05-04-2013, 01:45 PM
(05-04-2013, 11:23 AM)ecoj Έγραψε: Άλλα αυτά είναι θεωρίες ακόμα. Δεν νομίζω να αποφάσισε ότι σίγουρα θα κλείσει το αμαξοστάσιο ο ΟΑΣΑ. Σκέψη είναι μάλλον.
Το θέμα είναι ότι δεν αποφασίζει ο ΟΑΣΑ, αλλά η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ, αφού σε αυτή έχει παραχωρηθεί όλη η έκταση από τη Βουλιαγμένης έως την Ποσειδώνος που περιλαμβάνει το πρώην Αεροδρόμιο και άλλες εγκαταστάσεις.
Συνεπώς, αν γουστάρει η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ και κάποιος υποψήφιος επενδυτής, μπορεί εν μία νυκτί να κάνει μια ωραιότητα έξωση και στην ΟΣΥ (αμαξοστάσιο λεωφορείων) και στη ΣΤΑΣΥ (αμαξοστάσιο Τραμ).
Και γι' αυτό δε φταίει το κράτος που παραχώρησε την έκταση. Άλλωστε κάποτε έπρεπε να γίνει εκμετάλευση ενός εγκαταλελειμμένου εδώ και 12 χρόνια χώρου, που μόνο το καλοκαίρι του 2004 απέκτησε λίγο ζωή.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού είναι το μόνο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ που δεν είναι ιδιόκτητο. Είχε παραχωρηθεί από το ΥΕΘΑ. Γιατί η ΕΘΕΛ και το ΥΜΕ τις καλές εποχές της σπατάλης δε φρόντιζαν αντί για μίζες για τα λεωφορεία να πληρώσουν για να αγοραστεί ο χώρος;
Φυσικά το ερώτημα αυτό δε θα το απαντήσει ποτέ κανείς...