30-12-2024, 04:55 PM
(30-12-2024, 04:31 PM)Citaro Έγραψε:Μετά την κατάργηση του 110 επανήλθε το 024 για ένα διάστημα μέχρι τα τέλη του 2010. Τότε περικόπηκε εκ νέου το 024 και τοπικοποιήθηκε στην Ομόνοια το 057, τα οποια αντικατέστησε το 202. Το 202 συνολικά αμφιβάλλω αν άντεξε για πάνω από έναν χρόνο. Επίσης έχω την εντύπωση πως για ένα διάστημα γύρω στο 2005 συνυπήρξαν στην Βρεσθένης το 110 με το 024.
ΣΤΑΔΙΟΥ - ΠΛ.ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ - ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ - ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ - ΜΕΝΑΙΧΜΟΥ - ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ 72 - ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ - Α.ΦΡΑΝΤΖΗ - ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ - ΜΑΧΗΣ ΑΝΑΛΑΤΟΥ - ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΑΧΙΛΛΕΩΣ
Διαδρομή του 110 ΠΛ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - Ν ΣΜΥΡΝΗ (η αντικατάσταση του τρόλλεϋ 10 της Ν. Σμύρνης λόγω έργων τράμ) Λειτούργησε από αρχές 2002 περίπου, μέχρι και το 2006. Στο κομμάτι Βρεσθένης - Φραντζή - Ηλία Ηλιού, η εξυπηρέτηση γινόταν ΜΟΝΟ από το 110.
Το 024 το είχαν περικόψει στην Ακαδημίας, το δε 057 από τη στιγμή που ενώθηκε με το 228, εκτελούσε ευθεία το δρομολόγιο (Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως) και δεν έμπλεκε με την ανηφόρα της Θεοδ. Βρεσθένης.
Μετά την κατάργηση του 110 (προς τα τέλη του 2006 αν δεν απατώμαι) ιδρύθηκε το 202 (τοπικο Στ.Συγγρού - Βρεσθένης - Δάφνη) αλλά το είχαν εξαρχής με 1-2 οχήματα και δεν τραβούσε. Και το 202 το πήρε η μπάλα η πρώτη μεγάλη περικοπή της κρίσης (τότε που καταργήθηκαν τα 206, 208, 237, 103, 108, 111 στο τμήμα Ακαδημίας - Δάφνη)