21-04-2025, 06:45 PM
(21-04-2025, 05:04 PM)F. P Transporations Έγραψε: Λόγω το ότι είναι Leasing όταν φύγουν όλα τα Volvo 7700 θα επιστρέψουν πίσω στη χώρα όπου ήρθαν για Ελλάδα; Δλδ πίσω στη Νορβηγία όσα Volvo ήταν εκεί;
Και πόσα IrisBus ακόμα θα πάνε Μπραχάμι;
(21-04-2025, 05:14 PM)F. P Transporations Έγραψε: Απ' ότι έχω διαβάσει το οποίο αναφέρεται λίγα ποστς πιο πανω, θα φύγουν όλα του Σαρακάκη και του Σταματίου, αυτά που θα φύγουν γνωρίζουμε που θα καταλήξουν, αν θα αποσυρθούν ή θα πάνε κάπου αλλού;
Κι επίσης που κι αυτό αναφέρεται λίγα ποστς πιο πάνω, ποτε θα ξέρουμε αν θα μείνουν Citaro και Man;
Όσα οχήματα Leasing δεν εξαγοραστούν θα επιστραφούν πίσω στον κάτοχο τους (π.χ. Παπαδάκης, Σαρακάκης, Σταματίου, Εθνική) για να τα αξιοποιήσει αυτός κατά το δοκούν. Μπορεί να πουληθούν σε αστικά ΚΤΕΛ, σε τρίτες χώρες, να πάνε για ανταλλακτικά ή παλιοσίδερα ή οτιδήποτε άλλο. Είναι λιγάκι δύσκολο να απαντήσει κάποιος σε αυτή τη ερώτηση εφόσον δεν εργάζεται ή έχει γνωστό σε κάποια από αυτές τις εταιρείες. Τα οχήματα αυτά δεν έχουν πλέον κάποια σχέση με την χώρα προέλευσης τους, εφόσον απεντάχθηκαν από τον στόλο του αρχικού τους κατόχου (π.χ. Skyss, BVG, MVG) και έπειτα από αγοραπωλησία περιήλθαν στην κατοχή των εκάστοτε παρόχων Leasing και εισήχθησαν στην Ελλάδα.
