04-12-2024, 12:16 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-12-2024, 12:23 AM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Ουσιαστικά η ΟΣΥ δεν μπορεί να συνεχίσει να αποσύρει οχήματα χωρίς να κυκλοφορήσει κάτι καινούριο.
Δηλαδή η ΟΣΥ έχει να αποσύρει ακόμα καμιά 45αρια παλιές γκαζιέρες εστώ κι αν κυκλφορούν πολύ λιγότερες έξω, καμιά 55αρια Ν2 αφού ο Βοτανικός μόνος του έχει κοντά στα 40, κάπου 40 Neoplan midi και περίπου 11 νταλίκες Volvo. Δηλαδή αυτά που χρειάζονται άμεσα απόσυρση είναι κάνα 150αρι λεωφορεία χωρίς να υπολογίσουμε GN και μεταχειρισμένα leasing.
Αν βάλεις και τις GN το νούμερο εκτοξεύεται σε περίπου 260-270 και αν βάλεις και τα μεταχειρισμένα leasing φτάνεις τα 500+ λεωφορεία που θέλουν αντικατάσταση. Περίπου 80-100 λιγότερα από αυτά που υποτίθεται πρέπει να κυκλοφορήσουν μες το 2025. Εκτός κι αν μείνουν τα μεταχειρισμένα leasing.
Δηλαδή η ΟΣΥ έχει να αποσύρει ακόμα καμιά 45αρια παλιές γκαζιέρες εστώ κι αν κυκλφορούν πολύ λιγότερες έξω, καμιά 55αρια Ν2 αφού ο Βοτανικός μόνος του έχει κοντά στα 40, κάπου 40 Neoplan midi και περίπου 11 νταλίκες Volvo. Δηλαδή αυτά που χρειάζονται άμεσα απόσυρση είναι κάνα 150αρι λεωφορεία χωρίς να υπολογίσουμε GN και μεταχειρισμένα leasing.
Αν βάλεις και τις GN το νούμερο εκτοξεύεται σε περίπου 260-270 και αν βάλεις και τα μεταχειρισμένα leasing φτάνεις τα 500+ λεωφορεία που θέλουν αντικατάσταση. Περίπου 80-100 λιγότερα από αυτά που υποτίθεται πρέπει να κυκλοφορήσουν μες το 2025. Εκτός κι αν μείνουν τα μεταχειρισμένα leasing.