04-01-2011, 04:54 PM
Στα Α7/Β7 πάντως ήταν σπάνιο να δούμε Ν1... κατά 90% έβαζαν Ν2. Τώρα που το σκέφτομαι κολλάει τα GN2 του Ελληνικού να αντικατέστησαν Ν1/Ν2 του Βοτανικού, καθώς σήμερα ως τώρα δεν έχω δει 12μετρο στο Α7. Οπότε από την μία έχουμε το θετικό ότι αυξάνεται η χωρητικότητα (αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα) αλλά από την άλλη είναι το αρνητικό ότι το Α/Σ Ελληνικού απέχει περισσότερο από την Κάνιγγος απ' ότι ο Βοτανικός. Τουλάχιστον τα λεωφορεία που εκτελούν τα πρώτα δρομολόγια της ημέρας θα πρέπει να είναι από Π. Ράλλη για πρακτικούς λόγους.
Πιστεύω όμως, όσον αφορά την χρήση των νέων γκαζιέρων (Citelis) στα τοπικά των νοτίων προαστίων, ότι τα δύο ζεύγη γειτονικών αμαξοστασίων (βλ. Π. Ράλλη - Βοτανικός και Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό) μπορούν εύκολα να ανταλλάξουν γραμμές μεταξύ τους, έτσι τα Citelis μπορεί να πάνε στις γραμμές από Δάφνη ή Συγγρού-Φιξ, και τα τοπικά των νοτίων προαστίων να χρησιμοποιούν Ν1 από Μπραχάμι και Ελληνικό. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι, παρά την ηλικία τους, τα Ν1 είναι ίσως τα καλλίτερα λεωφορεία της Αθήνας.
Πιστεύω όμως, όσον αφορά την χρήση των νέων γκαζιέρων (Citelis) στα τοπικά των νοτίων προαστίων, ότι τα δύο ζεύγη γειτονικών αμαξοστασίων (βλ. Π. Ράλλη - Βοτανικός και Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό) μπορούν εύκολα να ανταλλάξουν γραμμές μεταξύ τους, έτσι τα Citelis μπορεί να πάνε στις γραμμές από Δάφνη ή Συγγρού-Φιξ, και τα τοπικά των νοτίων προαστίων να χρησιμοποιούν Ν1 από Μπραχάμι και Ελληνικό. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι, παρά την ηλικία τους, τα Ν1 είναι ίσως τα καλλίτερα λεωφορεία της Αθήνας.