(17-03-2011, 08:34 PM)Citaro Έγραψε: Πράγματι οι γκαζιέρες πρώτης γενιάς είναι χρέπια από θέμα κινητήρα - όχι όμως σ' ότι αφορά το αμάξωμα και το χώρο επιβατών. Μήπως υπάρχει κάπου η σκέψη να αλλάξουν μηχανή και να συνεχίσουν να κυκλοφορούν; Κρίμα είναι, 10 χρονών αμάξια!
Καλή ιδέα αλλά μιλάμε για την ΕΘΕΛ!!! Ούτε που θα διανοηθούν τόσο μπελαλίδικη διαδικασία....
(17-03-2011, 08:34 PM)Citaro Έγραψε: Από την άλλη, αντέχουν οι μηχανές των ΕΛΒΟ, αλλά τα αμάξια έχουν γίνει βίδες και τρίμμα σιδήρου, πολύ χειρότερα απ΄ οτι ήταν οι Βεργίνες όταν αποσύρθηκαν!
+1. Μα τελείως ερείπια όμως... Να έχω μπεί στο 051 πριν λίγο καιρό με Ν2 κατασκευής 99 και να παρακαλάω απο μέσα μου να μου φέρουν το χειρότερο 405 αστικού ΚΤΕΛ... Μήπως συνδυάζοντας με την πρόταση σου παραπάνω να φέρουμε τους μάστορες της Α.Β.Π.Α (Αλβανική Βιομηχανια Πατέντας Αμαξωμάτων) να μας τα διαλύσουν όλα, και να φτιάξουμε αμάξια με μηχανές Ν2 και αμάξωμα Renault και με το αστέρι μπροστά? (Ιδέα για photoshop)