Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(25-11-2015, 06:44 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στο παραπάνω ποστ αναφερόμουν κυρίως στα φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών που σύμφωνα με παλιότερα δημοσιεύματα θα εγκατασταθούν μόνο στο 1/3 του στόλου σε αντίθεση με τις υπόλοιπες υποδομές της τηλεματικής (οθόνες οδηγού και επιβατών, GPS) θα μπουν σε σχεδόν ολόκληρο το στόλο. Συνεπώς στην περίπτωση των φωτοκυττάρων, δεδομένου του μικρού αριθμού τους, θα έπρεπε κανονικά να εγκατασταθούν μόνο σε οχήματα που θα έχουν μέλλον στις συγκοινωνίες της Αθήνας π.χ. Solaris, Citelis, Agora (σε GN και Ν2 είχε αναφερθεί παλιότερα ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει αλλά παρόλα αυτά η GN #526 έχε φωτοκύτταρα) εκτός και αν έχει ληφθεί ήδη απόφαση τα Ν1 να συνεχίσουν να κυκλοφορούν μετά το 2016, έστω και παράτυπα.

Επειδή μου διαφεύγει, σε ποια δημοσιεύματα έγινε λόγος για τοποθέτηση φωτοκυττάρων μόνο στο 1/3 του στόλου;

Και επίσης, δεν υπάρχει λόγος να ανακυκλωνόμαστε στην ίδια σκέψη για το τι θα γίνει όταν και κυριώς ΑΝ αποσυρθούν τα N1. Ας αρχίσει να λειτουργεί το έργο, ας οδηγηθούμε όντως σε απόσυρση N1 (γιατί δε μιλάμε απλά για 10-15 οχήματα, όπως ήταν η περίπτωση των Vanhool, αλλά για πολλαπλάσιο αριθμό) και τότε εδώ θα είμαστε όλοι να "σταυρώνουμε" όλη μέρα τους υπευθύνους του έργου..
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από marios.ilioupoli - 25-11-2015, 08:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.543 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)