Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#4
Πιστεύω δυστυχώς ελάχιστα απο αυτά θα καταλήξουν στα αστικά ΚΤΕΛ των πόλεων της Ελλάδας... Δύσκολα ενας ιδιοκτήτης ένος π.χ. Ο405 ή Ο405Ν κατευθείαν από Γερμανία που το έφερε στην τρίχα πέρα απο τις φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου θα διάλεγε να το αντικαταστήσει με ενα VanHool ή μια "Βεργίνα" γνωρίζοντας τον τρόπο χρήσης και συντήρησης της ΕΘΕΛ... Μόνο κίνητρο θα μπορούσε να είναι ότι είναι πιο νέα ηλικιακά αλλά και εγώ ως επιβάτης προσωπικά δεν θα το διάλεγα. Confused Είναι κρίμα για τα Νεοπλάν που κόπηκαν παρόλα αυτά διότι σε συγκριση με τους άλλους δύο τύπους άντεχαν άνετα ακόμα μερικά χρόνια και μάλλον θα είναι αυτά που θα πουληθούν πιο εύκολα...

Για όσα μείνουν πάντα υπάρχουν βέβαια οι χώρες που πάνε και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ που κόβονται... Εκεί ακόμη κυκλοφορούν Ikarus και άλλα ίδιας ηλικίας...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από Paul - 12-02-2010, 02:05 AM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)