, 07:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: , 07:50 PM από Crabman. Edited 1 time in total.)
Ας κάνουμε και μια καταγραφή πάνω στην λίστα:
Τελικώς αγοράστηκαν 93 από το σύνολο των 293 λεωφορείων, το οποίο αναλογεί σε 66 από τα 244 δωδεκάμετρα και σε 27 από τα 49 δεκαοχτάμετρα.
Αγοράστηκαν:
1. ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε. (Σύμβαση 93139), (ΑΔΑΜ: 21SYMV008388565)
[13/59]
[58/146]
[22/87]
12μετρα τιμή αγοράς: 5.950,00€
18μετρα τιμή αγοράς: 7.520,00€
Παρατηρήσεις:
1. Αγοράστηκαν όλα στην ίδια τιμή, παρότι τα μισθώματα δεν ήταν τα ίδια για κάθε τύπο λεωφορείου.
2. Αγόρασαν λίγο και από τις 3 εταιρείες.
3. Αγόρασαν λίγο από όλους τους τύπους και όχι πολύ από κάποιους (εξαίρεση τα Crossway 2010 και τα ΜΑΝ Α23 που δεν τα πήραν, αλλά κράτησαν όμοιά τους).
4. Ο Σταματίου τελικά δεν τους τα χάρισε όλα και μάλιστα νωρίτερα, αλλά λάμβανε τα μισθώματα μέχρι το τέλος όπου τα 65 τα πήρε πίσω και τα 22 τα πούλησε.
5. Τα Βόλβο #6060 και #6082 που ήταν τα μοναδικά τρίπορτα δεν αγοράστηκαν.
6. Το σημαντικότερο:
Τα οχήματα αγοράστηκαν σε τιμή λίγο μεγαλύτερη από 2 μηνιαία μισθώματα τους, όταν μισθώνονταν ήδη για 63 μήνες.
Θα μπορούσαν να είχαν αγοραστεί κάποια ή όλα με το πέρας της αρχικής σύμβασης, πριν εφαρμοστεί η προαίρεση και μισθωθούν για άλλους 20 μήνες. Ακόμη και όλα να είχαν αγοραστεί τότε (και τα 293) και η τιμή τους να ήταν έως και 10πλάσια από την τωρινή, θα έβαινε και φθηνότερα και θα μας έμεναν και τόσα οχήματα.
Τα συνολικά μισθώματα για αυτούς τους 63 μήνες να ανέρχονται γύρω στα 50.000.000,00€.
*Καθώς τους τελευταίους μήνες ο αριθμός τους ήταν μειούμενος λόγω αποσύρσεων το συνολικό κόστος δεν είναι εντελώς ακριβές.
Ας πούμε όμως ότι η ΟΣΥ αγόραζε το κάθε όχημα ακριβώς στα 3 χρόνια δρομολόγησης του (μετά τα 3 χρόνια επιτρεπόταν η αγορά), αντί με τις προαιρέσεις να το μισθωνεί για επιπλέον 12-20 μήνες. Επίσης θεωρούμε ότι οι τιμές θα ήταν υψηλότερες (πχ λόγω μικρότερης ηλικίας, λιγότερων χιλιομέτρων, λιγότερης φθοράς, κλπ), πχ 7.000€ αντί για 5.950€ για τα 12μετρα και 9.000€ αντί για 7.520€ για τα 18μετρα.
Διαφορά: Μισθώματα προαίρεσης μείων υποθετικό συνολικό κόστος αγοράς και των 293 πριν την προαίρεση:
9.308.208 - 2.149.000 = 7.159.208€
Ο ΟΑΣΑ, η ΟΣΥ, το κράτος, οι συγκοινωνίες, εμείς, βρισκόμαστε με 7 εκατομμύρια ευρώ χαμένα και 293 οχήματα μείον.
Αδικαιολόγητες και Απαράδεκτες τέτοιες τεράστιες σπατάλες.
Τελικώς αγοράστηκαν 93 από το σύνολο των 293 λεωφορείων, το οποίο αναλογεί σε 66 από τα 244 δωδεκάμετρα και σε 27 από τα 49 δεκαοχτάμετρα.
