Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ikarus 260.22
#10
ειχαν κ μερικες ακομα μικροδιαφορες απ τα υπολοιπα.βασικη διαφορα ηταν (εκτος απ τις μαυρες προμετοπιδες) η μεταφορα του λεβιε ταχυτιτων πιο πισω με αποτελεσμα να μειωθει λιγο η τεραστια κινηση που εκανε ο οδηγος για να αλλαχει ταχητητα αλλα κ η καταργηση ενοσ μικρου κοματιου απ την συνδεσμολογια του λεβιε πανω στο σασμαν που εκανε τις ταχυτητες να κουμπονουν πιο ευκολα.(το ιδιο εγινε κ στα σταγιερ)..επεισεις αρκετα απ αυτα παραδοθικαν με ενα κουμπι ανα πορτα για το ανοιξε κλεισε (αντιστοιχο με των σταγιερ).εξωτερικα διεφεραν λογο της μεγαλυτερης γρυλιας αερα που ειχε η μασκα τους σε σχεση με τα υπολοιπα(πλην σταγιερ) δεξια κ αριστερα απο εκει που ειχαν το "260".για καποιο μυστηριο λογο ολα τα ικαρους ειχαν ταμπελακι που δηλωνε 1 θεση λιγοτερη στους καθημενους 22 αντ για 23...Undecided
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Ikarus 260.22 - από aliance - 07-09-2010, 06:00 PM
RE: Ikarus 260.22 - από Soulis - 03-02-2014, 12:09 PM
RE: Ikarus 260.22 - από aliance - 11-05-2020, 05:41 PM
RE: Ikarus 260.22 - από akis - 08-04-2024, 03:12 PM
IKARUS 260.22 9ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ - από aliance - 07-09-2010, 06:30 PM
RE: IKARUS 260.22 - από ikarus260 - 01-10-2013, 09:48 AM
IKARUS 260.22 7ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ - από aliance - 07-09-2010, 07:08 PM
IKARUS 260.22 8ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ - από aliance - 08-09-2010, 11:38 AM
RE: IKARUS 260.22 7ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ - από bangs - 15-10-2010, 01:09 AM
RE: IKARUS 260.22 9ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ - από Kostas Steyr Hellas - 22-04-2011, 05:33 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)