Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Ελληνικού
#4
(04-04-2013, 09:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσα λεωφορεία και να εξοικονομηθούν, και μόνο από την εικόνα του αμαξοστασίου έτσι όπως φαίνεται από το google maps καταλαβαίνεις ότι είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός των οχημάτων που θα πρέπει όχι να αποσυρθούν κάποια N1 και GN, αλλά ένα σωρό οχήματα και είναι άγνωστο πως θα μπορεί να υποστηριχτεί μετά το δίκτυο.
Και εκτός αυτού μένει όλη η Νότια Αθήνα στο Αμαξοστάσιο του Αγ. Δημητρίου που έχει υποπολλαπλάσια χωρητικότητα σε σχέση με αυτό του Ελληνικού, πέρα από το γεγονός ότι δε διαθέτει χώρο για να φιλοξενήσει 18μετρα.
Ένας καλός χώρος για να μεταστεγαστεί το Αμαξοστάσιο του Ελληνικού θα μπορούσε να είναι ο χώρος που φιλοξενεί σήμερα το ΚΥΤ στα όρια Ηλιούπολης-Αργυρούπολης (κάτω από το αμαξοστάσιο του Δήμου Ηλιούπολης): http://goo.gl/maps/BiSmQ
Βέβαια, το ΚΥΤ δύσκολα απομακρύνεται από το σημείο και αν γίνει αυτό οι διάφοροι "οικολόγοι" θα επιμείνουν να γίνει πάρκο παρά να μεταφερθούν εκεί τα λεωφορεία και θα αρχίσουν να επικαλούνται χίλια δυο.

H απόφαση να κλείσει το Αμαξοστάσιο του Ελληνικού είναι τραγική καθώς είναι το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της Αθήνας και ο Άγιος Δημήτριος το μόνο που μπορεί να καλύψει είναι τις γραμμές με 12μετρα του Ελληνικού και αυτές όχι όλες. Λογικά τα 217/229 και 218/232 θα πάνε Πειραιά, το 250 ξανά Βοτανικό, το 235 Ανθούσα κ.α. Αλλά το μεγαλύτερο θέμα είναι τα 18μετρα που μάλλον θα στείλουν τα περισσότερα στην Ράλλη, καμιά 50αρια στην Ανθούσα και δεν το θεωρώ απίθανο να δούμε και αποσύρσεις GN. Όμως μ' αυτή την κατανομή των 18μετρων οι γραμμές των Νοτίων Προαστίων (Α2, Β2, Ε22, Α3/Β3, Α4, 154, 171 και 237) είτε δεν θα πάρουν καθόλου 18μετρα είτε θα κάνουν πάρα πολλά νεκρά οχηματοχιλιόμετρα. Σκέφτεστε Ε22 από Ράλλη και να πηγαίνει η νταλίκα άδεια απ' τον Ταύρο μέχρι την Σαρωνίδα και ξανα το ίδιο στο σχόλασμα? Γενικά έχει να γίνει το MΠΑΧΑΛΟ και δεν νομίζω να υπάρχει άλλος χώρος για να γίνει αμαξοστάσιο στα Νότια. Ο χώρος του ΚΥΤ Ηλιούπολης εκτός το ότι πρέπει πρώτα να απελευθερωθεί κάτι που δεν νομίζω να γίνει είναι μικρός σαν το Α/Σ Αγίου Δημητρίου.
Y.Γ. Το λιγότερο είναι τα οχήματα. Οχήματα υπάρχουν και περισσεύουν και πολλά να αποσυρθούν κάτι που ούτως ή άλλως πρέπει να γίνει ώστε να μειωθούν τα έξοδα και αυτά τα χρήματα να διατεθούν για συμμάζεμα των υπόλοιπων οχημάτων. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε 2000 λεωφορεία ενώ τις ώρες αιχμής τις Καθημερινές βγαίνουν γύρω στα 1150 οχήματα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη - από mercedes elbo - 05-04-2013, 12:30 AM
RE: Αμαξοστάσιο Ελληνικού - από ecoj - 23-09-2013, 12:27 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Πειραιά mercedes elbo 6 10.827 02-08-2014, 07:39 AM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Πέτρου Ράλλη TMantzas 5 8.767 27-11-2011, 12:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mimika l
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Αγ. Δημητρίου (Μπραχαμίου) aliance 13 19.134 09-03-2011, 12:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)