22-04-2011, 05:33 PM
ειχαν κ μερικες ακομα μικροδιαφορες απ τα υπολοιπα.βασικη διαφορα ηταν (εκτος απ τις μαυρες προμετοπιδες) η μεταφορα του λεβιε ταχυτιτων πιο πισω με αποτελεσμα να μειωθει λιγο η τεραστια κινηση που εκανε ο οδηγος για να αλλαχει ταχητητα αλλα κ η καταργηση ενοσ μικρου κοματιου απ την συνδεσμολογια του λεβιε πανω στο σασμαν που εκανε τις ταχυτητες να κουμπονουν πιο ευκολα.(το ιδιο εγινε κ στα σταγιερ)..επεισεις αρκετα απ αυτα παραδοθικαν με ενα κουμπι ανα πορτα για το ανοιξε κλεισε (αντιστοιχο με των σταγιερ).εξωτερικα διεφεραν λογο της μεγαλυτερης γρυλιας αερα που ειχε η μασκα τους σε σχεση με τα υπολοιπα(πλην σταγιερ) δεξια κ αριστερα απο εκει που ειχαν το "260".για καποιο μυστηριο λογο ολα τα ικαρους ειχαν ταμπελακι που δηλωνε 1 θεση λιγοτερη στους καθημενους 22 αντ για 23...