Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Ελληνικού
#10
(23-09-2013, 01:55 AM)georgio Έγραψε: Ανώτατο ποσό 120.000 ευρω για να βρεθούν οι επιπτώσεις από την κατάργηση του αμ/σιου στο Ελληνικό;
Αν χωράνε τα υπόλοιπα αμαξοστάσια:
Τα Ν1 του Ελληνικού θα πάνε σε Αγ.Δημητρίο, Βοτανικό
Τα solaris midi σε Ανθούσα και Αγιο Δημήτριο
Και οι GN σε Ράλλη και Ανθούσα
Από τις τωρινές γραμμές που έχει το Ελληνικό ο Άγιοw Δημήτριος θα μπορούσε να αναλάβει ολά τα τοπικά της Γλυφάδας και ΒΒΒ καθώς και τα κοντινά από Ηλιούπολη, Αργυρουπολη, Άλιμο και Ελληνικό που βγαίνουν με 12μετρα ή solaris.
Η Ανθούσα θα μπορούσε να πάρει κάποιες μακρινες γραμμες για το Ελληνικό όπως 608, Α5, Α7, 242 304,305 και κάποια υπόλοιπα τοπικά
Ο Βοτανικός τα 235,250,209
Το πρόβλημα είναι στις νταλικογραμμές των νοτίων προαστιων (Α3,Β3,Α4,154,171,Ε22,Α1,Α2,Β2,040) τα οποία πρέπει να βγαίνουν υποχρεωτικά από Ράλλη με δεδομένου ότι τα άλλα αμαξοστάσια δεν χωράνε 18μετρα που σημαίνει ότι θα έχουμε σε καποιες περιπτώσεις +30 νεκρα χιλιόμετρα
Η μια λύση είναι οι γραμμές να πάνε Ράλλη που σημαίνει αρκετα νεκρά χιλιόμετρα τα οποία ίσως μπορουν να περιοριστουν σε κάποιο βαθμό αν έχουμε ενάρξεις/σχολάσματα από Ακαδημία
Από την άλλη κάποιες γραμμές ίσως δεν ξαναδούν 18μετρο όπως έχει γίνει στο 237 και πάει να γίνει και στο 154. Για παράδειγμα τα Α3/Β3 στέκονται πλεον και με Ν1 ενώ ίσως σε άλλες γραμμές μια μικρή πυκνωση τις κάνει να μην χρειάζονται νταλίκες
Βέβαια όλα αύτα αν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στα αμαξοστάσια αλλιώς πρέπει να στραφούμε στην εύρεση κάποιου άλλου χώρου στα νότια. Ο Άγιος Δημήτριος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει εξ'ολοκλήρου τις βάρδιες και τον στόλο του Ελληνικού

GN και Solaris νομίζω δεν μπορούν να πάνε πλέον εκεί γιατί η Ανθούσα έχει δυνατότητα τροφοδότησης μόνο οχημάτων φυσικού αερίου. Ράλλη όλες οι GΝ δεν χωράνε ακόμα και αν φύγουν όλα τα Volvo.

Τώρα για τις γραμμές το Ελληνικό μην ξεχνάμε έχει αρκετές γραμμές που δεν είναι κοντά του και συμφέρουν να πάνε σε άλλο αμαξοστάσιο. Παραδείγματα:

304/305/309/316/406/407/418: Ανθούσα.
040/049/550: Ράλλη.

Επίσης, είναι άλλες που που δεν έχουν ιδαίτερο κόστος ν' αλλάξουν αμαξοστάσιο γιατί η Αφετηρία του είναι πιο κοντά σ' άλλο Α/Σ ή είναι παρόμοιες οι αποστάσεις. Παραδείγματα:

Α1/Α2/Β2/Α3/Β3/Α5/Α7/608: Ράλλη.
Χ97: Ανθούσα (όμως όλες οι ενάρξεις/σχολάσματα να γίνονται στο Αεροδρόμιο).
235: Βοτανικός/Ανθούσα.
242/250: Ράλλη/Βοτανικός.

Οι υπόλοιπες γραμμές που μένουν μπορούν άνετα να δρομολογούνται απ' τον Άγιο Δημήτριο εφόσον δώσει τα 217/229 και 218/232 στον Πειραιά. Βέβαια κάποιες γραμμές όπως 154, 171, 237, Α4 και Ε22 θα πρέπει να ξεχάσουν οριστικά τα αρθρωτά. Όμως επειδή το Καλοκαίρι γίνεται χαμός στα 171/Ε22 θα 'πρεπει να αυτά να πηγαίνουν στην Ράλλη κάνοντας άπειρα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα.

Σε αντίθετη περίπτωση εαν κλείσει το Α/Σ Αγίου Δημητρίου μπορούν απλά οι γραμμές του να πάνε όλες στο Ελληνικό.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Αμαξοστάσιο Ελληνικού - από ecoj - 23-09-2013, 12:27 PM
RE: Αμαξοστάσιο Ελληνικού - από mercedes elbo - 23-09-2013, 11:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Πειραιά mercedes elbo 6 10.822 02-08-2014, 07:39 AM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Πέτρου Ράλλη TMantzas 5 8.766 27-11-2011, 12:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mimika l
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Αγ. Δημητρίου (Μπραχαμίου) aliance 13 19.133 09-03-2011, 12:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)