14-06-2024, 02:20 PM
Καλησπέρα!
Μερικές στάσεις έχουν όντως ξεμείνει από πολύ παλιότερους σχεδιασμούς. Επιπλέον παραδείγματα είναι οι στάσεις στην Ακαδημίας, Ζωοδόχος Πηγή (060008) για λεωφορεία αλλά όχι για το 3 και Αμερικής (061593) μόνο για το 3 όχι για τα λεωφορεία.
Η χειρότερη επέμβαση από πλευράς μετακινήσεων είναι η Βασ. Όλγας. Πλέον για Παγκράτι, είτε με τα μέσα είτε με αυτοκίνητο, η διαδρομή έχει γίνει τεράστια. Θες από το κέντρο, ας πούμε την Κοραή, να πας Παγκράτι και είτε πρέπει να πας από Νομισματικό μουσείο με όλη την κίνηση σε Ακαδημίας, Βασ. Σοφίας και Ριζάρη, είτε να πας από το Α' Νεκροταφείο, με όλη την κίνηση σε Αμαλίας, Βουλιαγμένης, Βασ. Κωνσταντίνου (για τα τρόλλευ/209) ή Φιλολάου (για τα αυτοκίνητα). Έχω προλάβει 2/4/11 να πετάνε στην Βασ. Όλγας. Τώρα θέλουν περισσότερο χρόνο από όσο θέλει το μετρό από τον Πειραιά προς το Σύνταγμα...
Μερικές στάσεις έχουν όντως ξεμείνει από πολύ παλιότερους σχεδιασμούς. Επιπλέον παραδείγματα είναι οι στάσεις στην Ακαδημίας, Ζωοδόχος Πηγή (060008) για λεωφορεία αλλά όχι για το 3 και Αμερικής (061593) μόνο για το 3 όχι για τα λεωφορεία.
Η χειρότερη επέμβαση από πλευράς μετακινήσεων είναι η Βασ. Όλγας. Πλέον για Παγκράτι, είτε με τα μέσα είτε με αυτοκίνητο, η διαδρομή έχει γίνει τεράστια. Θες από το κέντρο, ας πούμε την Κοραή, να πας Παγκράτι και είτε πρέπει να πας από Νομισματικό μουσείο με όλη την κίνηση σε Ακαδημίας, Βασ. Σοφίας και Ριζάρη, είτε να πας από το Α' Νεκροταφείο, με όλη την κίνηση σε Αμαλίας, Βουλιαγμένης, Βασ. Κωνσταντίνου (για τα τρόλλευ/209) ή Φιλολάου (για τα αυτοκίνητα). Έχω προλάβει 2/4/11 να πετάνε στην Βασ. Όλγας. Τώρα θέλουν περισσότερο χρόνο από όσο θέλει το μετρό από τον Πειραιά προς το Σύνταγμα...