03-02-2011, 06:37 PM
(03-02-2011, 10:29 AM)panos81 Έγραψε: Δεν έπαιται όμως ότι επειδή είναι πιο παλιά τα Σ.ΕΠ.ίτικα Ν1 ότι είναι και σε χειρότερη κατάσταση...
Όπως επίσης και τα αεροδρομιακά μπορεί να έχουν περισσότερα χιλιόμετρα αλλά μεγάλο μέρος τους είναι σε αυτοκινητόδρομο (Αττική Οδό) όπου η φθορά που υφίσταται το όχημα είναι λιγότερη σε σχέση με αυτή που έχουν άλλα λεωφορεία που κινούνται συνεχώς στο κέντρο της πόλης.
Μια λύση που δεν είναι τόσο δύσκολη ούτε πολυέξοδη είναι να μετατραπούν τα δίπορτα για να χρησιμοποιηθούν σε τοπικές γραμμές μακριά από το κέντρο της πόλης και με μικρή κίνηση όπου δεν απαιτούνται 3 πόρτες, π.χ. την 330, την 503 κ.ά., με αφαίρεση των ραφιών για τις αποσκευές και την τοποθέτηση καθισμάτων από τα υπό απόσυρση ή αποσυρμένα λεωφορεία (θυμίζω ότι όλα τα Mercedes πλην των "Βεργίνων", τα Volvo, τα Neoplan Midi και τα Van Hool έχουν ίδια καθίσματα της Interkat).
Τα δε ράφια των αποσκευών μπορούν να τοποθετηθούν σε νεότερα λεωφορεία που θα αναλάβουν δρομολόγια στις γραμμές του αεροδρομίου.
Φιλε Πανο καλη η προταση σου αλλα ετσι οπως εχουν καταντησει τα διπορτα ειναι πιο γηρασμενα και απο τα Ν1.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.