09-05-2024, 11:39 PM
(09-05-2024, 09:25 AM)Citaro Έγραψε: Όλα τα τρίπορτα ΜΑΝ/Citaro, τα Solaris 12m, καθώς και οι νταλίκες είναι καλοδεχούμενα (εγώ θα κρατούσα και τα τρίπορτα Crossway καθως έχουν πολύ καλούς χώρους και άνεση, κι ας μη μας αρέσουν).
Κοντολογίς, όλα τα δίπορτα πρέπει να φύγουν (30 Crossway, 55 Volvo και γύρω στα 40 Man/Citaro)
Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά τις νταλίκες τις έχουμε μεγάλη ανάγκη μπας και αποσυρθούν κάποια στιγμή οι GN και σταματήσουμε να βλέπουμε 12μετρα σε 049, Β9 κλπ.
(30-04-2024, 05:07 PM)akis Έγραψε: https://ypodomes.com/metro-grammi-3-poie...i-to-2025/
Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο τα urbanway και τα ιταλοτούρκικα φυσικού αερίου θα έρθουν το καλοκαίρι. Ενδιαφέρον είναι και ότι μπορεί να γίνει νέος διαγωνισμός για 375 ακόμα ηλεκτρικά ή cng αλλά και 175 τρόλεϊ! Εκτός από αυτά, ίσως να δούμε και λεωφορεία υδρογόνου κάποτε!!
Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται να αγοραστούν νέα τρόλλεϋ αλλά να επισκευαστούν όσα έχουν χαλάσει αλλά κυρίως να προσληφθούν οδηγοί. Τα έχουμε ξαναπεί, είναι τελείως αλλοπρόσαλλο αυτό που γίνεται με τις συχνότητες των τρόλλεϋ...
Πιστεύω ότι αν αποφασιστεί να αγοραστούν νέα τρόλλεϋ, τα μόνα οχήματα που χρειάζονται είναι καμιά 30ριά αρθρωτά τρόλλεϋ με μπαταρίες για να γίνει το 049 γραμμή τρόλλεϋ με αρθρωτά χωρίς επιπλέον επέκταση εναέριας γραμμής και το 21 να αποκτήσει μόνο νταλίκες (συν κάποιες συμπληρώσεις σε 3, 6 και άλλες γραμμές για να αποκτήσουν μόνο 18μετρα).
Κάτι σαν τα δύο παρακάτω οχήματα θα ήταν ταμάμ.
https://www.sustainable-bus.com/news/in-...delivered/
https://www.sustainable-bus.com/trolleyb...ed-arnhem/
Και μετά ξύπνησα.