03-03-2025, 12:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2025, 12:43 AM από F. P Transporations. Edited 1 time in total.)
Γεια και χαρά σε όλα τα μέλη!!
Εδώ θα τεθεί ένα ερώτημα για το πως πληρώνει η ΟΣΥ τα λεωφορεία της ετησίως, επειδή (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος) όλα τα λεωφορεία ή τα πιο πολλά είναι από 4.000 κυβικά και πάνω, όλοι μας ξέρουμε ότι ένα λεωφορείο των 4.000 κυβικών και πάνω είναι για (έως 2000 1230€ για GN, N2, Midi N4007 , Volvo ΑΘΗΝΑ) έως 2005 (1260€ IrisBus Agora Diesel) και έως 2010 (1380€ για Solaris Urbino 8,6 , 18 & Leasing που είναι από 2010 και μετά) και ο αριθμός των λεωφορείων είναι γύρω στα 1400 (μπορεί και παραπάνω).Αν τα υπολογίσουμε όλα με πολλαπλασιααμό κάνοντας 1400*1230+1260+1380 θα βγει αποτέλεσμα 1.724.640€ αλλά δε τελειώνουμε εδώ.
Μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας όλων των λεωφορείων πληρώνουνε επίσης ασφάλειες σιν επισκευές, σιν προσωπικό που είναι (οδηγοί, τεχνικοί, φανοβαφείς κτλπ, κτλπ), σην συντηρίσεις, σιν καύσιμα, σιν σιν σιν σιν.... το ποσό, εκτοξέυεται σε πολλά εκατομμυρία ευρώ, ίσως αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, και ειδικά στα παλιά λεωφορεία του στόλου του 1998 GN, N2, N4007, VOLVO, η συντήρισή τους είναι κοστοβόρα, άρα η ΟΣΥ, δίνει πολλά λεφτά για τη συντήριση των παλιών λεωφορείων. Και τώρα τίθεται το ερώτημα: Ξέρουμε ότι τα έσοδα για τα χρέη των λεωφορείων έρχονται από τα εισιτήρια των επιβατών που είναι εκατοντάδες εκατομμύρια το χρόνο, όμως η ερώτηση είναι, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και δυσκολιών από που αλλού δανείζεται χρήματα η ΟΣΥ ειδικά που λόγω της Πανδημίας του COVID 19 η επιβατική κίνηση είχε μειωθεί και 2ον, η ΟΣΥ είχε φτάσει ποτέ στο χείλος της χρεοκοπίας; (Μαζί με την ΟΣΥ, συμπεριλαμβάνουμε και την ΕΘΕΛ 1994-2013)
Σας ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα , αλλά προσπάθησα να το γράψω με όσο περισσότερη σαφήνεια γίνεται.
Πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας!!!!
Εδώ θα τεθεί ένα ερώτημα για το πως πληρώνει η ΟΣΥ τα λεωφορεία της ετησίως, επειδή (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος) όλα τα λεωφορεία ή τα πιο πολλά είναι από 4.000 κυβικά και πάνω, όλοι μας ξέρουμε ότι ένα λεωφορείο των 4.000 κυβικών και πάνω είναι για (έως 2000 1230€ για GN, N2, Midi N4007 , Volvo ΑΘΗΝΑ) έως 2005 (1260€ IrisBus Agora Diesel) και έως 2010 (1380€ για Solaris Urbino 8,6 , 18 & Leasing που είναι από 2010 και μετά) και ο αριθμός των λεωφορείων είναι γύρω στα 1400 (μπορεί και παραπάνω).Αν τα υπολογίσουμε όλα με πολλαπλασιααμό κάνοντας 1400*1230+1260+1380 θα βγει αποτέλεσμα 1.724.640€ αλλά δε τελειώνουμε εδώ.
Μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας όλων των λεωφορείων πληρώνουνε επίσης ασφάλειες σιν επισκευές, σιν προσωπικό που είναι (οδηγοί, τεχνικοί, φανοβαφείς κτλπ, κτλπ), σην συντηρίσεις, σιν καύσιμα, σιν σιν σιν σιν.... το ποσό, εκτοξέυεται σε πολλά εκατομμυρία ευρώ, ίσως αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, και ειδικά στα παλιά λεωφορεία του στόλου του 1998 GN, N2, N4007, VOLVO, η συντήρισή τους είναι κοστοβόρα, άρα η ΟΣΥ, δίνει πολλά λεφτά για τη συντήριση των παλιών λεωφορείων. Και τώρα τίθεται το ερώτημα: Ξέρουμε ότι τα έσοδα για τα χρέη των λεωφορείων έρχονται από τα εισιτήρια των επιβατών που είναι εκατοντάδες εκατομμύρια το χρόνο, όμως η ερώτηση είναι, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και δυσκολιών από που αλλού δανείζεται χρήματα η ΟΣΥ ειδικά που λόγω της Πανδημίας του COVID 19 η επιβατική κίνηση είχε μειωθεί και 2ον, η ΟΣΥ είχε φτάσει ποτέ στο χείλος της χρεοκοπίας; (Μαζί με την ΟΣΥ, συμπεριλαμβάνουμε και την ΕΘΕΛ 1994-2013)
Σας ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα , αλλά προσπάθησα να το γράψω με όσο περισσότερη σαφήνεια γίνεται.
Πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας!!!!
