14-04-2024, 07:23 PM
Πάντως πάνω από 15 Ν2 δεν υπάρχουν στην Ανθούσα, ενώ το Α5 θέλει 10 οχήματα, δηλαδή 12 με εφεδρείες, που σημαίνει ότι μπορούν να φύγουν όλα τα Ν2 όταν πάνε Ανθούσα τα Yutong.
Το θέμα της Ανθούσας είναι και θα είναι, ότι τα Iris είναι εντελώς ακατάλληλα για Καρέα, Βύρωνα, Ζωγράφου και Ιλίσια, από όλες τις πλευρές όπως ταχύτητα και διαρρύθμιση.
Επίσης όταν σε 1-2 χρόνια έρθουν 300 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου, δεν θα μπορέσουν να χωρέσουν Ανθούσα, ακόμα και αν αποσυρθούν όλα τα Iris 2ης. Δεν γίνεται η Ανθούσα να έχει 100 νταλίκες φυσικού αερίου και 200 12μετρα.
Η λύση είναι να εγκατασταθεί σε άλλο αμαξοστάσιο, αντλία φυσικού αερίου, πράγμα εύκολο πλέον. Ιδανικά στον Πειραιά, καθώς τα επόμενα που θα πάρουν σειρά θα είναι τα Iris Diesel.
Φυσικά είναι νωρίς ακόμα, ωστόσο επειδή θα γίνουν αρκετές μετακινήσεις φέτος, πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη ώστε να μην αλλάξουν όλα σε ένα χρόνο πάλι
Το θέμα της Ανθούσας είναι και θα είναι, ότι τα Iris είναι εντελώς ακατάλληλα για Καρέα, Βύρωνα, Ζωγράφου και Ιλίσια, από όλες τις πλευρές όπως ταχύτητα και διαρρύθμιση.
Επίσης όταν σε 1-2 χρόνια έρθουν 300 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου, δεν θα μπορέσουν να χωρέσουν Ανθούσα, ακόμα και αν αποσυρθούν όλα τα Iris 2ης. Δεν γίνεται η Ανθούσα να έχει 100 νταλίκες φυσικού αερίου και 200 12μετρα.
Η λύση είναι να εγκατασταθεί σε άλλο αμαξοστάσιο, αντλία φυσικού αερίου, πράγμα εύκολο πλέον. Ιδανικά στον Πειραιά, καθώς τα επόμενα που θα πάρουν σειρά θα είναι τα Iris Diesel.
Φυσικά είναι νωρίς ακόμα, ωστόσο επειδή θα γίνουν αρκετές μετακινήσεις φέτος, πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη ώστε να μην αλλάξουν όλα σε ένα χρόνο πάλι