Μια διόρθρωση το 816 είναι με Ν1 από Μπραχάμι όχημα του 219.
Το ξαναπέρασα λίγο διορθωμένο
Τύποι λεωφορείου
MN1 = Mercedes-Benz O405N1 εργοστασιακό
MN2 = Mercedes-Benz O405N2 Ε.Λ.Β.Ο.
MGN = Mercedes-Benz O405GN2 Ε.Λ.Β.Ο. (αρθρωτό)
ΝΕΜ = Neoplan N4007 Midi Ε.Λ.Β.Ο.
VHM = Van Hool Mini
SUM = Solaris Urbino 8.6
SUA = Solaris Urbino 18
VSA = Volvo B7LA Saracakis
RAG = Renault Agora GNC
IAG = Irisbus Agora GNC
IAD = Irisbus Agora S diesel
Αμαξοστάσια
ΒΟΤ = Βοτανικός
ΡΕΝ = Ρέντης
ΑΝΛ = Άνω Λιόσια
ΡΑΛ = Πέτρου Ράλλη
ΑΝΘ = Ανθούσα
ΑΓΔ = Άγιος Δημήτριος
ΕΛΛ = Ελληνικό
Οπότε έχουμε και λέμε...
Α1 IAD – ΡΕΝ
Β1 IAD – ΡΕΝ
Γ1 MN2 – ΡΑΛ
Α2 MGN – ΕΛΛ
Β2 MGN – ΕΛΛ
Α3 MGN – ΕΛΛ
Β3 MGN – ΕΛΛ
Α4 MGN – ΕΛΛ
Α5 MGN – ΕΛΛ
Β5 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε6 MN1 – ΕΛΛ
Α7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Β7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Α8 RAG – ΑΝΛ
Β8 RAG – ΑΝΛ
Γ8 RAG – ΑΝΛ
Β9 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ9 RAG – ΑΝΛ
Α10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Β10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ10 RAG – ΑΝΛ
Α11 RAG – ΑΝΛ
Β11 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Β12 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ12 RAG – ΑΝΛ
Α13 MN1/MN2 – BOT
Α15 MN2 – ΒΟΤ
Β15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Α16 MN2 – BOT
Β16 MN2 – BOT
Γ16 MN2 – BOT
Β18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Γ18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε14 MN2 – BOT
Ε15 RAG – ΑΝΛ
Ε22 MGN – ΕΛΛ
Ε90 IAD – ΡΕΝ
Χ14 MN2 – BOT
Χ40 RAG – ΑΝΛ
Χ41 RAG – ΑΝΛ
Χ63 MN2 – BOT
Χ93 MN2 – ΒΟΤ
Χ95 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ96 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ97 MN1,ΜΝ2,ΜGN – ΕΛΛ
021 SUM – BOT
022 SUM – BOT
024 RAG – ΑΝΛ
025 VHM – BOT
026 VHM – BOT
027 VHM – BOT
032 SUM – BOT
035 SUM – BOT
036 MN2 – BOT
040 MGN – ΕΛΛ
046 SUM – BOT
049 MGN – ΕΛΛ, VSA/SUA – ΡΑΛ
051 MN2 – BOT
054 MN2 – BOT
057 SUM – BOT
060 VHM – BOT
075 SUM – BOT
100 VHM – BOT
101 IAD – ΡΕΝ
106 MN1 – ΑΓΔ
109 MN1 – ΑΓΔ
112 MN1 – ΑΓΔ
114 MN1 – ΕΛΛ
115 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
116 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
120 MN1 – ΕΛΛ
124 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
125 IAG/RAG – ΑΝΘ
126 MN1 – ΑΓΔ
