26-12-2010, 01:26 AM
(συνέχεια από προηγούμενο thread)
Τα δρομολόγια ασφαλείας καλά είναι, αλλά... ποιος θα προλάβει να πρωτομπεί μέσα; Στην Αθήνα νομίζω πως θα έχουν νόημα μόνο στα μέσα σταθερής τροχιάς, άλλωστε από 1/1 το μετρό θα ελέγχει μεγάλο μέρος του δικτύου, αφού με το νέο σχεδιασμό, σε περίπτωση απεργίας των εργαζομένων σε αυτό, τα λεωφορεία θα σε πηγαίνουν ουσιαστικά στο... πουθενά. Σκεφτείτε π.χ. τι έχει να γίνει στου Συγγρού-Φιξ όταν έχει απεργία το μετρό αλλά δουλεύουν τα λεωφορεία. Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω...
Τα δρομολόγια ασφαλείας καλά είναι, αλλά... ποιος θα προλάβει να πρωτομπεί μέσα; Στην Αθήνα νομίζω πως θα έχουν νόημα μόνο στα μέσα σταθερής τροχιάς, άλλωστε από 1/1 το μετρό θα ελέγχει μεγάλο μέρος του δικτύου, αφού με το νέο σχεδιασμό, σε περίπτωση απεργίας των εργαζομένων σε αυτό, τα λεωφορεία θα σε πηγαίνουν ουσιαστικά στο... πουθενά. Σκεφτείτε π.χ. τι έχει να γίνει στου Συγγρού-Φιξ όταν έχει απεργία το μετρό αλλά δουλεύουν τα λεωφορεία. Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω...