 02:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.611 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)