128 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
129 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
130 IAD – ΡΕΝ
131 MN1 – ΑΓΔ
136 MN1 – ΑΓΔ
137 MN1 – ΑΓΔ
140 MN1 – ΕΛΛ
141 MN1 – ΕΛΛ
149 MN1 – ΕΛΛ
154 MGN – ΕΛΛ
155 MN1 – ΕΛΛ
162 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
163 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
170 MN1 – ΕΛΛ
171 MGN – ΕΛΛ
201 MN1 – ΕΛΛ
202 SUM – ΕΛΛ
203 MN1 – ΕΛΛ
204 MN1 – ΕΛΛ
205 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
206 MN1 – ΕΛΛ
207 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
209 SUM – ΕΛΛ
210 MN1 – ΕΛΛ
212 SUM – ΕΛΛ
216 MN1 – ΕΛΛ
217 MN1 – ΑΓΔ
218 ΜΝ1 - ΑΓΔ
219 MN1 – ΑΓΔ
220 MN1 – ΕΛΛ
221 MN1 – ΕΛΛ
224 MN2 – BOT
227 SUM – BOT
229 MN1 – ΑΓΔ
230 SUM – ΕΛΛ
232 MN1 – ΑΓΔ
235 MN1 – ΕΛΛ
237 MN1,MGN – ΕΛΛ
242 MGN – ΕΛΛ
247 SUM – ΕΛΛ
248 MN1 – ΕΛΛ
250 MN1 – ΕΛΛ
300 ΝΕΜ – ΡΕΝ
301 ΝΕΜ – ΑΝΘ
302 ΝΕΜ – ΑΝΘ
303 IAG/RAG – ΑΝΘ
304 IAG/RAG – ΑΝΘ
305 IAG/RAG – ΑΝΘ
306 ΝΕΜ – ΑΝΘ
307 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
308 IAG/RAG – ΑΝΘ
309 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
314 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
315 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
316 IAG/RAG – ΑΝΘ
319 IAG/RAG – ΑΝΘ
320 ΝΕΜ – ΑΝΘ
322 ΝΕΜ – ΑΝΘ
323 ΝΕΜ – ΑΝΘ
324 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
330 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
402 IAG/RAG – ΑΝΘ
404 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
405 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
406 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
407 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
409 IAG/RAG – ΑΝΘ
410 SUM – BOT
411 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
412 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
413 IAG/RAG – ΑΝΘ
416 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
418 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
420 IAD – ΡΕΝ
421 RAG – ΑΝΛ, VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
426 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
441 SUM – BOT
444 IAG/RAG – ΑΝΘ
446 IAG/RAG – ΑΝΘ
447 ΝΕΜ – ΑΝΘ
451Α IAG/RAG – ΑΝΘ
451Β IAG/RAG – ΑΝΘ
500 IAD – PEN
501 SUM – BOT
503 IAG/RAG – ΑΝΘ
504 RAG – ΑΝΛ
507 IAG/RAG – ΑΝΘ
508 IAG/RAG – ΑΝΘ
509 IAG/RAG – ΑΝΘ
522 SUM – BOT
523 SUM – BOT
524 SUM – BOT
526 SUM – BOT
