17-01-2011, 04:22 PM
Τα διώροφα να δοθούν σε μια θερινή γραμμή κατά μήκος της παραλιακής. Μια λύση θα ήταν να αφαιρεθεί η Σαρωνίδα από το Ε22 για τους θερινούς μήνες τουλάχιστον, και τα διώροφα να έχουν δρομολόγιο Σταθμός Φαλήρου - Σαρωνίδα. Σε αρκετές παραθαλάσσιες πόλεις της Αγγλίας έχουν γίνει ανάρπαστες τέτοιες γραμμές, γιατί όχι και στην Αθήνα με τόση ηλιοφάνεια που έχουμε;
Τα δίπορτα μπορούν να παραμείνουν στο Χ93 και το Χ97 για να καλύπτουν τις δικές τους ανάγκες. Μια άλλη χρήση που θα μπορούσαν να έχουν αυτά που περισσεύουν είναι σε τοπικές γραμμές σε περιοχές με λιγότερη κίνηση, όπως οι 508/509 ή η Ε63, όπου οι 2 πόρτες επαρκούν.
Για τα Van Hool mini, το 100 και το 060 που τα έχουν κατά κόρον θέλουν πύκνότερα δρομολόγια. Αν περισσέψει κάτι, μια τοπική γραμμή στο εμπορικό κέντρο της Κηφισιάς που να το συνδέει με τον σταθμό των ΗΣΑΠ θα ήταν κατάλληλη, καθώς μόνο αυτά μπορούν να ελιχθούν στους στενούς δρόμους του κέντρου της Κηφισιάς.
Τα δίπορτα μπορούν να παραμείνουν στο Χ93 και το Χ97 για να καλύπτουν τις δικές τους ανάγκες. Μια άλλη χρήση που θα μπορούσαν να έχουν αυτά που περισσεύουν είναι σε τοπικές γραμμές σε περιοχές με λιγότερη κίνηση, όπως οι 508/509 ή η Ε63, όπου οι 2 πόρτες επαρκούν.
Για τα Van Hool mini, το 100 και το 060 που τα έχουν κατά κόρον θέλουν πύκνότερα δρομολόγια. Αν περισσέψει κάτι, μια τοπική γραμμή στο εμπορικό κέντρο της Κηφισιάς που να το συνδέει με τον σταθμό των ΗΣΑΠ θα ήταν κατάλληλη, καθώς μόνο αυτά μπορούν να ελιχθούν στους στενούς δρόμους του κέντρου της Κηφισιάς.