10-09-2024, 01:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-09-2024, 01:18 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(10-09-2024, 01:02 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Όταν πάνε οι νταλίκες Urbanway στην Ανθούσα θα επιστρέψουν και οι 10 leasing νταλίκες της Ανθούσας στην Ράλλη. Επίσης αν η Ανθούσα πάρει 550 και Α7 σημαίνει ότι αντίστοιχα το έργο της Ράλλη θα μειωθεί κατά 35 νταλίκες και θα πάρει γραμμές με 12μετρα. Επομένως θα μπορούν να αποσυρθούν 35 GN Ανθούσας + 45 GN Ράλλη και να μείνουν σύνολο 25 GN στην Ράλλη είτε 40 GN και καμία Volvo, που είναι το πιθανότερο.Αρχές Μαϊου τελικά όπως αποδείχθηκε τα Ν2 και οι γκαζιερες ξεπερνούσαν τα 140
Πάντως σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης των leasing σύντομα θα έρθουν οι 100 νταλίκες της εθνικής leasing, οπότε στην πράξη θα αποσυρθούν όλες.
Όσο για τα 12μετρα υποτίθεται ότι ο αριθμός των Yutong θα έφτανε να αποσυρθούν και τα 70 Ν2 και οι 40 γκαζιέρες. Ωστόσο με τα προβλήματα στην κατανάλωση μπαταρίας (εδώ στο θερινό 2 έβγαιναν 15-20 έξω) φαίνεται ότι αυτό θα γίνει μόλις έρθουν τα πρώτα 100 οχήματα, είτε είναι της εθνικής leasing είτε τα 200 φυσικού αερίου
Τότε είχαμε 50 Ν2 Μπραχαμίου, 50 Ν2 Βοτανικού, 15 Ν2 Ανθούσας και 45 γκαζιέρες
Κόπηκαν μια δεκαριά Ν2 Μπραχαμίου, τα δίπορτα του βοτανικού και κάποια ακόμα, τα Ν2 Ανθούσας και οι γκαζιερες Λιοσίων μαζί με ακόμα 10+ γκαζιέρες που πήγαν από Ανθούσα Λιόσια και δεν βγήκαν ποτέ (δηλαδή περίπου 65 οχήματα)