527 SUM – BOT
530 SUM – BOT
535 IAG/RAG – ΑΝΘ
536 IAG/RAG – ΑΝΘ
537 RAG – ΑΝΛ
541 SUM – BOT
542 SUM – BOT
543 SUM – BOT
550 MGN – ΕΛΛ
555 SUM – BOT
560 SUM – BOT
561 SUM – BOT
602 SUM – BOT
604 SUM – BOT
605 RAG – ΑΝΛ
608 VSA/SUA – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
610 SUM – BOT
622 MN2 – ΡΑΛ
623 SUM – BOT
624 SUM – BOT
640 SUM – BOT
641 SUM – BOT
642 SUM – BOT
651 ΝΕΜ – ΑΝΘ
653 ΝΕΜ – ΑΝΘ
700 RAG – ΑΝΛ
701 RAG – ΑΝΛ
702 SUM – BOT
703 VSA/SUA – ΡΑΛ
704 SUM – BOT
709 SUM – BOT
711 RAG – ΑΝΛ
712 RAG – ΑΝΛ
713 RAG – ΑΝΛ
714 MN2 – ΡΑΛ
718 SUM – BOT
719 RAG – ΑΝΛ
720 SUM – BOT
721 RAG – ΑΝΛ
723 RAG – ΑΝΛ
724 RAG – ΑΝΛ
727 RAG – ΑΝΛ
728 RAG – ΑΝΛ
729 RAG – ΑΝΛ
730 SUM – BOT
731 SUM – BOT
732 MN2 – BOT, ΜΝ1 ΕΛΛ
733 RAG – ΑΝΛ
735 RAG – ΑΝΛ
747 RAG – ΑΝΛ
748 MN1/MN2 – BOT
749 RAG – ΑΝΛ
750 MN2 – BOT
752 RAG – ΑΝΛ
753 RAG – ΑΝΛ
790 MN1 -ΑΓΔ
800 ΝΕΜ – ΡΕΝ
801 IAD – ΡΕΝ
802 IAD – ΡΕΝ
803 IAD – ΡΕΝ
804 IAD – ΡΕΝ
805 MN1/MN2 – BOT
806 IAD – ΡΕΝ
807 IAD – ΡΕΝ
809 IAD – ΡΕΝ
810 IAD – ΡΕΝ
811 IAD – ΡΕΝ
812 IAD - ΡΕΝ
813 MN2 – BOT
814 IAD – ΡΕΝ
815 MN2 – ΡΑΛ
816 MN1 - ΑΓΔ
817 MN1/MN2 – BOT
818 NEM – PEN
819 NEM – PEN
820 NEM – PEN
821 MN2 – BOT
822 RAG -ΑΝΛ
823 MN2 – BOT
824 IAD – ΡΕΝ
825 IAD – ΡΕΝ
826 IAD – ΡΕΝ
827 ΝΕΜ – ΡΕΝ
828 ΝΕΜ – ΡΕΝ
829 IAD – ΡΕΝ
830 IAD – ΡΕΝ
831 IAD – ΡΕΝ
832 IAD – ΡΕΝ
833 IAD – ΡΕΝ
835 IAD – ΡΕΝ
836 IAD – ΡΕΝ
837 IAD – ΡΕΝ
838 IAD – ΡΕΝ
843 VSA/SUA – ΡΑΛ
845 IAD – ΡΕΝ
846 IAD – ΡΕΝ
847 IAD – ΡΕΝ
848 IAD – ΡΕΝ
852 IAD – ΡΕΝ
855 MN1/MN2 – BOT
856 IAD – ΡΕΝ
859 NEM – PEN
860 IAD – ΡΕΝ
862 MN2 – BOT
863 MN2 – BOT
864 MN2 – BOT
865 MN2 – BOT
866 MN2 – BOT
871 IAD – ΡΕΝ
872 IAD – ΡΕΝ
875 IAD – ΡΕΝ
878 RAG – ΑΝΛ
879 RAG – ΑΝΛ
881 MN2 – BOT
891 SUM – BOT
892 SUM – BOT
904 IAD – ΡΕΝ
906 IAD – ΡΕΝ
909 IAD – ΡΕΝ
910 SUM – ΕΛΛ
911 ΝΕΜ - ΡΕΝ
914 IAD – ΡΕΝ
915 ΝΕΜ – ΡΕΝ
Το ξαναπέρασα λίγο διορθωμένο
Τύποι λεωφορείου
MN1 = Mercedes-Benz O405N1 εργοστασιακό
MN2 = Mercedes-Benz O405N2 Ε.Λ.Β.Ο.
MGN = Mercedes-Benz O405GN2 Ε.Λ.Β.Ο. (αρθρωτό)
ΝΕΜ = Neoplan N4007 Midi Ε.Λ.Β.Ο.
VHM = Van Hool Mini
SUM = Solaris Urbino 8.6
SUA = Solaris Urbino 18
VSA = Volvo B7LA Saracakis
RAG = Renault Agora GNC
IAG = Irisbus Agora GNC
IAD = Irisbus Agora S diesel
Αμαξοστάσια
ΒΟΤ = Βοτανικός
ΡΕΝ = Ρέντης
ΑΝΛ = Άνω Λιόσια
ΡΑΛ = Πέτρου Ράλλη
ΑΝΘ = Ανθούσα
ΑΓΔ = Άγιος Δημήτριος
ΕΛΛ = Ελληνικό
Οπότε έχουμε και λέμε...
