Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Ελληνικού
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
Το Υπουργείο Μεταφορών προκήρυξε μελέτη για το κλείσιμο του αμαξοστασίου στο Ελληνικό και το πως θα επηρεάσει αυτό τα δρομολόγια. Αλήθεια, στα λοιπά αμαξοστάσια υπάρχει χώρος και δυνατότητα να απορροφηθούν τα οχήματα του Ελληνικού; Ή έχει εντοπίσει κάνεις κάποιο άλλο χώρο στα νότια για να μπορέσει να μεταστεγαστεί το αμαξοστάσιο;
Λίγα εδώ λίγα εκεί ή λέω μήπως στο βάθος βάθος έρχονται αποσύρσεις Ν1 και κάποιων GN; Με τους νέους σταθμούς μετρό στα νότια προάστια θα εξοικονομηθούν κάποια λεωφορεία ακόμα.
(04-04-2013, 09:00 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Λίγα εδώ λίγα εκεί ή λέω μήπως στο βάθος βάθος έρχονται αποσύρσεις Ν1 και κάποιων GN; Με τους νέους σταθμούς μετρό στα νότια προάστια θα εξοικονομηθούν κάποια λεωφορεία ακόμα.

Όσα λεωφορεία και να εξοικονομηθούν, και μόνο από την εικόνα του αμαξοστασίου έτσι όπως φαίνεται από το google maps καταλαβαίνεις ότι είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός των οχημάτων που θα πρέπει όχι να αποσυρθούν κάποια N1 και GN, αλλά ένα σωρό οχήματα και είναι άγνωστο πως θα μπορεί να υποστηριχτεί μετά το δίκτυο.
Και εκτός αυτού μένει όλη η Νότια Αθήνα στο Αμαξοστάσιο του Αγ. Δημητρίου που έχει υποπολλαπλάσια χωρητικότητα σε σχέση με αυτό του Ελληνικού, πέρα από το γεγονός ότι δε διαθέτει χώρο για να φιλοξενήσει 18μετρα.
Ένας καλός χώρος για να μεταστεγαστεί το Αμαξοστάσιο του Ελληνικού θα μπορούσε να είναι ο χώρος που φιλοξενεί σήμερα το ΚΥΤ στα όρια Ηλιούπολης-Αργυρούπολης (κάτω από το αμαξοστάσιο του Δήμου Ηλιούπολης): http://goo.gl/maps/BiSmQ
Βέβαια, το ΚΥΤ δύσκολα απομακρύνεται από το σημείο και αν γίνει αυτό οι διάφοροι "οικολόγοι" θα επιμείνουν να γίνει πάρκο παρά να μεταφερθούν εκεί τα λεωφορεία και θα αρχίσουν να επικαλούνται χίλια δυο.
(04-04-2013, 09:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Όσα λεωφορεία και να εξοικονομηθούν, και μόνο από την εικόνα του αμαξοστασίου έτσι όπως φαίνεται από το google maps καταλαβαίνεις ότι είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός των οχημάτων που θα πρέπει όχι να αποσυρθούν κάποια N1 και GN, αλλά ένα σωρό οχήματα και είναι άγνωστο πως θα μπορεί να υποστηριχτεί μετά το δίκτυο.
Και εκτός αυτού μένει όλη η Νότια Αθήνα στο Αμαξοστάσιο του Αγ. Δημητρίου που έχει υποπολλαπλάσια χωρητικότητα σε σχέση με αυτό του Ελληνικού, πέρα από το γεγονός ότι δε διαθέτει χώρο για να φιλοξενήσει 18μετρα.
Ένας καλός χώρος για να μεταστεγαστεί το Αμαξοστάσιο του Ελληνικού θα μπορούσε να είναι ο χώρος που φιλοξενεί σήμερα το ΚΥΤ στα όρια Ηλιούπολης-Αργυρούπολης (κάτω από το αμαξοστάσιο του Δήμου Ηλιούπολης): http://goo.gl/maps/BiSmQ
Βέβαια, το ΚΥΤ δύσκολα απομακρύνεται από το σημείο και αν γίνει αυτό οι διάφοροι "οικολόγοι" θα επιμείνουν να γίνει πάρκο παρά να μεταφερθούν εκεί τα λεωφορεία και θα αρχίσουν να επικαλούνται χίλια δυο.

