12-02-2010, 02:05 AM
Πιστεύω δυστυχώς ελάχιστα απο αυτά θα καταλήξουν στα αστικά ΚΤΕΛ των πόλεων της Ελλάδας... Δύσκολα ενας ιδιοκτήτης ένος π.χ. Ο405 ή Ο405Ν κατευθείαν από Γερμανία που το έφερε στην τρίχα πέρα απο τις φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου θα διάλεγε να το αντικαταστήσει με ενα VanHool ή μια "Βεργίνα" γνωρίζοντας τον τρόπο χρήσης και συντήρησης της ΕΘΕΛ... Μόνο κίνητρο θα μπορούσε να είναι ότι είναι πιο νέα ηλικιακά αλλά και εγώ ως επιβάτης προσωπικά δεν θα το διάλεγα. Είναι κρίμα για τα Νεοπλάν που κόπηκαν παρόλα αυτά διότι σε συγκριση με τους άλλους δύο τύπους άντεχαν άνετα ακόμα μερικά χρόνια και μάλλον θα είναι αυτά που θα πουληθούν πιο εύκολα...
Για όσα μείνουν πάντα υπάρχουν βέβαια οι χώρες που πάνε και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ που κόβονται... Εκεί ακόμη κυκλοφορούν Ikarus και άλλα ίδιας ηλικίας...
Για όσα μείνουν πάντα υπάρχουν βέβαια οι χώρες που πάνε και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ που κόβονται... Εκεί ακόμη κυκλοφορούν Ikarus και άλλα ίδιας ηλικίας...