Α1 IAD – ΡΕΝ
Β1 IAD – ΡΕΝ
Γ1 MN2 – ΡΑΛ
Α2 MGN – ΕΛΛ
Β2 MGN – ΕΛΛ
Α3 MGN – ΕΛΛ
Β3 MGN – ΕΛΛ
Α4 MGN – ΕΛΛ
Α5 MGN – ΕΛΛ
Β5 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε6 MN1 – ΕΛΛ
Α7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Β7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
Α8 RAG – ΑΝΛ
Β8 RAG – ΑΝΛ
Γ8 RAG – ΑΝΛ
Β9 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ9 RAG – ΑΝΛ
Α10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Β10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ10 RAG – ΑΝΛ
Α11 RAG – ΑΝΛ
Β11 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Β12 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Γ12 RAG – ΑΝΛ
Α13 MN1/MN2 – BOT
Α15 MN2 – ΒΟΤ
Β15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
Α16 MN2 – BOT
Β16 MN2 – BOT
Γ16 MN2 – BOT
Β18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Γ18 VSA/SUA – ΡΑΛ
Ε14 MN2 – BOT
Ε15 RAG – ΑΝΛ
Ε22 MGN – ΕΛΛ
Ε90 IAD – ΡΕΝ
Χ14 MN2 – BOT
Χ40 RAG – ΑΝΛ
Χ41 RAG – ΑΝΛ
Χ63 MN2 – BOT
Χ93 MN2 – ΒΟΤ
Χ95 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ96 SUA(apt) – ΡΑΛ
Χ97 MN1,ΜΝ2,ΜGN – ΕΛΛ
021 SUM – BOT
022 SUM – BOT
024 RAG – ΑΝΛ
025 VHM – BOT
026 VHM – BOT
027 VHM – BOT
032 SUM – BOT
035 SUM – BOT
036 MN2 – BOT
040 MGN – ΕΛΛ
046 SUM – BOT
049 MGN – ΕΛΛ, VSA/SUA – ΡΑΛ
051 MN2 – BOT
054 MN2 – BOT
057 SUM – BOT
060 VHM – BOT
075 SUM – BOT
100 VHM – BOT
101 IAD – ΡΕΝ
106 MN1 – ΑΓΔ
109 MN1 – ΑΓΔ
112 MN1 – ΑΓΔ
114 MN1 – ΕΛΛ
115 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
116 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
120 MN1 – ΕΛΛ
124 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
125 IAG/RAG – ΑΝΘ
126 MN1 – ΑΓΔ
128 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
129 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
130 IAD – ΡΕΝ
131 MN1 – ΑΓΔ
136 MN1 – ΑΓΔ
137 MN1 – ΑΓΔ
140 MN1 – ΕΛΛ
141 MN1 – ΕΛΛ
149 MN1 – ΕΛΛ
154 MGN – ΕΛΛ
155 MN1 – ΕΛΛ
162 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
163 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
170 MN1 – ΕΛΛ
171 MGN – ΕΛΛ
201 MN1 – ΕΛΛ
202 SUM – ΕΛΛ
203 MN1 – ΕΛΛ
204 MN1 – ΕΛΛ
205 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
206 MN1 – ΕΛΛ
207 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ
209 SUM – ΕΛΛ
210 MN1 – ΕΛΛ
212 SUM – ΕΛΛ
216 MN1 – ΕΛΛ
217 MN1 – ΑΓΔ
218 ΜΝ1 - ΑΓΔ
219 MN1 – ΑΓΔ
220 MN1 – ΕΛΛ
221 MN1 – ΕΛΛ
224 MN2 – BOT
227 SUM – BOT
229 MN1 – ΑΓΔ
230 SUM – ΕΛΛ
232 MN1 – ΑΓΔ
235 MN1 – ΕΛΛ
237 MN1,MGN – ΕΛΛ
242 MGN – ΕΛΛ
247 SUM – ΕΛΛ
248 MN1 – ΕΛΛ
250 MN1 – ΕΛΛ
300 ΝΕΜ – ΡΕΝ
301 ΝΕΜ – ΑΝΘ
302 ΝΕΜ – ΑΝΘ
303 IAG/RAG – ΑΝΘ
304 IAG/RAG – ΑΝΘ
305 IAG/RAG – ΑΝΘ
306 ΝΕΜ – ΑΝΘ
307 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
308 IAG/RAG – ΑΝΘ
309 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
314 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
315 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
316 IAG/RAG – ΑΝΘ
319 IAG/RAG – ΑΝΘ