H απόφαση να κλείσει το Αμαξοστάσιο του Ελληνικού είναι τραγική καθώς είναι το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της Αθήνας και ο Άγιος Δημήτριος το μόνο που μπορεί να καλύψει είναι τις γραμμές με 12μετρα του Ελληνικού και αυτές όχι όλες. Λογικά τα 217/229 και 218/232 θα πάνε Πειραιά, το 250 ξανά Βοτανικό, το 235 Ανθούσα κ.α. Αλλά το μεγαλύτερο θέμα είναι τα 18μετρα που μάλλον θα στείλουν τα περισσότερα στην Ράλλη, καμιά 50αρια στην Ανθούσα και δεν το θεωρώ απίθανο να δούμε και αποσύρσεις GN. Όμως μ' αυτή την κατανομή των 18μετρων οι γραμμές των Νοτίων Προαστίων (Α2, Β2, Ε22, Α3/Β3, Α4, 154, 171 και 237) είτε δεν θα πάρουν καθόλου 18μετρα είτε θα κάνουν πάρα πολλά νεκρά οχηματοχιλιόμετρα. Σκέφτεστε Ε22 από Ράλλη και να πηγαίνει η νταλίκα άδεια απ' τον Ταύρο μέχρι την Σαρωνίδα και ξανα το ίδιο στο σχόλασμα? Γενικά έχει να γίνει το MΠΑΧΑΛΟ και δεν νομίζω να υπάρχει άλλος χώρος για να γίνει αμαξοστάσιο στα Νότια. Ο χώρος του ΚΥΤ Ηλιούπολης εκτός το ότι πρέπει πρώτα να απελευθερωθεί κάτι που δεν νομίζω να γίνει είναι μικρός σαν το Α/Σ Αγίου Δημητρίου.
Y.Γ. Το λιγότερο είναι τα οχήματα. Οχήματα υπάρχουν και περισσεύουν και πολλά να αποσυρθούν κάτι που ούτως ή άλλως πρέπει να γίνει ώστε να μειωθούν τα έξοδα και αυτά τα χρήματα να διατεθούν για συμμάζεμα των υπόλοιπων οχημάτων. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε 2000 λεωφορεία ενώ τις ώρες αιχμής τις Καθημερινές βγαίνουν γύρω στα 1150 οχήματα.
Πολλά οχήματα ενώ θεωρητικά λειτουργούν πρακτικά τα έχουν παίξει. Δηλαδή πόσα Volvo είναι καθημερινά σε λειτουργία; Γιατί το Β12 έχει τόσο συχνά Ν2 τελευταία; Πόσες γκαζιέρες της Ανθούσας δεν δουλεύουν; Πόσο συχνά μία από αυτές μένει στο δρόμο; Πόσο εύκολο είναι να λαμπαδιάσει μια GN χωρίς λόγο έτσι ξαφνικά; Και μιλάμε για μηχανικά γιατί κατάσταση εσωτερικά - εξωτερικά άσε καλύτερα. Στο 821 ένα Ν2 χτες του είχε ξεκολλήσει ένα φωτιστικό και κρεμόταν. Και γενικότερα όσα Ν2 δεν πέρασαν ανανέωση και γενική επισκευή είναι άσε να πάνε σε κατάσταση. Το ίδιο και αρκετά Ν1 πλέον κοντά 20 χρόνια οχήματα.
Κάποια οχήματα πρέπει να αποσυρθούν λοιπόν μιας και δεν βγαίνουν να δουλέψουν ποτέ. Αν κλείσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό και πάνε και άλλα 18μετρα στη Ράλλη τότε ίσως πρέπει να φύγουν κάποια Ν2 και να επιστρέψουν στον Βοτανικό. Να αναλάβουν τα Λιόσια και τα 821, 730, 813, υπόλοιπο Β15 , υπόλοιπο Α13 αν φτάνουν τα Citelis. Να απαλλάξουν τον Βοτανικό ο οποίος ας αναλάβει και κάποιες γραμμές πιο νότια. Ο Πειραιάς δεν μπορεί να πάρει άλλα; Αν άφηνε στο Βοτανικό το τεράστιο 856 (που θέλει μια εβδομάδα το λεωφορείο να φτάσει από Πειραιά) θα μπορούσε να αναλάβει αρκετά ακόμα στα νότια και στα δυτικά. Πολλά γίνονται αν κλείσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό. Ο Άγιος Δημήτριος να πάρει όσες γραμμές εκεί γύρω μπορεί. Και σίγουρα κάποιες GN στην Ανθούσα (χωράνε φαντάζομαι) θα ήταν λύση για να πάρουν τα Α5, 550, Α7. Το θέμα είναι ότι κάποιες γραμμές σαν τα Α2, Α4, Ε22 θα έχουν σίγουρα θέμα για να πάνε λεωφορεία από τη Ράλλη. Και μίδες σε κάποιες γραμμές όπως το νέο 748 που μια χαρά θα είναι με μίδες με δεκάλεπτη συχνότητα που είπε ο ΟΑΣΑ. Μην σπαταλιούνται εκεί Citelis. Άλλη σπατάλη Citelis στα 727, 723, 721 μόνο γιατί είναι κοντά...
Άλλα αυτά είναι θεωρίες ακόμα. Δεν νομίζω να αποφάσισε ότι σίγουρα θα κλείσει το αμαξοστάσιο ο ΟΑΣΑ. Σκέψη είναι μάλλον.
(05-04-2013, 11:23 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Άλλα αυτά είναι θεωρίες ακόμα. Δεν νομίζω να αποφάσισε ότι σίγουρα θα κλείσει το αμαξοστάσιο ο ΟΑΣΑ. Σκέψη είναι μάλλον.

