14-04-2024, 06:47 PM
Τα νούμερα του 2017 απλά επιβεβαιώνουν αυτό που έγραψα παραπάνω. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν οχήματα leasing εκτός από μηχανικές βλάβες που απλά δεν αντικαταστάθηκαν οπότε μαζί με τις ιδιόκτητες νταλίκες Solaris (που πλέον είναι αρκετά λιγότερες από 100) βγαίνουν τα 319 που λέμε αλλιώς το 2024 έχουν μετρήσει λιγότερα leasing από όσα είναι πραγματικά. 201 είναι ονομαστικά τα Solaris midi.
Βέβαια κατά τα λοιπά είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας και τα νούμερα του 2017 και του 2021. Τα μόνα που έχουν μικρή επαφή με την πραγματικότητα είναι αυτά του 2024. Απλά μετρούσαν πόσα οχήματα υπάρχουν στα χαρτιά άσχετα αν κάποια από αυτά δεν υπήρχε να ξαναδούν δρόμο ή ήταν ήδη στο Θριάσιο.
Παράδειγμα στο 2017 μετρούσε 290 γκαζιέρες πρώτης γεννιάς που οι Renault ήταν πάνω από τα 2/3 εκτός ήδη από το 2010. Στα 869 πετρελαιοκίνητα του 1998/1999 μετρούσαν ότι αγοράστηκε τότε άσχετα αν το 2017 είχαν ήδη ξεκληριστεί και οι Volvo και τα Neoplan midi χώρια πόσα Ν2 και GN ήταν εκτός.
Το 2021 μετράει 199 Citelis ενώ στη πράξη ούτε 140 δεν μπορούσαν να βγουν έξω με τουλάχιστον 30 από αυτά να είναι εκτός αρκετά χρόνια. Τα Irisbus Diesel είναι κάτω από 200 χρόνια τώρα.
Βέβαια κατά τα λοιπά είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας και τα νούμερα του 2017 και του 2021. Τα μόνα που έχουν μικρή επαφή με την πραγματικότητα είναι αυτά του 2024. Απλά μετρούσαν πόσα οχήματα υπάρχουν στα χαρτιά άσχετα αν κάποια από αυτά δεν υπήρχε να ξαναδούν δρόμο ή ήταν ήδη στο Θριάσιο.
Παράδειγμα στο 2017 μετρούσε 290 γκαζιέρες πρώτης γεννιάς που οι Renault ήταν πάνω από τα 2/3 εκτός ήδη από το 2010. Στα 869 πετρελαιοκίνητα του 1998/1999 μετρούσαν ότι αγοράστηκε τότε άσχετα αν το 2017 είχαν ήδη ξεκληριστεί και οι Volvo και τα Neoplan midi χώρια πόσα Ν2 και GN ήταν εκτός.
Το 2021 μετράει 199 Citelis ενώ στη πράξη ούτε 140 δεν μπορούσαν να βγουν έξω με τουλάχιστον 30 από αυτά να είναι εκτός αρκετά χρόνια. Τα Irisbus Diesel είναι κάτω από 200 χρόνια τώρα.