13-07-2024, 12:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2024, 01:12 PM από Aggele. Edited 3 times in total.)
Ακούω τα παραπάνω απλά θα προσθέσω το εξής. Το ποιο χαρακτηριστικο παράδειγμα είναι η Σαλαμίνα. Αν γίνει η υπόγεια συνδέση δεν θα θεωρείται πλέον τελείως προσβάσιμη για την Αθήνα ή τον Πειραιά χωρίς πλέον τα πλοία; Οπότε όπως έγινε και με άλλα ζητήματα όπως της ύδρευσης αποχέτευσης που έχει αναλάβει η ΕΥΔΑΠ αν δεν κάνω λάθος δεν θα έχουν πλέον το δικαίωμα και την απαίτηση την σύνδεση τους τουλάχιστον με ΜΜΜ στον Πειραιά αν όχι και στην Αθήνα; Τι θα γίνει κιόλας αν έρθει και υποθετικά ένα μέσο σταθερής τροχιάς έξω στην πόρτα τους στο Κερατσίνι ; Δεν θα πρέπει να καλυφθεί σε επίπεδο μελέτης τον συγκοινωνιακό φόρτο; Οπότε αυτό σημαίνει ότι από κάπου πρέπει να έρχεται αυτός ο κόσμος και να φθάνει κάπως στον προορισμό του . Τι θα γίνει κιόλας όταν θα επεκταθεί και ο ηλεκτρικός στθην νεα Ερυθραία; Δεν θα έχουν δικαίωμα οι ποιο πάνω περιοχές δικαίωμα και απαίτηση στην μετακίνηση; Οπότε αυτό που λέω όπως και στην Θεσσαλονίκη που πράγματα είναι χειρότερα με την δημιουργία και επέκταση του μετρό θα αυξηθεί και ανάγκη σύνδεσης αυτών των περιοχών με το μετρό. Οπότε αντί να βλέπουμε την επιβάρυνση και το κόστος για το δημόσιο που έχουν αυτά έργα ας τρέξει πιλοτικά σε πρώτο βαθμό η επέκταση με λεωφορεία . Τέλος έχουμε σκεφτεί το περιβαλλοντικο αποτύπωμα που μπορεί να αφήσουν τα έργα σταθερής τροχιάς ή όχι;