28-08-2024, 10:35 PM
Θα ήθελα να παραθέσω ένα μικρό σχόλιο μετά από σκέψη που έκανα δοκιμάζοντας αρκετές διαδρομές για το πώς να φθάσει κάποιος στο κέντρο του Πειραιά και στο λιμάνι αντίστοιχα από τα προάστια του Πειραιά. Από αυτό στο διάστημα των χρόνων της συνολικής λειτουργίας μέχρι και το δημοτικό θέατρο παρατήρησα πως για τους κατοίκους των προαστίων του Πειραιά (αν θέλει κάποιος να με διαψεύσει μπορεί) κανένα όφελος πέρα από όχληση δεν δημιούργησε το μετρό προς δημοτικό θέατρο. Αντίθετα χώροι δημόσιας σημασίας μειώθηκαν και έχασαν το ελάχιστο πράσινο που είχαν συν την κατάληψη των χώρων πέρα του χρόνου του αρχικού πλάνου παράδοσης. Αυτό το λέω κυρίως για την κατεύθυνση προς Πειραιά και όχι το αντίθετο γιατί και με το Google maps παρατήρησα πως η διαδρομή από κάποια προάστια του Πειραιά προς το κέντρο του ήταν ποιο σύντομη με λεωφορείο τότε ακόμα και σήμερα παρά σε συνδυασμό με το μετρό! Που υπήρχε αύξηση χρόνου μετακίνησης +10' αν βάλουμε τον χρόνο αναμονής στην αποβάθρα. Επίσης πριν το μετρό υπήρχαν περιοχές που στα περίχωρα τους είχαν σύνδεση με τον Πειραιά έχοντας τρεις διαφορετικές γραμμές ενώ τώρα μια ... Προφανώς δεν αναφέρομαι σίγουρα για το όφελος για την μετακίνηση προς την υπόλοιπη Αθήνα και την μείωση των αυτοκινήτων και διευκόλυνση του εργαζόμενου από τα περίχωρα του Πειραιά να πάρει το πολύ λεωφορείο και μετά μετρό αν όχι κατευθείαν το μετρό αντί το αυτοκίνητο αλλά αυτό πιστεύω πεις δεν φέρνει την εξισορρόπηση στην ζυγαριά .