01-11-2024, 02:23 PM
Ειδικά στην γραμμή 1, η συχνότητα είναι πλέον jack pot. Πλέον η νέα συχνότητα είναι κάθε 6', σε μία γραμμή με 25 χλμ μήκος και 24 σταθμούς (τους περισσότερους από όλες τις γραμμές εντός του αστικού ιστού) δηλαδή στην αιχμή 10 δρομολόγια την ώρα.
Συμπληρωματικά έρχεται ο κακός συγχρονισμός που συχνά στην μία κατεύθυνση έχουμε συρμό ανά 3-4΄και στην άλλη ανά 9-12'.
Εκδοτήρια επανδρωμένα δεν υπάρχουν από τα Κάτω Πατήσια μέχρι την Κηφισιά.
Η γραμμή στο τμήμα Νέο Φάληρο - Πειραιάς δεν ανακαινίστηκε το 2004 γιατί θα προχωρούσε η υπογειοποίηση και μετά από 20 χρόνια οι συρμοί κινούνται για 2 χλμ με ταχύτητα κάτω από 25 χλμ έναντι των 50-60 στο υπόλοιπο δίκτυο.
Ολόκληρες εξαγγελίες και άρθρα για την επιστροφή του ωραρίου των γραμμών 2 & 3 μέχρι τις 2:00, το τραμ μέχρι την 1:30 και η γραμμή 1 κρατάει το 12:15 με υπερβολικό ζήλο. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές με διάφορα κανάλια να ζητήσω την επέκταση (απευθείας, υπουργείο, δήμους) και κάθε φορά λαμβάνω γενική απάντηση ότι η λειτουργία δεν μπορεί να επεκταθεί, χωρίς αιτιολογία και χωρίς πλάνο ανάπτυξης ενώ κατά στιγμές επέκταση έχει γίνει (συναυλίες ΟΑΚΑ κ.α.).
Γενικά η νοοτροπία του παλιού ΗΣΑΠ και του διαχωρισμού κρατάει δυνατά με πολύ κακή επιβατική εμπειρία ενώ η κίνηση αυξάνεται και τα κόστη ανεβαίνουν.
Συμπληρωματικά έρχεται ο κακός συγχρονισμός που συχνά στην μία κατεύθυνση έχουμε συρμό ανά 3-4΄και στην άλλη ανά 9-12'.
Εκδοτήρια επανδρωμένα δεν υπάρχουν από τα Κάτω Πατήσια μέχρι την Κηφισιά.
Η γραμμή στο τμήμα Νέο Φάληρο - Πειραιάς δεν ανακαινίστηκε το 2004 γιατί θα προχωρούσε η υπογειοποίηση και μετά από 20 χρόνια οι συρμοί κινούνται για 2 χλμ με ταχύτητα κάτω από 25 χλμ έναντι των 50-60 στο υπόλοιπο δίκτυο.
Ολόκληρες εξαγγελίες και άρθρα για την επιστροφή του ωραρίου των γραμμών 2 & 3 μέχρι τις 2:00, το τραμ μέχρι την 1:30 και η γραμμή 1 κρατάει το 12:15 με υπερβολικό ζήλο. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές με διάφορα κανάλια να ζητήσω την επέκταση (απευθείας, υπουργείο, δήμους) και κάθε φορά λαμβάνω γενική απάντηση ότι η λειτουργία δεν μπορεί να επεκταθεί, χωρίς αιτιολογία και χωρίς πλάνο ανάπτυξης ενώ κατά στιγμές επέκταση έχει γίνει (συναυλίες ΟΑΚΑ κ.α.).
Γενικά η νοοτροπία του παλιού ΗΣΑΠ και του διαχωρισμού κρατάει δυνατά με πολύ κακή επιβατική εμπειρία ενώ η κίνηση αυξάνεται και τα κόστη ανεβαίνουν.