Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 2.86 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
#2
(11-12-2009, 10:01 AM)panos81 Έγραψε: Για τα τρόλλεϊ θα το έλεγα στο σχετικό topic, αλλά αφού με προλάβατε, όντως πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθούν σε ενιαίο σύστημα αρίθμησης ανά περιοχή.
Σωστός.
(11-12-2009, 10:01 AM)panos81 Έγραψε: Η σκέψη μου:
3-> 013
4-> 014
7-> 017
8-> 018
9-> 019
11-> 011
13-> 613 (λόγω Ψυχικού)
14-> 614 (ομοίως)
16-> 876 (οι γραμμές της ευρύτερης περιοχής Πειραιά με προβλημάτισαν, καθώς οι περισσότεροι αριθμοί στην εκατοντάδα 800-899 είναι ήδη καπαρωμένοι.)
17-> 857
Γιατί όχι
3->003
4->004
7->007
8->008
9->009

Το 11 δεν τερματίζει στην Αθήνα, συνεπώς πρέπει να πάρει αριθμό με "2" πχ 211.
Τα 13 και 14 δεν πάνε στο Ψυχικό (έχουν μόνο μία στάση στο Ψυχικό) πηγαίνουν στο Νέο Ψυχικό που βρίσκεται στην περιοχή 4. Δηλαδή 413, 414. Τώρα εάν θέλουμε να είμαστε εντελώς τυπικοό μετά την ημιπεζοδρόμιση της πλατείας Αγίας Σοφίας, τα τρόλει τερματίζουν στον Δήμο Αθηναίων και έχουν μία στάση στο Νέο Ψυχικό.
Τα 16 και 17 προέρχονται από την ηλεκτροκίνηση λεωφορειακών γραμμών. Το 16 της 835/882 και το 17 της 848. Συνεπώς θα πρότεινα 16->882 και καθώς το 848 έχει χρησιμοποιηθεί πλέον 844.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express - από abc - 11-12-2009, 10:37 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Δρομολόγια γραμμών ΕΘΕΛ ανα ημέρα aliance 1 11.075 02-12-2010, 06:31 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)