22-05-2024, 09:03 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-05-2024, 09:05 AM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(21-05-2024, 10:22 PM)ecoj Έγραψε: Λογικά μεγάλο θέμα δεν υπάρχει αλλά θα δείξει και το επόμενο διάστημα που θα χρειάζονται και κλιματιστικά.Δεν έχουν δουλειά σε τέτοιες γραμμές, ούτε στην εξοχή ούτε έξω στην Ν.Ε.Ο.Α.Κ. Όλα κι όλα 140 οχήματα είναι, σε πλήρη δρομολόγηση. Έχει μπόλικες γραμμές κεντρικής Αθήνας και κεντρου Πειραια που ευγνωμονούν και τα έχουν ανάγκη.
Μέχρι τώρα τα Yutong δεν έχουν ακούμησει καμία από τις βαριές διαδημοτικές γραμμές με μεγάλες διαδρομές, δηλαδή 140, 421, 845 γι' αυτό η εξέλιξη της δρομολόγησης τους το επόμενο διάστημα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Η μέχρι τώρα δρομολόγηση δείχνει προτίμιση στο κέντρο της Αθήνας.
Προσωπικά θα επέλεγα :
054 (8) 813 (7) 622/815 (10) 224 (12) 203/4 (8) 211 (4) 214 (8) 220/1 (9) 235 (5) 856 (10) 051 (6) 052 (1) 904 (3) 906 (4) 909 (8), Α13 (11) = 109 οχήματα ώς μόνιμη δρομολόγηση. Τα λοιπά , ή θα είναι χαλασμένα ή θα δίνονται όπου υπαρχει αναγκη.
Κοινώς , κοντες γραμμές με ανηφόρα στο "πήγαινε" και κατηφόρα στο "γύρνα" για να φορτίζουν.