Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#8
(04-02-2013, 01:57 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ωστόσο θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν ότι μπορεί όλη η Βουλιαγμένης από την αρχή της στο κέντρο μέχρι και το ύψος του παλιού αεροδρομίου να εξυπηρετείται σε λίγους μήνες από το Μετρό, αλλά δεν παύουν να υπάρχουν και εκείνοι που για τον Χ ή Ψ λόγο δε μπαίνουν στο Μετρό. Είτε γιατί είναι πιο φτηνή η κάρτα απεριορίστων για λεωφορεία (20€ έναντι 45€ του Μετρό), είτε γιατί έχουν κάποια φοβία (υπάρχουν και τέτοιοι), είτε ακόμη και γιατί θέλουν να κατέβουν και ενδιάμεσα σε κάποιο σημείο που δεν έχει πρόσβαση σε Μετρό. Δε μπορείς αυτόν τον κόσμο να τον αποκλείσεις στο όνομα της εξοικονόμησης οχημάτων, οδηγών κλπ.

Είναι απολύτως επιβεβλημένη η διέλευση λεωφορειακής γραμμής από το κέντρο της Αθήνας προς Λ. Βουλιαγμένης, όπως είναι επιβεβλημένη η ύπαρξη αντίστοιχων γραμμών στους άλλους άξονες του μετρό (Μεσογείων, Λένορμαν κλπ.), διότι :
1) Δεν κινούνται τελείως παράλληλα - η Βουλιαγμένης μέχρι και τον Αγ. Ιωάννη ΔΕΝ εξυπηρετείται από το μετρό.
2) Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πιό πυκνές απ' ότι στο μετρό και εξυπηρετούν λεπτομερέστερα τα σημεία πέριξ αυτών.

Η διαφορά κόστους της μηνιαίας κάρτας είναι μεν παράγοντας που επηρεάζει πολλούς μόνιμους χρήστες, αλλά θα έπρεπε να εκλείψει διότι η χρέωση κατ' αυτό τον τρόπο είναι άδικη : Με 20 €/μήνα και αρκετή υπομονή μετακινείσαι από Βουλιαγμένη προς Αγ. Στέφανο, θεωρητικά κάθε μέρα πήγαινε - έλα. Βέβαια, κανείς δεν κάνει τέτοια δρομολόγια αλλά το να πηγαίνεις κάθε μέρα Ηλιούπολη - Αθήνα με λεωφορείο, για να γλυτώσεις 25€ από τη μηνιαία κάρτα είναι κάτι που δυστυχώς αναγκάζονται πάμπολλοι επιβάτες να το υποστούν.
Μόνο αν εισαχθούν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα εισιτήρια ΖΩΝΗΣ θα εκλείψει αυτό το φαινόμενο.
Όσο για τους "κλειστοφοβικούς", αν τους λάμβανε υπ' όψιν το Λονδίνο, θα έπρεπε να κλείσει το δίκτυό μετρό (έχετε δει πόσο στενά και πραγματικά κλειστοφοβικά είναι τα τρένα του tube).

Πάντως, για να καλυφθεί η Βουλιαγμένης υπεργείως και εφ' όσον εφαρμόζαμε ζωνικό εισιτήριο μηνιαίων καρτών, θα αρκούσε μια διέλευση στο 10λεπτο με αρθωτό. Πείτε το Α3, πείτε το Α4. Και τα δύο μαζί όντως είναι σπατάλη.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από Citaro - 04-02-2013, 06:09 PM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.423 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.836 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)