14-04-2024, 04:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2024, 06:09 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(14-04-2024, 03:27 PM)Giannis Έγραψε: Αυτοί οι αριθμοί να υποθέσω ότι αναφέρονται στα αρθρωτά και τα midi Solaris; Αν ναι, φαίνεται σημαντική αυτή η βελτίωση. Μακάρι και άλλα οχήματα να ακολουθήσουν αυτό τον δρόμο (στα Citelis αναφέρομαι).Στο:
Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2010-2011]
2021: 98
2024: 235
98 το 2021 μάλλον εννοεί μόνο τις νταλίκες Solaris, ενώ το 2024 πήγαν στα 235 αφού προφανώς έχουν ενσωματώσει σε αυτό το νούμερο μέρος των leasing, χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω ποια. Δεν μετράνε πόσα κυκλοφορούν αλλά πόσα είναι τα λεωφορεία συνολικά άσχετα αν κάποια από αυτά δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν καθόλου.
Τα Solaris midi λογικά είναι στα κάτωθι που δεν μπορούν να είναι leasing αφού κανένα leasing δεν είναι του 2009 αν δεν κάνω λάθος:
Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO ΙV – [Χρονολογίας κτήσεως 2009]
2021: 220
2024: 201
Όπως κανείς μπορεί να δει το 2024 δεν έχουν μετρήσει τα leasing χωριστά:
Χρονομισθωμένα λεωφορεία τεχνολογίας EEV και Euro V
2021: 293
2024: ---
Τα υπόλοιπα των leasing πρέπει να είναι στο κάτωθι:
Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – EEV – [Χρονολογίας κτήσεως 2010-2011]
2021: --
2024: 84
Βέβαια ούτε έτσι βγαίνουν τα νούμερα αφού αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή όλα τα leasing μαζί με τις ιδιόκτητες νταλίκες Solaris είναι 319 που μου ακούγεται μικρό σαν αριθμός εκτός κι αν υπάρχουν αρκετά leasing οριστικά εκτός (πχ 6022). Αλλιώς μπορεί τα νούμερα του 2021 να είναι λάθος ή να είχαν διπλομετρήσει οχήματα leasing.