20-06-2024, 11:57 AM
(18-06-2024, 03:06 PM)Citaro Έγραψε: Προφανώς δεν ήταν το πρόβλημα ότι έπρεπε να "τρέχουν" σε άλλα αμαξοστάσια. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν αναπροσαρμοστεί οι χρόνοι διαδρομής , ούτε η διάρκεια της βάρδιας.Μισό λεπτό, γιατί μπερδεύουμε λίγο τις καταστάσεις..
Αν πχ ένα όχημα στο 224 έχει εξαγωγή από Βοτανικό στις 05:00 για να πάει 05:30 να πιάσει από Καισαριανή, τότε αν ο οδηγός πρέπει να το βγάλει από Ρέντη, πρέπει να ξεκινήσει 04:50. Αυτά τα 10' (συν άλλα 10-15' επιπλέον που θέλει ο οδηγός να φτάσει σε ξένο αμαξοστάσιο και να βρεί το όχημά του) δεν τα πληρώνεται κανένας.
Λογικό δεν είναι λοιπόν να αρνούνται να πάνε;
Ο Οργανισμός ενόψει της κυκλοφορίας των ηλεκτρικών λεωφορείων προχώρησε στην αναβάθμιση του συστήματος δρομολόγησης, ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες που προέκυψαν.
Εν αντιθέσει με τον ΟΑΣΘ που έχει οργάνωση επί του θέματος, η ΟΣΥ δεν δημοσίευσε ποτέ τις γραμμές που θα λειτουργούσαν με ηλεκτρικά (στα ΜΜΕ και στον ΟΑΣΑ) και ούτε είναι κάτι σταθερό και επίσημο ακόμα και τώρα.
Συνεπώς, αν ο εκτελεστικός φορέας (ΟΣΥ) δεν ενημερώσει την αναθέτουσα αρχή (ΟΑΣΑ) για την αλλαγή Αμαξοστασίου, τι ευθύνη έχει ο Οργανισμός;
Η πράξη μέχρι τώρα, έχει δείξει πλήρη προχειρότητα στην οργάνωση κυκλοφορίας των ηλεκτρικών λεωφορείων από πλευράς της ΟΣΥ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''