Το θέμα είναι ότι δεν αποφασίζει ο ΟΑΣΑ, αλλά η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ, αφού σε αυτή έχει παραχωρηθεί όλη η έκταση από τη Βουλιαγμένης έως την Ποσειδώνος που περιλαμβάνει το πρώην Αεροδρόμιο και άλλες εγκαταστάσεις.
Συνεπώς, αν γουστάρει η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ και κάποιος υποψήφιος επενδυτής, μπορεί εν μία νυκτί να κάνει μια ωραιότητα έξωση και στην ΟΣΥ (αμαξοστάσιο λεωφορείων) και στη ΣΤΑΣΥ (αμαξοστάσιο Τραμ).
Και γι' αυτό δε φταίει το κράτος που παραχώρησε την έκταση. Άλλωστε κάποτε έπρεπε να γίνει εκμετάλευση ενός εγκαταλελειμμένου εδώ και 12 χρόνια χώρου, που μόνο το καλοκαίρι του 2004 απέκτησε λίγο ζωή.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού είναι το μόνο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ που δεν είναι ιδιόκτητο. Είχε παραχωρηθεί από το ΥΕΘΑ. Γιατί η ΕΘΕΛ και το ΥΜΕ τις καλές εποχές της σπατάλης δε φρόντιζαν αντί για μίζες για τα λεωφορεία να πληρώσουν για να αγοραστεί ο χώρος;
Φυσικά το ερώτημα αυτό δε θα το απαντήσει ποτέ κανείς...
Για τις 26 Σεπτεμβρίου αναβλήθηκε η υποβολή προσφορών για τη "Μελέτη αντιμετώπισης των επιπτώσεων από την κατάργηση του Αμαξοστασίου Ελληνικού και Αναδιοργάνωση Δρομολογίων".