320 ΝΕΜ – ΑΝΘ
322 ΝΕΜ – ΑΝΘ
323 ΝΕΜ – ΑΝΘ
324 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
330 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
402 IAG/RAG – ΑΝΘ
404 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
405 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
406 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
407 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
409 IAG/RAG – ΑΝΘ
410 SUM – BOT
411 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
412 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
413 IAG/RAG – ΑΝΘ
416 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
418 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
420 IAD – ΡΕΝ
421 RAG – ΑΝΛ, VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ
426 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ
441 SUM – BOT
444 IAG/RAG – ΑΝΘ
446 IAG/RAG – ΑΝΘ
447 ΝΕΜ – ΑΝΘ
451Α IAG/RAG – ΑΝΘ
451Β IAG/RAG – ΑΝΘ
500 IAD – PEN
501 SUM – BOT
503 IAG/RAG – ΑΝΘ
504 RAG – ΑΝΛ
507 IAG/RAG – ΑΝΘ
508 IAG/RAG – ΑΝΘ
509 IAG/RAG – ΑΝΘ
522 SUM – BOT
523 SUM – BOT
524 SUM – BOT
526 SUM – BOT
527 SUM – BOT
530 SUM – BOT
535 IAG/RAG – ΑΝΘ
536 IAG/RAG – ΑΝΘ
537 RAG – ΑΝΛ
541 SUM – BOT
542 SUM – BOT
543 SUM – BOT
550 MGN – ΕΛΛ
555 SUM – BOT
560 SUM – BOT
561 SUM – BOT
602 SUM – BOT
604 SUM – BOT
605 RAG – ΑΝΛ
608 VSA/SUA – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ
610 SUM – BOT
622 MN2 – ΡΑΛ
623 SUM – BOT
624 SUM – BOT
640 SUM – BOT
641 SUM – BOT
642 SUM – BOT
651 ΝΕΜ – ΑΝΘ
653 ΝΕΜ – ΑΝΘ
700 RAG – ΑΝΛ
701 RAG – ΑΝΛ
702 SUM – BOT
703 VSA/SUA – ΡΑΛ
704 SUM – BOT
709 SUM – BOT
711 RAG – ΑΝΛ
712 RAG – ΑΝΛ
713 RAG – ΑΝΛ
714 MN2 – ΡΑΛ
718 SUM – BOT
719 RAG – ΑΝΛ
720 SUM – BOT
721 RAG – ΑΝΛ
723 RAG – ΑΝΛ
724 RAG – ΑΝΛ
727 RAG – ΑΝΛ
728 RAG – ΑΝΛ
729 RAG – ΑΝΛ
730 SUM – BOT
731 SUM – BOT
732 MN2 – BOT, ΜΝ1 ΕΛΛ
733 RAG – ΑΝΛ
735 RAG – ΑΝΛ
747 RAG – ΑΝΛ
748 MN1/MN2 – BOT
749 RAG – ΑΝΛ
750 MN2 – BOT
752 RAG – ΑΝΛ
753 RAG – ΑΝΛ
790 MN1 -ΑΓΔ
800 ΝΕΜ – ΡΕΝ
801 IAD – ΡΕΝ
802 IAD – ΡΕΝ
803 IAD – ΡΕΝ
804 IAD – ΡΕΝ
805 MN1/MN2 – BOT
806 IAD – ΡΕΝ
807 IAD – ΡΕΝ
809 IAD – ΡΕΝ
810 IAD – ΡΕΝ
811 IAD – ΡΕΝ
812 IAD - ΡΕΝ
813 MN2 – BOT
814 IAD – ΡΕΝ
815 MN2 – ΡΑΛ
816 MN1 - ΑΓΔ
817 MN1/MN2 – BOT
818 NEM – PEN
819 NEM – PEN
820 NEM – PEN
821 MN2 – BOT
822 RAG -ΑΝΛ
823 MN2 – BOT
824 IAD – ΡΕΝ
825 IAD – ΡΕΝ
826 IAD – ΡΕΝ
827 ΝΕΜ – ΡΕΝ
828 ΝΕΜ – ΡΕΝ
829 IAD – ΡΕΝ
830 IAD – ΡΕΝ
831 IAD – ΡΕΝ
832 IAD – ΡΕΝ
833 IAD – ΡΕΝ
835 IAD – ΡΕΝ
836 IAD – ΡΕΝ
837 IAD – ΡΕΝ
838 IAD – ΡΕΝ
843 VSA/SUA – ΡΑΛ
845 IAD – ΡΕΝ
846 IAD – ΡΕΝ
847 IAD – ΡΕΝ
848 IAD – ΡΕΝ
852 IAD – ΡΕΝ
855 MN1/MN2 – BOT
856 IAD – ΡΕΝ
859 NEM – PEN
860 IAD – ΡΕΝ
862 MN2 – BOT
863 MN2 – BOT
864 MN2 – BOT
865 MN2 – BOT
866 MN2 – BOT
871 IAD – ΡΕΝ
872 IAD – ΡΕΝ
875 IAD – ΡΕΝ
878 RAG – ΑΝΛ
879 RAG – ΑΝΛ
881 MN2 – BOT
891 SUM – BOT
892 SUM – BOT
904 IAD – ΡΕΝ
906 IAD – ΡΕΝ
909 IAD – ΡΕΝ
910 SUM – ΕΛΛ
911 ΝΕΜ - ΡΕΝ
914 IAD – ΡΕΝ
915 ΝΕΜ – ΡΕΝ