Αγοράστηκαν:
1. ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε. (Σύμβαση 93139), (ΑΔΑΜ: 21SYMV008388565)
[13/59]
- 13 από τα 59 κανονικά Volvo / B9L / 7700
[58/146]
- 14 από τα 30 κανονικά ΜΑΝ / Lion's City A21 με μίσθωμα
- 24 από τα 76 κανονικά Mercedes Benz/Citaro O530
- 00 από τα 07 αρθρωτά ΜΑΝ / Lion's City A23
- 09 από τα 11 αρθρωτά Mercedes Benz/Citaro O530G
- 11 από τα 22 αρθρωτά Solaris Urbino 18
[22/87]
- 00 από τα 45 κανονικά Irisbus Crossway LE 2010
- 07 από τα 21 κανονικά Irisbus Crossway LE 2011
- 08 από τα 12 κανονικά Solaris Urbino 12 2010
- 07 από τα 09 αρθρωτά Solaris Urbino 18 2010
12μετρα τιμή αγοράς: 5.950,00€
18μετρα τιμή αγοράς: 7.520,00€
Παρατηρήσεις:
1. Αγοράστηκαν όλα στην ίδια τιμή, παρότι τα μισθώματα δεν ήταν τα ίδια για κάθε τύπο λεωφορείου.
2. Αγόρασαν λίγο και από τις 3 εταιρείες.
3. Αγόρασαν λίγο από όλους τους τύπους και όχι πολύ από κάποιους (εξαίρεση τα Crossway 2010 και τα ΜΑΝ Α23 που δεν τα πήραν, αλλά κράτησαν όμοιά τους).
4. Ο Σταματίου τελικά δεν τους τα χάρισε όλα και μάλιστα νωρίτερα, αλλά λάμβανε τα μισθώματα μέχρι το τέλος όπου τα 65 τα πήρε πίσω και τα 22 τα πούλησε.
5. Τα Βόλβο #6060 και #6082 που ήταν τα μοναδικά τρίπορτα δεν αγοράστηκαν.
6. Το σημαντικότερο:
Τα οχήματα αγοράστηκαν σε τιμή λίγο μεγαλύτερη από 2 μηνιαία μισθώματα τους, όταν μισθώνονταν ήδη για 63 μήνες.
Θα μπορούσαν να είχαν αγοραστεί κάποια ή όλα με το πέρας της αρχικής σύμβασης, πριν εφαρμοστεί η προαίρεση και μισθωθούν για άλλους 20 μήνες. Ακόμη και όλα να είχαν αγοραστεί τότε (και τα 293) και η τιμή τους να ήταν έως και 10πλάσια από την τωρινή, θα έβαινε και φθηνότερα και θα μας έμεναν και τόσα οχήματα.
Τα συνολικά μισθώματα για αυτούς τους 63 μήνες να ανέρχονται γύρω στα 50.000.000,00€.
*Καθώς τους τελευταίους μήνες ο αριθμός τους ήταν μειούμενος λόγω αποσύρσεων το συνολικό κόστος δεν είναι εντελώς ακριβές.
Ας πούμε όμως ότι η ΟΣΥ αγόραζε το κάθε όχημα ακριβώς στα 3 χρόνια δρομολόγησης του (μετά τα 3 χρόνια επιτρεπόταν η αγορά), αντί με τις προαιρέσεις να το μισθωνεί για επιπλέον 12-20 μήνες. Επίσης θεωρούμε ότι οι τιμές θα ήταν υψηλότερες (πχ λόγω μικρότερης ηλικίας, λιγότερων χιλιομέτρων, λιγότερης φθοράς, κλπ), πχ 7.000€ αντί για 5.950€ για τα 12μετρα και 9.000€ αντί για 7.520€ για τα 18μετρα.
- 244 12μετρα επί 7.000€ = 1.708.000€
- 49 18μετρα επί 9.000€ = 441.000€
- υποθετικό συνολικό κόστος αγοράς και των 293: 1.708.000€ + 441.000€ = 2.149.000€
Διαφορά: Μισθώματα προαίρεσης μείων υποθετικό συνολικό κόστος αγοράς και των 293 πριν την προαίρεση:
9.308.208 - 2.149.000 = 7.159.208€
Ο ΟΑΣΑ, η ΟΣΥ, το κράτος, οι συγκοινωνίες, εμείς, βρισκόμαστε με 7 εκατομμύρια ευρώ χαμένα και 293 οχήματα μείον.
Αδικαιολόγητες και Απαράδεκτες τέτοιες τεράστιες σπατάλες.
