23-01-2025, 01:20 AM
(23-01-2025, 12:22 AM)Leon377 Έγραψε: Θα πω και γω μια θεωρία μπορεί να φανεί λίγο επιστημονική φαντασία αλλά βγάζει ένα νόημαΤα Citelis που είχε η Ανθούσα ήταν τα 9001 ως 9006 όλα κι όλα και στην πλειονότητα τους πρέπει να δουλεύουν (το 9001 πρέπει να εκτός εδώ και καιρό). Από τότε που επέστρεψαν στα Λιόσια βγαίνουν σχεδόν μόνο στο Β12 και το 711.
Τα αγκόρα όταν έρθουν τα μεναρινι θα πάνε πίσω Πειραιά οπότε τα προσέχουν γιατί είναι δανεικά
Αντίθετα η πλειοψηφία των σιτέλις (αν γίνει αυτό που λέει ο προγραμματισμός της ΟΣΥ) θα πάνε Ανθούσα και αν κρίνεις ότι τα περισσότερα από τα ελάχιστα σιτέλις που είχε η Ανθούσα τα προηγούμενα χρόνια είναι σε αυτά που αποσύρθηκαν φέτος ίσως τα Λιόσια θεωρούν ότι φταίει η Ανθούσα για αυτό και θέλουν να της στείλουν διαλυμένα οχήματα
Ή πιο απλά δεν νοιάζονται πλέον για τα σιτέλις επειδή γενικά θα τα διώξουν
Γενικά όταν ήταν καινούρια τα Citelis ήταν χωρισμένα σε 3 μέρη:
9001-9079 που έβγαιναν στο Γ9, τα τοπικά Μενιδίου και κάτι γραμμές τύπου 723
9080-9129 που έβγαιναν κυρίως σε Γ12, Α8, κάτι 421 και αργότερα Β12
9130-9200 που ουσιαστικά έβγαιναν σε Περιστέρι, Πετρούπολη, Α15, 732 κλπ
Αυτά με το καιρό και τις ελλείψεις έπαψαν να ισχύουν ενώ τα 9001 ως 9006 τα πήγαν Ανθούσα λόγω της τότε ηλιθότητας με το 302. Το αποτέλεσμα είναι ότι από το 2020 και μετά που άρχισαν μετά που μειώθηκαν εμφανώς αυτά που κυκλοφορούν καθημερινά έξω, αυτά από το 9001 ως το 9079 έχουν καλύτερες διαθεσιμότητες από τα νούμερα από 9130 και πάνω. Τώρα τελευταία έχουν επαναφέρει κάποια έξω όπως κάτι 9183, 9189, 9193 που επανεμφανίστηκαν τώρα πρόσφατα.
