10-01-2011, 11:43 AM
Σκεφτόμουν το εξής:
Κάποια από τα λεωφορεία που κυκλοφορούν σήμερα ή αποσύρθηκαν πέρσι ήταν "πιστά" σε ένα αμαξοστάσιο και πέρασαν όλη την ζωή τους σε αυτό, ενώ άλλα έχουν γίνει "περιοδεύοντες θίασοι" μετακινούμενα διαρκώς μεταξύ αμαξοστασίων.
Τα Van Hool A300 παραδόθηκαν στο Α/Σ Βοτανικού και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος. Ομοίως και τα DAF/Den Oudsten που έζησαν όλη την ζωή τους στον Άγιο Δημήτριο.
Τα Neoplan N4016 ξεκίνησαν επί Σ.ΕΠ. σε διάφορα αμαξοστάσια, αλλά επί Ε.ΘΕ.Λ. συνδέθηκαν αρχικά με τα Άνω Λιόσια και τις γραμμές της ΒΔ Αττικής, και από το 2002 πήγαν στον Βοτανικό από όπου και αποσύρθηκαν.
Οι "Βεργίνες" παραδόθηκαν αρχικά όλες στο Ελληνικό, και λίγες είχαν πάει στον Αγ. Δημήτριο προς το τέλος.
Μέχρι στιγμής, τα Volvo B7LA είναι μόνιμοι κάτοικοι του Α/Σ Π. Ράλλη. Το ίδιο και τα Solaris Urbino 18, αν και αυτά είναι ακόμα πολύ καινούρια για να έχουν μετακινηθεί. Τα μικρά αδελφάκια τους (Urbino 8.6) μοιράστηκαν μεταξύ Βοτανικού και Ελληνικού.
Τα VanHoolάκια έχουν συσχετιστεί και αυτά με τον Βοτανικό, αν και κάποια για ένα διάστημα ήταν στο Α/Σ Ρέντη για να λειτουργούν την γραμμή 300 στον Πειραιά.
Τα Mercedes-Benz O405GN2/ΕΛΒΟ ξεκίνησαν από το Ελληνικό όλα, και εκεί βρίσκονται και τώρα, ορισμένα όμως ήταν στην Ανθούσα από τότε που άνοιξε και για ένα διάστημα μέχρι να αρχίσουν τα έργα στο Α/Σ Ανθούσας, οπότε γύρισαν στο Ελληνικό για εξοικονόμηση χώρου.
Οι παλιές γκαζιέρες (Renault Agora GNC) ξεκίνησαν από τα Άνω Λιόσια, με τις λίγες τελευταίες να πηγαίνουν Π. Ράλλη. Τόσο αυτές της Ράλλη, όσο και κάποιες των Λιοσίων, τώρα σταθμεύουν στην Ανθούσα. Αντίθετα, η 2η γενιά (Irisbus Agora GNC) ήταν από την αρχή όλες στην Ανθούσα, όπου και παραμένουν.
Πιο ενδιαφέρουσα είναι η ιστορία των Irisbus Agora S diesel. Αυτά παραδόθηκαν λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και μοιράστηκαν σε πολλά Α/Σ, αρχικά μόνο για την κάλυψη των Ολυμπιακών Γραμμών (Ανθούσα, Ελληνικό, Π. Ράλλη, Ρέντης). Σταδιακά μετακινήθηκαν όλα στο Α/Σ Πειραιά όπου εδρεύουν σήμερα. Ορισμένες γύρισαν για λίγο στην Ανθούσα το 2006 όταν είχαν αποσυρθεί προσωρινά τα Iris GNC για αποκατάσταση του κατασκευαστικού προβλήματος που οδήγησε στην ανάφλεξη ενός.
Τα Neoplan Midi ξεκίνησαν από τα Α/Σ Βοτανικού και Ρέντη, και μετά κάποια πήγαν και στην Ανθούσα. Σήμερα δεν νομίζω να έχουν μείνει πλέον άλλα στον Βοτανικό.
Τέλος, τον τίτλο του "Πασπαρτού" νομίζω δικαιούνται τα MBO405N2/ΕΛΒΟ, που στα 9 χρόνια κυκλοφορίας τους πρέπει να έχουν περάσει από όλα τα αμαξοστάσια εκτός των Άνω Λιοσίων. Σήμερα τα πιο πολλά είναι στον Βοτανικό, με λίγα στην Π. Ράλλη.
