10-09-2024, 11:57 AM
(10-09-2024, 11:03 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Το περίεργο είναι πάντως ότι τώρα τελευταία εμφανίζονται όλο και περισσότερες GN που έχουν περάσει, τουλάχιστον εξωτερικά, ανακατασκευή. Και ορισμένα N2 έχουν επίσης φρεσκαριστεί (πλέον πρόσφατο παράδειγμα το #590). Υποθέτω ότι ένα μέρος από GN και N2 θα εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια προτού αποσυρθεί, όπως τα λίγα Ν1 που έμειναν να παλεύουν μέχρι τέλους.
Oι GN κρατάνε όρθια τη συγκοινωνία της Αθήνας στις πιό βασικές γραμμές της. 608 και Β5 βγαίνουν σχεδόν αποκλειστικά με GN από Ανθούσα και θέλουν κάθε μέρα 35 οχήματα. Ομοίως, λόγω της πολύ κακής διαθεσιμότητας των Solaris 18m (μόνιμα κυκλοφορούν τα μισά μόνο) οι GN είναι απολύτως απαραίτητες στην Π.Ράλλη.
Η ΟΣΥ περιμένει 100 αρθρωτά Iveco γκαζιέρες. Όταν έρθουν αυτές, λογικά θα φύγουν τα πιό ταλαιπωρημένα GN και η Ανθούσα θα βγάζει 608 (25 οχήματα) Β5 (12 οχήματα) 550 (20 οχήματα) και Α7 (12 οχήματα), δηλαδή 70 οχήματα (τα υπόλοιπα 30 θα είναι χαλασμένα ή εκτός διαθεσιμότητας, όπως συμβαίνει πάντοτε).
Στη συνέχεια θα πρέπει να μπολιαστεί η Π.Ράλλη με leasing (άλλα 100 αν θυμάμαι καλά). Τότε μόνο θα μπορέσουν να φύγουν οι GN.
Ομοίως και τα Ν2, λογικά θα παραμείνουν μέχρι να έρθουν αντικαταστάσεις από τις παραγγελίες της ΟΣΥ (ιδιόκτητα και leasing). Αν το χρονοδιάγραμμα προχωρήσει όπως έχει ανακοινωθεί, θα μας πάρει 2-3 χρόνια ακόμη.
