24-06-2024, 01:50 PM
Πάντως θεωρητικά τα 140 Yutong φτάνουν ώστε να μην ξαναβγεί στον δρόμο κανένα Ν2 και κανένα Iris CNG. Τα τελευταία είναι γύρω στα 30 λειτουργικά, ενώ τα Ν2 γύρω στα 70. Ιδιαίτερα ο Πειραιάς πάντα είχε πλεόνασμα σε Iris D, οπότε με τα 70 Yutong που έχει θεωρητικά, θα μπορούσε να δώσει 40-45 Iris D στο Μπραχάμι ώστε να αποσυρθούν τα Ν2. Παράλληλα τα υπόλοιπα 30 Yutong του Πειραιά να βγαίνουν σε γραμμές Βοτανικού (ή να πάνε Βοτανικό όταν εγκατασταθούν οι φορτιστές). Τέλος η Ανθούσα έχασε 15 N2 αλλά πήρε και 20 Yutong + 11 Solaris, οπότε με την μεταφορά ακόμα 10 Yutong μπορούν να αποσυρθούν και από εκεί τα Iris CNG