30-01-2011, 11:01 PM
Το δικαστήριο αύριο λογικά θα την βγάλει παράνομη και καταχρηστική, αυτό δεν είναι δύσκολο. Το θέμα είναι οι ομάδες καταστολής (αστυνομία και στρατός) να είναι έτοιμες και ικανές να αναγκάσουν τους εργαζομένους των συγκοινωνιών να συμμορφωθούν αυτήν την φορά. Όπως είχα πει προχθές, με την περίπτωση των μεταναστών τα πήγαν καλά δεδομένων των συνθηκών, όμως οι μετανάστες είναι ήδη καταβεβλημένοι και δεν έχουν στον Ήλιο μοίρα. Οι συνδικαλιστές των συγκοινωνιών είναι χειρότεροι τραμπούκοι. Φοβάμαι πως αν εν τέλει χρειαστεί η επέμβαση αστυνομίας και στρατού δεν θα γλυτώσουμε την βία, αλλά όμως φαίνεται ότι δεν υπάρχει άλλη λύση. Όλες τις άλλες τις δοκιμάσανε και απέτυχαν. Περαιτέρω, η ιδιωτικοποίηση είναι μεν μια επιλογή αλλά θυμόμαστε τι είχε γίνει επί Σ.ΕΠ., και πριν την δημιουργία τους με διάλυση της Ε.Α.Σ. και μετά με την διάλυση των Σ.ΕΠ. για να γίνει η Ε.ΘΕ.Λ.: δεκάδες λεωφορεία κάηκαν σε διαμαρτυρίες. Σκοπός είναι το τροχαίο υλικό, που τώρα δεν είναι παλιά σαραβαλιασμένα λεωφορεία όπως τότε (στις εξεγέρσεις για την διάλυση των Σ.ΕΠ. τα καινούρια τότε MBO405N1 και Neoplan N4019 δεν τα άγγιξαν), που έχει κοστίσει ένα κάρο λεφτά στους φορολογούμενους, να διαφυλλαχθεί και να προστατευθεί. Από εκεί και πέρα ανεργία υπάρχει, ας απολύσουν όποιον δεν του αρέσει, κόσμος υπάρχει που θέλει δουλειά.