Ολόκληρη η πρόσκληση ενδιαφέροντος για την μελέτη είναι εδώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογα με τα αποτελέσματα της μελέτης η οποία θα διαρκέσει 7 μήνες θα αποφασιστεί αν θα κλείσει ή όχι το Α/Σ Ελληνικού. Επίσης, θα αξιολογηθεί η λειτουργία και του Α/Σ Αγίου Δημητρίου και υπάρχει περίπτωση να κλείσει αυτό.
Ανώτατο ποσό 120.000 ευρω για να βρεθούν οι επιπτώσεις από την κατάργηση του αμ/σιου στο Ελληνικό;
Αν χωράνε τα υπόλοιπα αμαξοστάσια:
Τα Ν1 του Ελληνικού θα πάνε σε Αγ.Δημητρίο, Βοτανικό
Τα solaris midi σε Ανθούσα και Αγιο Δημήτριο
Και οι GN σε Ράλλη και Ανθούσα
Από τις τωρινές γραμμές που έχει το Ελληνικό ο Άγιοw Δημήτριος θα μπορούσε να αναλάβει ολά τα τοπικά της Γλυφάδας και ΒΒΒ καθώς και τα κοντινά από Ηλιούπολη, Αργυρουπολη, Άλιμο και Ελληνικό που βγαίνουν με 12μετρα ή solaris.
Η Ανθούσα θα μπορούσε να πάρει κάποιες μακρινες γραμμες για το Ελληνικό όπως 608, Α5, Α7, 242 304,305 και κάποια υπόλοιπα τοπικά
Ο Βοτανικός τα 235,250,209
Το πρόβλημα είναι στις νταλικογραμμές των νοτίων προαστιων (Α3,Β3,Α4,154,171,Ε22,Α1,Α2,Β2,040) τα οποία πρέπει να βγαίνουν υποχρεωτικά από Ράλλη με δεδομένου ότι τα άλλα αμαξοστάσια δεν χωράνε 18μετρα που σημαίνει ότι θα έχουμε σε καποιες περιπτώσεις +30 νεκρα χιλιόμετρα
Η μια λύση είναι οι γραμμές να πάνε Ράλλη που σημαίνει αρκετα νεκρά χιλιόμετρα τα οποία ίσως μπορουν να περιοριστουν σε κάποιο βαθμό αν έχουμε ενάρξεις/σχολάσματα από Ακαδημία
Από την άλλη κάποιες γραμμές ίσως δεν ξαναδούν 18μετρο όπως έχει γίνει στο 237 και πάει να γίνει και στο 154. Για παράδειγμα τα Α3/Β3 στέκονται πλεον και με Ν1 ενώ ίσως σε άλλες γραμμές μια μικρή πυκνωση τις κάνει να μην χρειάζονται νταλίκες
Βέβαια όλα αύτα αν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στα αμαξοστάσια αλλιώς πρέπει να στραφούμε στην εύρεση κάποιου άλλου χώρου στα νότια. Ο Άγιος Δημήτριος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει εξ'ολοκλήρου τις βάρδιες και τον στόλο του Ελληνικού
Χωράνε τόσες GN στη Ράλλη;
(23-09-2013, 01:55 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Ανώτατο ποσό 120.000 ευρω για να βρεθούν οι επιπτώσεις από την κατάργηση του αμ/σιου στο Ελληνικό;
Αν χωράνε τα υπόλοιπα αμαξοστάσια:
Τα Ν1 του Ελληνικού θα πάνε σε Αγ.Δημητρίο, Βοτανικό
Τα solaris midi σε Ανθούσα και Αγιο Δημήτριο
Και οι GN σε Ράλλη και Ανθούσα
Από τις τωρινές γραμμές που έχει το Ελληνικό ο Άγιοw Δημήτριος θα μπορούσε να αναλάβει ολά τα τοπικά της Γλυφάδας και ΒΒΒ καθώς και τα κοντινά από Ηλιούπολη, Αργυρουπολη, Άλιμο και Ελληνικό που βγαίνουν με 12μετρα ή solaris.
Η Ανθούσα θα μπορούσε να πάρει κάποιες μακρινες γραμμες για το Ελληνικό όπως 608, Α5, Α7, 242 304,305 και κάποια υπόλοιπα τοπικά
Ο Βοτανικός τα 235,250,209
Το πρόβλημα είναι στις νταλικογραμμές των νοτίων προαστιων (Α3,Β3,Α4,154,171,Ε22,Α1,Α2,Β2,040) τα οποία πρέπει να βγαίνουν υποχρεωτικά από Ράλλη με δεδομένου ότι τα άλλα αμαξοστάσια δεν χωράνε 18μετρα που σημαίνει ότι θα έχουμε σε καποιες περιπτώσεις +30 νεκρα χιλιόμετρα
Η μια λύση είναι οι γραμμές να πάνε Ράλλη που σημαίνει αρκετα νεκρά χιλιόμετρα τα οποία ίσως μπορουν να περιοριστουν σε κάποιο βαθμό αν έχουμε ενάρξεις/σχολάσματα από Ακαδημία
Από την άλλη κάποιες γραμμές ίσως δεν ξαναδούν 18μετρο όπως έχει γίνει στο 237 και πάει να γίνει και στο 154. Για παράδειγμα τα Α3/Β3 στέκονται πλεον και με Ν1 ενώ ίσως σε άλλες γραμμές μια μικρή πυκνωση τις κάνει να μην χρειάζονται νταλίκες
Βέβαια όλα αύτα αν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στα αμαξοστάσια αλλιώς πρέπει να στραφούμε στην εύρεση κάποιου άλλου χώρου στα νότια. Ο Άγιος Δημήτριος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει εξ'ολοκλήρου τις βάρδιες και τον στόλο του Ελληνικού

