20-11-2025, 05:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2025, 11:06 AM από vard_57. Edited 4 times in total.)
Επίσημα δεν έχει αποσυρθεί τίποτα (να έχει γίνει διαγραφή), νομίζω ότι το «υπό εκκαθάριση» του ΟΑΣΘ αποκλείει αυτήν την δυνατότητα.
Ό,τι έχει σταματήσει να κυκλοφορεί απλά έγινε ξαφνικά (τρανό αντι-παράδειγμα η Βουδαπέστη που όταν αποσύρθηκαν κάποια μοντέλα Ikarus, το ανακοίνωσαν καλώντας τον κόσμο να ταξιδέψει και να τα φωτογραφίσει).
Αυτά που πήγαν στο ΙΚΕΑ καταδικάστηκαν, μπορεί να πήγαν αυτοδύναμα, αλλά μάλλον με το DAF θα επιστρέψουν.
Τώρα ανά τύπο, οι Μακεδονίες B7RLE, τελευταία φορά που είδα ήταν 24/03 στο 14Α το 419. Από B7L τα μόνα που συνεχίζουν να κυκλοφορούν είναι τα 254, 258, 262, κυρίως στην γραμμή 23. Όλα τα 400άρια και 600άρια μάλλον τέλος κι αυτά, τελευταία φορά που είχα δει ήταν 18/02 το 467 στο ΚΤΕΛ και 27/02 το 663 ως 23, τα Cityclass (αγαπημένα) έχουν να κυκλοφορήσουν κι αυτά πάρα πολλούς μήνες, το 235 πάντως πρέπει να ήταν από τα τελευταία, πιθανώς κάπου εκεί Ιανουάριο με Φεβρουάριο.
Τα Citelis τώρα, ως νεότερα κυκλοφορούν κανονικά όλα νομίζω (εκτός από αυτά που είναι «σε ακινησία»), δηλαδή από τα δίθυρα, τα μισά (509, 510, 512)
Ό,τι έχει σταματήσει να κυκλοφορεί απλά έγινε ξαφνικά (τρανό αντι-παράδειγμα η Βουδαπέστη που όταν αποσύρθηκαν κάποια μοντέλα Ikarus, το ανακοίνωσαν καλώντας τον κόσμο να ταξιδέψει και να τα φωτογραφίσει).
Αυτά που πήγαν στο ΙΚΕΑ καταδικάστηκαν, μπορεί να πήγαν αυτοδύναμα, αλλά μάλλον με το DAF θα επιστρέψουν.
Τώρα ανά τύπο, οι Μακεδονίες B7RLE, τελευταία φορά που είδα ήταν 24/03 στο 14Α το 419. Από B7L τα μόνα που συνεχίζουν να κυκλοφορούν είναι τα 254, 258, 262, κυρίως στην γραμμή 23. Όλα τα 400άρια και 600άρια μάλλον τέλος κι αυτά, τελευταία φορά που είχα δει ήταν 18/02 το 467 στο ΚΤΕΛ και 27/02 το 663 ως 23, τα Cityclass (αγαπημένα) έχουν να κυκλοφορήσουν κι αυτά πάρα πολλούς μήνες, το 235 πάντως πρέπει να ήταν από τα τελευταία, πιθανώς κάπου εκεί Ιανουάριο με Φεβρουάριο.
Τα Citelis τώρα, ως νεότερα κυκλοφορούν κανονικά όλα νομίζω (εκτός από αυτά που είναι «σε ακινησία»), δηλαδή από τα δίθυρα, τα μισά (509, 510, 512)