Κάποια από τα λεωφορεία που κυκλοφορούν σήμερα ή αποσύρθηκαν πέρσι ήταν "πιστά" σε ένα αμαξοστάσιο και πέρασαν όλη την ζωή τους σε αυτό, ενώ άλλα έχουν γίνει "περιοδεύοντες θίασοι" μετακινούμενα διαρκώς μεταξύ αμαξοστασίων.
Τα Van Hool A300 παραδόθηκαν στο Α/Σ Βοτανικού και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος. Ομοίως και τα DAF/Den Oudsten που έζησαν όλη την ζωή τους στον Άγιο Δημήτριο.
Τα Neoplan N4016 ξεκίνησαν επί Σ.ΕΠ. σε διάφορα αμαξοστάσια, αλλά επί Ε.ΘΕ.Λ. συνδέθηκαν αρχικά με τα Άνω Λιόσια και τις γραμμές της ΒΔ Αττικής, και από το 2002 πήγαν στον Βοτανικό από όπου και αποσύρθηκαν.
Οι "Βεργίνες" παραδόθηκαν αρχικά όλες στο Ελληνικό, και λίγες είχαν πάει στον Αγ. Δημήτριο προς το τέλος.
Μέχρι στιγμής, τα Volvo B7LA είναι μόνιμοι κάτοικοι του Α/Σ Π. Ράλλη. Το ίδιο και τα Solaris Urbino 18, αν και αυτά είναι ακόμα πολύ καινούρια για να έχουν μετακινηθεί. Τα μικρά αδελφάκια τους (Urbino 8.6) μοιράστηκαν μεταξύ Βοτανικού και Ελληνικού.
Τα VanHoolάκια έχουν συσχετιστεί και αυτά με τον Βοτανικό, αν και κάποια για ένα διάστημα ήταν στο Α/Σ Ρέντη για να λειτουργούν την γραμμή 300 στον Πειραιά.
Τα Mercedes-Benz O405GN2/ΕΛΒΟ ξεκίνησαν από το Ελληνικό όλα, και εκεί βρίσκονται και τώρα, ορισμένα όμως ήταν στην Ανθούσα από τότε που άνοιξε και για ένα διάστημα μέχρι να αρχίσουν τα έργα στο Α/Σ Ανθούσας, οπότε γύρισαν στο Ελληνικό για εξοικονόμηση χώρου.
Οι παλιές γκαζιέρες (Renault Agora GNC) ξεκίνησαν από τα Άνω Λιόσια, με τις λίγες τελευταίες να πηγαίνουν Π. Ράλλη. Τόσο αυτές της Ράλλη, όσο και κάποιες των Λιοσίων, τώρα σταθμεύουν στην Ανθούσα. Αντίθετα, η 2η γενιά (Irisbus Agora GNC) ήταν από την αρχή όλες στην Ανθούσα, όπου και παραμένουν.
Πιο ενδιαφέρουσα είναι η ιστορία των Irisbus Agora S diesel. Αυτά παραδόθηκαν λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και μοιράστηκαν σε πολλά Α/Σ, αρχικά μόνο για την κάλυψη των Ολυμπιακών Γραμμών (Ανθούσα, Ελληνικό, Π. Ράλλη, Ρέντης). Σταδιακά μετακινήθηκαν όλα στο Α/Σ Πειραιά όπου εδρεύουν σήμερα. Ορισμένες γύρισαν για λίγο στην Ανθούσα το 2006 όταν είχαν αποσυρθεί προσωρινά τα Iris GNC για αποκατάσταση του κατασκευαστικού προβλήματος που οδήγησε στην ανάφλεξη ενός.
Τα Neoplan Midi ξεκίνησαν από τα Α/Σ Βοτανικού και Ρέντη, και μετά κάποια πήγαν και στην Ανθούσα. Σήμερα δεν νομίζω να έχουν μείνει πλέον άλλα στον Βοτανικό.
Τέλος, τον τίτλο του "Πασπαρτού" νομίζω δικαιούνται τα MBO405N2/ΕΛΒΟ, που στα 9 χρόνια κυκλοφορίας τους πρέπει να έχουν περάσει από όλα τα αμαξοστάσια εκτός των Άνω Λιοσίων. Σήμερα τα πιο πολλά είναι στον Βοτανικό, με λίγα στην Π. Ράλλη.