Σήμερα πάντως η Α1 είχε μόνο MNG. Τώρα, αν ισχύσει από αύριο, είναι άλλη ιστορία. Σκέφτομαι, ότι μπορεί η λογική αυτή να είναι για να απορροφήσει κόσμο και το Τραμ. Μην ξεχνάτε ότι τα Μ.Σ.Τ. (και το Τραμ δηλαδή) αποτελούν την ραχοκοκαλιά (ΚΑΙ ΚΑΛΑ) των Αστικών Συγκοινωνιών. Μάλιστα, πριν από 14 μήνες που καταργήθηκε το Ε1, λέγαμε ακριβώς τα ίδια.
Επίσης, ο αγαπητός μου Aliance ξέχασε να βάλει τις διορθώσεις των νοτίων προαστίων. Πάντως, επειδή ο κατάλογος είναι πολύ μακρύς, και τα λάθη εύκολα, προτείνω να τον ματα-ξανα-φτιάξουμε, αλλά να πάρει ο καθένας μας από μερικούς τομείς για να μην πέσουν όλοι σε έναν.
Δεν καταλαβαίνω όμως πώς γίνεται να περισσεύουν τόσες νταλίκες από το Ελληνικό. Αν όντως οι γραμμές που αντιστοιχούν εκεί δεν χρειάζονται (στα χαρτιά πάντα) άλλες νταλίκες, τότε καλά έκαναν και έδωσαν και μερικές νταλίκες στα Α/Β7. Αυτό θα μπορούσε να είναι χρήσιμο, για γραμμές που έχουν 12μετρα, και κυριολεκτικά στενάζουν (π.χ. 054, 224, 622), ΑΝ ΚΑΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ τα οχήματα μπορούν να κάνουν τα αντίστοιχα δρομολόγια.
Επίσης, ο αγαπητός μου Aliance ξέχασε να βάλει τις διορθώσεις των νοτίων προαστίων. Πάντως, επειδή ο κατάλογος είναι πολύ μακρύς, και τα λάθη εύκολα, προτείνω να τον ματα-ξανα-φτιάξουμε, αλλά να πάρει ο καθένας μας από μερικούς τομείς για να μην πέσουν όλοι σε έναν.
Δεν καταλαβαίνω όμως πώς γίνεται να περισσεύουν τόσες νταλίκες από το Ελληνικό. Αν όντως οι γραμμές που αντιστοιχούν εκεί δεν χρειάζονται (στα χαρτιά πάντα) άλλες νταλίκες, τότε καλά έκαναν και έδωσαν και μερικές νταλίκες στα Α/Β7. Αυτό θα μπορούσε να είναι χρήσιμο, για γραμμές που έχουν 12μετρα, και κυριολεκτικά στενάζουν (π.χ. 054, 224, 622), ΑΝ ΚΑΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ τα οχήματα μπορούν να κάνουν τα αντίστοιχα δρομολόγια.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)