05-07-2024, 04:32 PM
(05-07-2024, 02:01 PM)ecoj Έγραψε: Τα Ν2 γενικά έχουν καλύτερο κλιματισμό και προφανώς και καλύτερη χωρητικότητα από τα Yutong ενώ οι πόρτες ανοιγοκλεινουν γρηγορότερα.
Αλλά έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα που βγαίνουν από Βοτανικό είναι Man και Citaro.
Αν δει κανείς έχουν κόψει τα Yutong από το 224 και το 054 αλλά σε αρκετές γραμμές των Δυτικών προαστίων έχουν μείνει άρα εκτιμώ το πρόβλημα δεν είναι τόσο να πάνε Ρέντη να βγάλουν όχημα αλλά η απόσταση από το αμαξοστάσιο μέχρι την αφετηρία ή τέρμα της κάθε γραμμής.
Oι Ανθουσιώτες, πάντως, στα 220/235 τα πάνε "τάπα" και πλέον δεν έχουν απώλεια χρόνου σε σχέση με τα ντηζελοκίνητα (πόσο μάλλον με τις γκαζιέρες που πλέον είναι πιό αργές κι από τον θάνατο). Επίσης έχουν απενεργοποιήσει τους σένσορες εμποδίων.
Για τον Βοτανικό τα ίδια λέμε. Λογικό είναι να μην βγαίνει ο χρόνος εξαγωγής στο 224 (30 λεπτά από Βοτανικό) όταν το όχημα είναι να βγεί από Ρέντη. Αυτά όμως είναι στοιχειώδη ζητήματα προγραμματισμού που εξοργίζουν.