GN και Solaris νομίζω δεν μπορούν να πάνε πλέον εκεί γιατί η Ανθούσα έχει δυνατότητα τροφοδότησης μόνο οχημάτων φυσικού αερίου. Ράλλη όλες οι GΝ δεν χωράνε ακόμα και αν φύγουν όλα τα Volvo.

Τώρα για τις γραμμές το Ελληνικό μην ξεχνάμε έχει αρκετές γραμμές που δεν είναι κοντά του και συμφέρουν να πάνε σε άλλο αμαξοστάσιο. Παραδείγματα:

304/305/309/316/406/407/418: Ανθούσα.
040/049/550: Ράλλη.

Επίσης, είναι άλλες που που δεν έχουν ιδαίτερο κόστος ν' αλλάξουν αμαξοστάσιο γιατί η Αφετηρία του είναι πιο κοντά σ' άλλο Α/Σ ή είναι παρόμοιες οι αποστάσεις. Παραδείγματα:

Α1/Α2/Β2/Α3/Β3/Α5/Α7/608: Ράλλη.
Χ97: Ανθούσα (όμως όλες οι ενάρξεις/σχολάσματα να γίνονται στο Αεροδρόμιο).
235: Βοτανικός/Ανθούσα.
242/250: Ράλλη/Βοτανικός.

Οι υπόλοιπες γραμμές που μένουν μπορούν άνετα να δρομολογούνται απ' τον Άγιο Δημήτριο εφόσον δώσει τα 217/229 και 218/232 στον Πειραιά. Βέβαια κάποιες γραμμές όπως 154, 171, 237, Α4 και Ε22 θα πρέπει να ξεχάσουν οριστικά τα αρθρωτά. Όμως επειδή το Καλοκαίρι γίνεται χαμός στα 171/Ε22 θα 'πρεπει να αυτά να πηγαίνουν στην Ράλλη κάνοντας άπειρα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα.

Σε αντίθετη περίπτωση εαν κλείσει το Α/Σ Αγίου Δημητρίου μπορούν απλά οι γραμμές του να πάνε όλες στο Ελληνικό.
Σελίδες: 1 2