21-05-2024, 11:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-05-2024, 11:25 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
(21-05-2024, 10:22 PM)ecoj Έγραψε: Λογικά μεγάλο θέμα δεν υπάρχει αλλά θα δείξει και το επόμενο διάστημα που θα χρειάζονται και κλιματιστικά. Ειδικά κάτι γραμμές σαν το Α11 ή το Α13 που 9 στα 10 δρομολόγια δεν χωράς να μπεις ακόμα και εκτός αιχμής και ανηφόρες έχουν και μεγάλη διαδρομή έχουν.
Μέχρι τώρα τα Yutong δεν έχουν ακούμησει καμία από τις βαριές διαδημοτικές γραμμές με μεγάλες διαδρομές, δηλαδή 140, 421, 845 γι' αυτό η εξέλιξη της δρομολόγησης τους το επόμενο διάστημα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Η μέχρι τώρα δρομολόγηση δείχνει προτίμιση στο κέντρο της Αθήνας.
Λογικό φαίνεται. Τα ηλεκτρικά να μπαίνουν σε γραμμές του ήδη επιβαρυμένου κέντρου, για μικρότερη ρύπανση.
Διάβασα σε γνωστό blog πάντως, ότι ένας οδηγός (μάλλον του Β2) έλεγε ότι δεν βγαίνουν 3 βάρδιες με το ηλεκτρικό και χρειάστηκε να έρθει ελιγμοδηγός με άλλο λεωφορείο, για αντικατάσταση.