22-04-2025, 06:54 PM
Μήπως τα ΚΤΕΛ χρησιμοποίησαν το δικαίωμα εξαγοράς των λεωφορείων που πήραν μέσω Leasing; Σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν αρμόδιοι για την πώληση του οχήματος άμα απλά το επέστρεφαν στον κάτοχο του. Στην ίδια γνωστή ιστοσελίδα πάντως υπάρχουν εδώ και χρόνια αναρτημένα από τον Σαρακάκη πωλητήρια για 2 από τα 6 Volvo 7700 που απέρριψε η ΟΣΥ. Άρα, ακούγεται πιο λογικό η πώληση και η ανάρτηση του πωλητηρίου να πραγματοποιείται από τον κάτοχο του οχήματος.
Υπάρχει επίσης πωλητήριο από έμπορο της Παιανίας για Citaro που άνηκε στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου, με αφαιρεμένες τις κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας και ΔΟΚ πάνω στο παρμπρίζ. Για να πραγματοποιηθεί μεταβίβαση επαγγελματικού οχήματος απαιτείται η κατάθεση των πινακίδων στο μηχανογραφικό. Οι έμποροι συνήθως δεν ασχολούνται με το να πάνε να τις πάρουν πίσω και να τις βάλουν πάνω στο όχημα εφόσον έχουν τις ΔΟΚ, το αφήνουν να το κάνει μια και καλή ο τελικός αγοραστής του οχήματος. Άρα και εδώ το πιθανότερο είναι μεταβίβαση από τον Παπαδάκη στο ΚΤΕΛ -> μεταβίβαση από το ΚΤΕΛ στον έμπορο -> Ανάρτηση πωλητηρίου από τον έμπορο. Άμα άνηκε ακόμα στον Παπαδάκη θα το πωλούσε μόνος του, καθώς δραστηριοποιείται στον σχετικό τομέα.
Υπάρχει επίσης πωλητήριο από έμπορο της Παιανίας για Citaro που άνηκε στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου, με αφαιρεμένες τις κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας και ΔΟΚ πάνω στο παρμπρίζ. Για να πραγματοποιηθεί μεταβίβαση επαγγελματικού οχήματος απαιτείται η κατάθεση των πινακίδων στο μηχανογραφικό. Οι έμποροι συνήθως δεν ασχολούνται με το να πάνε να τις πάρουν πίσω και να τις βάλουν πάνω στο όχημα εφόσον έχουν τις ΔΟΚ, το αφήνουν να το κάνει μια και καλή ο τελικός αγοραστής του οχήματος. Άρα και εδώ το πιθανότερο είναι μεταβίβαση από τον Παπαδάκη στο ΚΤΕΛ -> μεταβίβαση από το ΚΤΕΛ στον έμπορο -> Ανάρτηση πωλητηρίου από τον έμπορο. Άμα άνηκε ακόμα στον Παπαδάκη θα το πωλούσε μόνος του, καθώς δραστηριοποιείται στον σχετικό τομέα.
